quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:52 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee, jij niet! Zo'n uit de pc gestampte plaat zonder zang kan je toch geen muziek noemen je heb helemaal gelijk Eliza![]()
Kan ook Rudy met zn Milk Inc pruik zijnquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:53 schreef Broekie het volgende:
[..]
In ieder geval niet Rudy, want de persoon had haar
Nee, zo in een flits zag de persoon er vrouwelijk uit, maar 't ging zo snel dat ik er niet zeker van kan zijn.
Ze gaan rolstoel crossen met Marc de Hond.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:54 schreef -Hans- het volgende:
WTF Rudy in een rolstoel ?!?!
welke hond? kennik niequote:Op vrijdag 7 november 2008 20:55 schreef Sersjee het volgende:
Marc de Hond komt langs bij Rudy, vandaar die rolstoel gok ik zo.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:55 schreef muisje-eliza het volgende:
hij kwam toch echt net lopend binnen
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:55 schreef Sersjee het volgende:
Marc de Hond komt langs bij Rudy, vandaar die rolstoel gok ik zo.
Aha, vandaar...quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:56 schreef Marc63 het volgende:
Ze gaan rolstoel crossen met Marc de Hond.
Als ik het net goed zag heeft Rudy een donker t-shirt aan en de onbekende van daarnet had iets lichts aan. Oh well.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kan ook Rudy met zn Milk Inc pruik zijn
Die ene die de poot optilt als ie plast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
DJ, presentator bij Llink, AFC-er, zoon van Maurice...quote:
Detective Broekie, vanaf vandaag op FOK-forum!quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Als ik het net goed zag heeft Rudy een donker t-shirt aan en de onbekende van daarnet had iets lichts aan. Oh well.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:57 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
awww...ik werk al 12 jaar op zaterdagenen straks in december elke zondag ivm die stomme koopzondagen omdat Sint en de kerstman weer inkopen moeten doen
![]()
Geen idee. Z'n vader is wel een goede scheidsrechterquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Net zo'n gladjakkes als zijn pa
Alsof mensen dan met een bril bezig zijnquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
awww...ik werk al 12 jaar op zaterdagenen straks in december elke zondag ivm die stomme koopzondagen omdat Sint en de kerstman weer inkopen moeten doen
hoop dat hij het beter doet dan een moord denken op te lossenquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Geen idee. Z'n vader is wel een goede scheidsrechter
Iemand beoordelen op z'n vaderquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
serieus?...oh dan wil ik m niet kennen
that sucksquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Maik de Boer doet 'm uitquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:
Rob Geus laat zn onderbroek zien op tv![]()
Dat wil echt he-le-maal niemand zienquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:
dat is lekker frisquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:
Wil je George W. niet zo ophemelen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hadden we bij Bush ook moeten doen
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wil je George W. niet zo ophemelen?
Ik hoorde het ook.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:05 schreef Feivel1 het volgende:
Stukje jingle er door..
Als het goed is moet ie nu toch wel zo langzaam maar zeker zichtbaar zijn aan de horizonquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:05 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de stoomboot-edit is weer uit de kast getrokken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |