bananen worden zo snel pikkerigquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
das nu meteen wat ik zo smerig aan bananen vind, t kwetsjige ervan
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:40 schreef YPPY het volgende:
Een paar jaar geleden ben ik toch ontslagen wegens 'niet belangrijk werk'? Net als de rest van mijn team. Nu zoeken ze nieuwe mensen.![]()
roetjs mich dr poekel aafquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:46 schreef _evenstar_ het volgende:
arwen ken wel limburgs.. op den poekel
Een hoop mensen I guess, het is een zaterdagavond en dat betekend over het algemeen drukke boel,quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hangt er een beetje vanaf hoeveel mensen het zijn, Bar....
De oven opzich is goed al zit er een ratel in verstoptquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:28 schreef bixister het volgende:
bar, 't lijkt me een boel werk, en de kans dat ze niet zo goed lukken is inderdaad best groot is ook mijn ervaring. maar je kunt eerst eens een proef-portie maken misschien? heb je een goede oven tot je beschikking? en zoek een goed recept!
zal ik doenquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Fijn dat ze weer thuis met de pot mag mee eten.
Doe haar de groetjes draculettetje!
ik dacht even dubbel te zienquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:36 schreef Ynske het volgende:k heb een dwarsfluit gekocht
ook al een beetje les gehad van de verkoper
en de sol kwam er al goed uit
k vond t al jaren enorm mooi, en wilde nu graag iets om handen hebbenquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Ynske, was dat een grote wens van je dan?Mooi geluid iig. Misschien kun je over een jaartje eens op FOK-radio een stukje spelen
btw. ik had gister zwarte voetjes toen ik mijn UGGs uit deed
Oef, jouw UGGs zijn blijkbaar wel heel erg warm Rocka! Of had je je het vuur uit de sloffen gelopen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Ynske, was dat een grote wens van je dan?Mooi geluid iig. Misschien kun je over een jaartje eens op FOK-radio een stukje spelen
btw. ik had gister zwarte voetjes toen ik mijn UGGs uit deed
Wie is de Molquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee kijk geen ranking the stars deze keer. Maar kan je wel de verheugende mededeling doen dat Dennis storm meedoet aan de nieuwe WIDMEn heb je de aflevering gezien van try before you die dat ie naaktfoto's liet maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |