Vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk hè, ikke dus nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oooh dat kijk ik ook, Sander Lantinga komt net t podium op-olifanten
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
in maarsenbroek hebben ze nog bril-schoon, ik laat er 1tje voor je komen
Beginnen ze eindelijk goeie platen te maken, gaan ze stoppenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:38 schreef Sersjee het volgende:
Deze van Krezip valt me niet tegen trouwens.
Tjibsema in kerstslipje?quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Met kerst met een foto van tjibbe in kerstslipje
Ho ho ho, er zijn aardig wat platen van Krezip die ik leuk vind, alleen zijn dat net de platen die nooit gedraaid worden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat ze nu net stoppen, Sersjee gaat ze nu net leuk vinden.
ik sms je wel ffquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:39 schreef Broekie het volgende:
[..]
![]()
Krijg ik dan een seintje wanneer ik hem bij je op kan halen?
nou veel plezier lieffiequote:Op vrijdag 7 november 2008 20:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk hè, ikke dus niet
Dus 3FM komt morgenavond wel weer
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Weer die vlammende sex!
Nu moet ik ineens aan LL denken bij dit nummer
Welke plaat? Bagger bagger!quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:48 schreef -Hans- het volgende:
SNoop Dogg. Dit is zo'nplaat.
[ afbeelding ]
* Brennel sluit zich hierbij aan, want zit wel mee te wiebelenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat een ruk plaat qua rap, qua beat is hij lekker
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:48 schreef -Hans- het volgende:
SNoop Dogg. Dit is zo'nplaat.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
jullie hebben geen smaakquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:51 schreef Brennel het volgende:
[..]
* Brennel sluit zich hierbij aan, want zit wel mee te wiebelen
er zou toch geen gast aanwezig zijnquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]. dit is zo'n fijne basketball plaat.
![]()
Inderdaad, wie was die chick net? Volgens mij was het niet Marike Jager die straks te gast is.
Nee, jij niet! Zo'n uit de pc gestampte plaat zonder zang kan je toch geen muziek noemenquote:
In ieder geval niet Rudy, want de persoon had haarquote:
Klopt, bedoelde eigenlijk te gast bij MoveYourAss..quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
er zou toch geen gast aanwezig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |