wat zij zegt!quote:Op donderdag 6 november 2008 22:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Kijk met zo'n TT trek je geen mensen he
Zijn ze vrij vandaag?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:26 schreef Belana het volgende:
LadyS isa regelmatig op hyves, dus er zal niet zo veel aande hand zijn hoor denk ik
ow, ik heb hier 2 broertjes die elkaar het leven zuur maken... leuk joh...
Hihi, het was een grapjequote:Op donderdag 6 november 2008 23:40 schreef Lishe het volgende:
Dank!
Nee, geen stalen neus hoor! Da´s een soort van zwartig randje. Dat was heel slim van mij, dan kunnen ze ook prima bij zwart. O, ik ben zo practisch. En doordacht.
Nee joh, da's lekkerquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:37 schreef moussy het volgende:
Goedesmorgens!
Sterkte Vamp, wat een ellende!
Ik moet me schamen voor mn ouders en nu ook voor René... ze zijn aan het ontbijten bij IKEA
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:37 schreef moussy het volgende:
Ik moet me schamen voor mn ouders en nu ook voor René... ze zijn aan het ontbijten bij IKEA
... ja, mn moeder is ehhh 57 en mn surrogaatvader is 52quote:
Geen verwarming die naast je hoofd stond te loeien? Want daarvan word ik persoonlijk erg beroerd wakker..quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:03 schreef pinquit het volgende:
Ben moemaar ik heb niet echt een goede reden
gewoon op tijd naar bed gegaan gisteren, ben niet wakker gehouden vannacht. flauw vind ik dat.
In het hoe gaat het met de moeders al eens een discussie over geweest.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:05 schreef Belana het volgende:
zeg chacama, gaat het wel eens gewoon goed met jou? is niet rot bedoeld, maar ik lees eigenlijk altijd voornamelijk dat het niet goed met je gaat op de 1 of andere manier? Het lijkt mij dat er toch echt structureel iets mis is dan? Nou ja, ik weet wel dat ik ws makkelijk praten heb zo van een afstandje, maar ik krijg echt het idee dat jij helemaal niet gelukkig bent met je leven en ik denk heel vaak: jeetje meid, wat doe je jezelf aan?
misschien heb je hier wel helemaal niks aan, sorry dan, maar ik moest het echt even een keer gezegd hebben.
meisquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:50 schreef LadyS het volgende:
Ik werd door Belana getikt op Hyves dat ik werd gemist hier.
Ik leef nog.Ik ben hier nog weinig eigenlijk, lees de updates wel, maar dat was het wel zo een beetje.
P. en ik zijn uitelkaar. Ik wil er niet teveel over uitweiden (uitwijden?) hier, maar ondanks dat gaat het redelijk met me....
Had het geen winterfruitschaal kunnen zijn.... Die aarbeien zijn zo duur nu.... misschien iets meer met appels en manderijntjes.. dus meer zoquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:16 schreef Rottdog het volgende:
[..]
In het hoe gaat het met de moeders al eens een discussie over geweest.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:47 schreef Belana het volgende:
[..]ja sorry das waar, ik vind het gewoon allemaal maar zo slepen en nergens heen gaan. Maar het bankje is niet de plek en uberhaupt OUD niet denk ik eigenlijk...
das nu meteen wat ik zo smerig aan bananen vind, t kwetsjige ervanquote:
ja euhm, zompfig? plakkerig is t niet helemaal,quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:58 schreef _evenstar_ het volgende:
oi limburgs verstaan we hier niet ynske
Oooh zo, ja, ik heb nu een voorstelling dat Kwetsjig ofzo ongeveer is wat een banaan in je mond doet als je hem tegen je verhemelte pletquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja euhm, zompfig? plakkerig is t niet helemaal,
Ze heeft wel een beetje gelijk Chaca, dit is meer R&P stuf, of dagboek stuf, of blog stuf. Snap je? Je bent hartstikke welkom in OUD, en elk topic, maar steun zoeken en hulp zoeken met deze dingen is toch meer een R&P kwestie en heeft niet zo heel erg veel meer met het ouderschap te maken. Deels natuurlijk wel, want het beinvloed je als moeder zijnde, maar we moeten toch een beetje streng kijken en een grens trekken bij dingen die niet meer direct bij het moederschap/zwangerschap etc. horen.quote:
jaaaaah of t sjnirktquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:02 schreef _evenstar_ het volgende:
hihihi ik weet wel wat je bedoelt yns, maar de rest niet
zelfden als iets pietsjt , ook zo;n woord
Ik snap het. En begrijp ook wat jullie bedoelen, zal er in het vervolg op letten.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:05 schreef Lois het volgende:
[..]
Ze heeft wel een beetje gelijk Chaca, dit is meer R&P stuf, of dagboek stuf, of blog stuf. Snap je? Je bent hartstikke welkom in OUD, en elk topic, maar steun zoeken en hulp zoeken met deze dingen is toch meer een R&P kwestie en heeft niet zo heel erg veel meer met het ouderschap te maken. Deels natuurlijk wel, want het beinvloed je als moeder zijnde, maar we moeten toch een beetje streng kijken en een grens trekken bij dingen die niet meer direct bij het moederschap/zwangerschap etc. horen.
Oke?
Hey! Ich waal!quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:02 schreef _evenstar_ het volgende:
hihihi ik weet wel wat je bedoelt yns, maar de rest niet
wel knap hoor dat phonetisch schrijven. Tijdens het lezen in mijn hoofd, hoorde ik zelfs het zangerige toontje (van vroeger).quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:28 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hey! Ich waal!Dus kiek oet mit watste sjrifs!
Ja, dat heeft wel wat inderdaad.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:30 schreef chacama het volgende:
wel knap hoor dat phonetisch schrijven. Tijdens het lezen in mijn hoofd, hoorde ik zelfs het zangerige toontje (van vroeger).
ik kan het niet schrijven en spreken, maar verstaan wel. al zijn er enkele woordjes zo die ik dan wel weer zeg zoals enne.. en wiekserquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:28 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hey! Ich waal!Dus kiek oet mit watste sjrifs!
bananen worden zo snel pikkerigquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
das nu meteen wat ik zo smerig aan bananen vind, t kwetsjige ervan
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:40 schreef YPPY het volgende:
Een paar jaar geleden ben ik toch ontslagen wegens 'niet belangrijk werk'? Net als de rest van mijn team. Nu zoeken ze nieuwe mensen.![]()
roetjs mich dr poekel aafquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:46 schreef _evenstar_ het volgende:
arwen ken wel limburgs.. op den poekel
Een hoop mensen I guess, het is een zaterdagavond en dat betekend over het algemeen drukke boel,quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hangt er een beetje vanaf hoeveel mensen het zijn, Bar....
De oven opzich is goed al zit er een ratel in verstoptquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:28 schreef bixister het volgende:
bar, 't lijkt me een boel werk, en de kans dat ze niet zo goed lukken is inderdaad best groot is ook mijn ervaring. maar je kunt eerst eens een proef-portie maken misschien? heb je een goede oven tot je beschikking? en zoek een goed recept!
zal ik doenquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Fijn dat ze weer thuis met de pot mag mee eten.
Doe haar de groetjes draculettetje!
ik dacht even dubbel te zienquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:36 schreef Ynske het volgende:k heb een dwarsfluit gekocht
ook al een beetje les gehad van de verkoper
en de sol kwam er al goed uit
k vond t al jaren enorm mooi, en wilde nu graag iets om handen hebbenquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Ynske, was dat een grote wens van je dan?Mooi geluid iig. Misschien kun je over een jaartje eens op FOK-radio een stukje spelen
btw. ik had gister zwarte voetjes toen ik mijn UGGs uit deed
Oef, jouw UGGs zijn blijkbaar wel heel erg warm Rocka! Of had je je het vuur uit de sloffen gelopen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Ynske, was dat een grote wens van je dan?Mooi geluid iig. Misschien kun je over een jaartje eens op FOK-radio een stukje spelen
btw. ik had gister zwarte voetjes toen ik mijn UGGs uit deed
Wie is de Molquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee kijk geen ranking the stars deze keer. Maar kan je wel de verheugende mededeling doen dat Dennis storm meedoet aan de nieuwe WIDMEn heb je de aflevering gezien van try before you die dat ie naaktfoto's liet maken?
Daar voel je niks van.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
Dat bedoelde ik ook hoor Igraine, wel heul jong!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:24 schreef snoopy het volgende:
Nu begrijp ik waarom het fris en fruitig heet
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:31 schreef Jelief het volgende:
Die try before you die heb ik ook gezien, errug lekker. Moet ik ook even zeggen dat manlief van het soort 'baardaap' is, veel haar overal, geen slagroommateriaal dus
Ja bedanktquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:31 schreef Jelief het volgende:
Die try before you die heb ik ook gezien, errug lekker. Moet ik ook even zeggen dat manlief van het soort 'baardaap' is, veel haar overal, geen slagroommateriaal dus
ja echt geweldig!! Ik zie nu dus de Faun in jouw plaatjequote:Op vrijdag 7 november 2008 21:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Vamp beterschap
LadyS heel veel sterkte.
Mooie film he, Belana.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:42 schreef Jelief het volgende:
En oja Ruben Nicolai is ook wel prettig om naar te kijken manlief leest mee dus verder leuke dingen om met Ruben te doen laat ik even achterwege
Lama's op 3 btw...
deze beter dan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:42 schreef Ticootje het volgende:
Hij is wel wat klein (de foto). Persoonlijk hou ik niet zo van gladde mannen.
nou, ik weet er verder ook niks van Belaanquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:44 schreef Belana het volgende:
het zegt me allemaal niks waar jullie het over hebben en het doet me ook niks![]()
ben ik nou heel apart?
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1217056/8/25#63041383]vrijdag 7 november 2008 21:46 schreef Ynske het volgende:
k heb dan toch wat meer met
victor_reinier
Hij duwt mensen uit zn hotelraam ja.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ieuw Ynske! Dat is toch die enge vreemdganger!
Ik kwijl uberhaupt niet zo snel bij een man ben ik bangquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:46 schreef sjak het volgende:
Nee hoor Belana, wij kwijlen gewoon bij andere mannen (zoals Michael Hutchence)
Nah, die vind ik ook wel leukquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:46 schreef sjak het volgende:
Nee hoor Belana, wij kwijlen gewoon bij andere mannen (zoals Michael Hutchence)
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ieuw Ynske! Dat is toch die enge vreemdganger!Diens vriendin was toch uit het raam gesprongen? Of ben ik nu in de war?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:48 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
Ik ook, ik ook! Kijk je ook Flikken Maastricht?
Floris Wolfs![]()
![]()
daarom zeg ik 2 meer als 1quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ieuw Ynske! Dat is toch die enge vreemdganger!
Ik vraag me dat ook wel eens afquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:48 schreef Leah het volgende:
.
Vroeger vroeg ik me af of je, als je ouder werd, dan ook automatisch de mannen die met jou ouder werden nog wel aantrekkelijk zou vinden. Het leek me nl helemaal niets. Maar nu blijkt het toch wel zo te werken.
die is ook niet mis neequote:
Jaaaa,goddelijkquote:
hmm das me te oudquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:52 schreef Belana het volgende:
kijk, van dittum(ok, ik loop warm...
)
[ afbeelding ]
Yeey, nog meer volk uit Leiden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:46 schreef S_oepstengel het volgende:
Leuk he Leiden... ik woon er ookHad overigens nog niets over die trap gehoord...
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:52 schreef Jelief het volgende:
[ afbeelding ]
ook leuk, alleen geen borsthaar.
hahahhaquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:54 schreef chacama het volgende:
oeiieee kijk uit wat je zegt Ynske.....
Ik vind het nl. ook wel een lekkere plaat, maar als jij hem oud vind, dan ga ik misschien wel denken dat ik ook oud ben.
dat noem je couchsurfenquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
Die van Belana en van Vicky mogen ook wel een nachtje op de bank komen logeren hoor!
ik ben bang dat wij....leah, easy, lois, be, ik, jij en nog wel meer niet op dit frips en fruitige bankje horenquote:
waar ligt de leeftijdsgrens?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:57 schreef Belana het volgende:
[..]
ik ben bang dat wij....leah, easy, lois, be, ik, jij en nog wel meer niet op dit frips en fruitige bankje horen
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:57 schreef Belana het volgende:
[..]
ik ben bang dat wij....leah, easy, lois, be, ik, jij en nog wel meer niet op dit frips en fruitige bankje horen
Als BE er al bijhoortquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:57 schreef Belana het volgende:
[..]
wij zijn rijp en smaakvolquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als BE er al bijhoort![]()
ik ben niet meer fris en fruitig
en is dat een fysieke of mentale grens... want ik ben fysiek dan misschien we 30+, maar als ik die platen zie met die knappe mannen dan kom 18 meer in de richting.quote:
Ieew en maar 1 tshirt heeft ie (een groene waar ie op iedere foto mee op staat)quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
en het lijf van Peter Steele(beetje enge kop heeft ie
)
Wentworth Millerquote:
Daar heb ik dan weer weinig mee.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wentworth Millervan prison break
Nou, ik was ook wel onder de indrukquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:01 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ieew en maar 1 tshirt heeft ie (een groene waar ie op iedere foto mee op staat)
Ik heb Type O Negative eens live gezien, al die vrouwen vallen blijkbaar als een blok voor die vent
Ik vind dr ook niks an, het moet minstens al lang haar hebbenquote:
jaaaaah dat is t, iets langer haarquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind dr ook niks an, het moet minstens al lang haar hebben
Hahaha ja!quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik was ook wel onder de indrukGrote brede kerel.
![]()
Maar die kop hè, tis toch een nadeel.
Je moet is hebben waar je je aan kan vasthouden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind dr ook niks an, het moet minstens al lang haar hebben
Jaaa, met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
jaaaaah dat is t, iets langer haaren dan een baardje van n dag, blauwe ogen
Als je m googled op images krijg je als eerst een foto van hem met z'n blote vriendjequote:Op vrijdag 7 november 2008 22:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Hell YEAH T-O-N!
ze zei hier echt niks hoor![]()
*Gauw googlen gaatquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als je m googled op images krijg je als eerst een foto van hem met z'n blote vriendje![]()
Euh, "beeldvullend "wel
Jammer, was wel nieuwgierig wat jij dan een lekker ding vindtquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:10 schreef Ticootje het volgende:
Ik moet gaan... laptop is leeg..
Begon net gezellig te worden. Ik lees morgen wel bij.
Jeemie.. ik wist wel dat hij in de Playgirl had gestaan, maar die foto's had ik nog nooit gezien, ik kan daar nou niet echt warm van worden als welke vent dan ook zo met zn leuter op een foto staat hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Jammer Tico!
Beetje bijgekomen alweer poppejans? Ze hebben ook een cd waarin hij naakt in het boekje staat met twee dames in bedIk luister liever naar zijn stem
Ik word er ook niet echt warm van. Nou ja, van het lachen misschien. Maar mannen met lang haarquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jeemie.. ik wist wel dat hij in de Playgirl had gestaan, maar die foto's had ik nog nooit gezien, ik kan daar nou niet echt warm van worden als welke vent dan ook zo met zn leuter op een foto staat hoor
Dan liever een foto waarop wat te raden valt
Mannen met mooi lang haar en tattoo's doen het hier vaak wel goed
helemaal mee eens!quote:
Veeeeeuls te oudquote:
Dan zou ik t nog eerder met een mooie vrouw doen, ik vind Filemon echt een nerd, die stem ook heel raarquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:28 schreef huuphuup het volgende:
Oh en ik weet niet wie Filemon zei, maar jeumig zeg, die heeft een gebit waar menig paard jaloers op zou zijn 0.o leuk als ie zn mond dichthoudt zeg maar..
Te lang naar die piemel gestaard?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
Zo hee... zit hier ineens een partij duizelig te zijn.Zomaar op de bank begint de hele boel te draaien.
Precies.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dan zou ik t nog eerder met een mooie vrouw doen, ik vind Filemon echt een nerd, die stem ook heel raar
Blonde friezenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:33 schreef Macka66 het volgende:
*zucht*... Jeff Goldblum, Julien Clerc, Donald Fagen, Al Pacino ...*zucht*
(En toch deel ik tot volle tevredenheid m'n leven met een voorheen blonde Fries)
welcome back! Nou zeg es effe dan wat jij leuke mannen vindt!quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:35 schreef Ticootje het volgende:
be neem ff wat cola. Suikershotje.
(mn iPhone is opgeladen)
Nope, zit allemaal lama stukjes te kijken. Mss te hard gelachen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Te lang naar die piemel gestaard?
Nee serieus, wat raar! Pas maar op dat je niet al te snel op gaat staan hoor
En die neus dan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dan zou ik t nog eerder met een mooie vrouw doen, ik vind Filemon echt een nerd, die stem ook heel raar
Ohjah iddquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:37 schreef Ticootje het volgende:
ik zwijmel bij donker en mysterieus. En toch ben ik getrouwd met een blonde.
Oja, die neusgaten brrquote:
Zolang ie maar niet harder boert dan jijquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:41 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat ik deze maar hou. Ik ben best tevreden. (ookal is hij niet donker)
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Filemon..die zou ik een suikerklontje geven als ik hem tegenkwam
Niet mijn ding. Iets voor Ankie.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:48 schreef huuphuup het volgende:
http://www.miwian.nl/images/fotocrop_09-06-2006__98395d.jpg
voor de liefhebbersmaar wel onder een linkje want bah
Wie wel dan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:54 schreef Brighteyes het volgende:
Nog even ter verduidlijking. Ik vind hem niet hot of zo hoor!
Ik had het over aandoenlijk en schattig!
Die Dennis vind ik ook niet echt hot verder. En Ruben ook niet.
Ik bedoel, als ik het over 'scheur de kleding van het lijf' heb, dan denk ik ook niet aan Filemon hoor! :p
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:56 schreef huuphuup het volgende:BE
En idd, wie wel dan bij wie zou jij wel een uitje willen vinden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |