Daar voel je niks van.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
Dat bedoelde ik ook hoor Igraine, wel heul jong!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:24 schreef snoopy het volgende:
Nu begrijp ik waarom het fris en fruitig heet
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:31 schreef Jelief het volgende:
Die try before you die heb ik ook gezien, errug lekker. Moet ik ook even zeggen dat manlief van het soort 'baardaap' is, veel haar overal, geen slagroommateriaal dus
Ja bedanktquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:31 schreef Jelief het volgende:
Die try before you die heb ik ook gezien, errug lekker. Moet ik ook even zeggen dat manlief van het soort 'baardaap' is, veel haar overal, geen slagroommateriaal dus
ja echt geweldig!! Ik zie nu dus de Faun in jouw plaatjequote:Op vrijdag 7 november 2008 21:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Vamp beterschap
LadyS heel veel sterkte.
Mooie film he, Belana.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:42 schreef Jelief het volgende:
En oja Ruben Nicolai is ook wel prettig om naar te kijken manlief leest mee dus verder leuke dingen om met Ruben te doen laat ik even achterwege
Lama's op 3 btw...
deze beter dan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:42 schreef Ticootje het volgende:
Hij is wel wat klein (de foto). Persoonlijk hou ik niet zo van gladde mannen.
nou, ik weet er verder ook niks van Belaanquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:44 schreef Belana het volgende:
het zegt me allemaal niks waar jullie het over hebben en het doet me ook niks![]()
ben ik nou heel apart?
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1217056/8/25#63041383]vrijdag 7 november 2008 21:46 schreef Ynske het volgende:
k heb dan toch wat meer met
victor_reinier
Hij duwt mensen uit zn hotelraam ja.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ieuw Ynske! Dat is toch die enge vreemdganger!
Ik kwijl uberhaupt niet zo snel bij een man ben ik bangquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:46 schreef sjak het volgende:
Nee hoor Belana, wij kwijlen gewoon bij andere mannen (zoals Michael Hutchence)
Nah, die vind ik ook wel leukquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:46 schreef sjak het volgende:
Nee hoor Belana, wij kwijlen gewoon bij andere mannen (zoals Michael Hutchence)
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ieuw Ynske! Dat is toch die enge vreemdganger!Diens vriendin was toch uit het raam gesprongen? Of ben ik nu in de war?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:48 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
Ik ook, ik ook! Kijk je ook Flikken Maastricht?
Floris Wolfs![]()
![]()
daarom zeg ik 2 meer als 1quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ieuw Ynske! Dat is toch die enge vreemdganger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |