Alle anderen zijn NEP! Hoaxes! Oplichters! Raddraaiers! Prutsers! Nepperds! Rariteiten! Stomme figuren! Geen-Sinterklazen! Nog-geen-hulpsinterklazen!quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met 24 is het voor mij ook de enige echte sint
Hij doet het dan ook al vanaf '86. Voor mij is het dus Adrie van Oorschotquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met 24 is het voor mij ook de enige echte sint
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:12 schreef Timo20 het volgende:
wanneer wordt die plaat nou eens bij wet verboden??![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Alle anderen zijn NEP! Hoaxes! Oplichters! Raddraaiers! Prutsers! Nepperds! Rariteiten! Stomme figuren! Geen-Sinterklazen! Nog-geen-hulpsinterklazen!
Brammetje is de echte.
Deze Keane??quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:12 schreef Timo20 het volgende:
wanneer wordt die plaat nou eens bij wet verboden??![]()
![]()
quote:
Loopje erop, afgalmen, afmixen en klaar....quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:16 schreef Sersjee het volgende:
Pjanoo is wel een makkelijke plaat qua mixen
Had je de Stenders-versie van een paar dagen terug nog gehoord? Die hebben het hele nummer lang 'la la la la la la la' mee zitten zingen...quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:16 schreef Sersjee het volgende:
Maakt niet uit wat je er in gooit, Pjanoo wil er altijd bijquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:16 schreef Sersjee het volgende:
Dat was vrij hilarisch, jaquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had je de Stenders-versie van een paar dagen terug nog gehoord? Die hebben het hele nummer lang 'la la la la la la la' mee zitten zingen...
Samen met erik van muiswinkel en aart staartjesquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Alle anderen zijn NEP! Hoaxes! Oplichters! Raddraaiers! Prutsers! Nepperds! Rariteiten! Stomme figuren! Geen-Sinterklazen! Nog-geen-hulpsinterklazen!
Brammetje is de echte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |