quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:31 schreef Roumen het volgende:
Er is toch maar één echte Veenstra! Veenstra!
Sowieso veel gebeurd de laatste tijd...quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Misschien laatste tijd ook erg druk geweest en komt nu alles tot uiting
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:33 schreef Piles het volgende:
Zo, dat was 3FM voor vandaag
Morgen maar eens de rest luisteren
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
MAAAAR laatst zag ik bij een tankstation langs de snelweg een vrachtwagen staan van VEENSTRA TRANSPORT er achter stond nog een aanhanger-vrachtwagen-dng van hun, dus er stond VEENSTRA-VEENSTRA TRANSPORT...kon er geen foto van maken....met 120km/pu
Dank uquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier ook nog even van harte met je brief die je gekregen hebt
Tv kijkenquote:
Hoe kun je dat nou denkenquote:houw je niemeer van me
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Tv kijken
Nieuw seizoen Ranking the Stars
[..]
Hoe kun je dat nou denken![]()
Ik zie altijd Broekhuizen transport voorbij komen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
MAAAAR laatst zag ik bij een tankstation langs de snelweg een vrachtwagen staan van VEENSTRA TRANSPORT er achter stond nog een aanhanger-vrachtwagen-dng van hun, dus er stond VEENSTRA-VEENSTRA TRANSPORT...kon er geen foto van maken....met 120km/pu
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Mijn vriendje heeft een migraine-aanval... hij maakt zich te veel zorgen.... arm lief vriendje...
Belachelijk toch dat jullie die dingen niet krijgenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
in maarsenbroek hebben ze nog bril-schoon, ik laat er 1tje voor je komen
Nieuwe arbeidsovereenkomst, eindelijk...quote:
Met kerst met een foto van tjibbe in kerstslipjequote:Op vrijdag 7 november 2008 20:38 schreef Jannekje7 het volgende:
Tjibbe zegt t pakket niet vergeten te zijn... wanneer zou ik t pakketje krijgen?
Hij ligt op bed, maar kzal t kusje vanavond doorgevenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:37 schreef Brennel het volgende:
[..]
![]()
Geef 'm een voorzichtig kusje van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |