Niet echt nee. Dat gezegd hebbende klinkt Michiel wanneer hij via de telefoon in de uitzending gehaald wordt ook heel anders dan zo over de microfoon.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:27 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Maricha trapt er niet in. Ik vind 't ook niet echt klinken...
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
Niet echt nee. Dat gezegd hebbende klinkt Michiel wanneer hij via de telefoon in de uitzending gehaald wordt ook heel anders dan zo over de microfoon.
Dus, als Gerard blijft beweren dat het een soundalike is, is een studioconfrontatie wel de enige manier om dat te bewijzen inderdaad!
Heul soms kwam hij akelig dicht bij.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:27 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Maricha trapt er niet in. Ik vind 't ook niet echt klinken...
Eerlijk gezegd vond ik de eerste paar seconden wel aardig maar daarna werd het toch wel snel een stuk minder overtuigend.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouw das juist goed, vond hem ook niet echt lijken..zou m niet inhuren Michiel
Misschien laatste tijd ook erg druk geweest en komt nu alles tot uitingquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Mijn vriendje heeft een migraine-aanval... hij maakt zich te veel zorgen.... arm lief vriendje...
Hier ook nog even van harte met je brief die je gekregen hebtquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:30 schreef Broekie het volgende:
Ik zeg tijd voor de wisseling van de wacht!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:31 schreef Roumen het volgende:
Er is toch maar één echte Veenstra! Veenstra!
Sowieso veel gebeurd de laatste tijd...quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Misschien laatste tijd ook erg druk geweest en komt nu alles tot uiting
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:33 schreef Piles het volgende:
Zo, dat was 3FM voor vandaag
Morgen maar eens de rest luisteren
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
MAAAAR laatst zag ik bij een tankstation langs de snelweg een vrachtwagen staan van VEENSTRA TRANSPORT er achter stond nog een aanhanger-vrachtwagen-dng van hun, dus er stond VEENSTRA-VEENSTRA TRANSPORT...kon er geen foto van maken....met 120km/pu
Dank uquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier ook nog even van harte met je brief die je gekregen hebt
Tv kijkenquote:
Hoe kun je dat nou denkenquote:houw je niemeer van me
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Tv kijken
Nieuw seizoen Ranking the Stars
[..]
Hoe kun je dat nou denken![]()
Ik zie altijd Broekhuizen transport voorbij komen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
MAAAAR laatst zag ik bij een tankstation langs de snelweg een vrachtwagen staan van VEENSTRA TRANSPORT er achter stond nog een aanhanger-vrachtwagen-dng van hun, dus er stond VEENSTRA-VEENSTRA TRANSPORT...kon er geen foto van maken....met 120km/pu
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Mijn vriendje heeft een migraine-aanval... hij maakt zich te veel zorgen.... arm lief vriendje...
Belachelijk toch dat jullie die dingen niet krijgenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
in maarsenbroek hebben ze nog bril-schoon, ik laat er 1tje voor je komen
Nieuwe arbeidsovereenkomst, eindelijk...quote:
Met kerst met een foto van tjibbe in kerstslipjequote:Op vrijdag 7 november 2008 20:38 schreef Jannekje7 het volgende:
Tjibbe zegt t pakket niet vergeten te zijn... wanneer zou ik t pakketje krijgen?
Hij ligt op bed, maar kzal t kusje vanavond doorgevenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:37 schreef Brennel het volgende:
[..]
![]()
Geef 'm een voorzichtig kusje van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |