Geen verwarming die naast je hoofd stond te loeien? Want daarvan word ik persoonlijk erg beroerd wakker..quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:03 schreef pinquit het volgende:
Ben moemaar ik heb niet echt een goede reden
gewoon op tijd naar bed gegaan gisteren, ben niet wakker gehouden vannacht. flauw vind ik dat.
In het hoe gaat het met de moeders al eens een discussie over geweest.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:05 schreef Belana het volgende:
zeg chacama, gaat het wel eens gewoon goed met jou? is niet rot bedoeld, maar ik lees eigenlijk altijd voornamelijk dat het niet goed met je gaat op de 1 of andere manier? Het lijkt mij dat er toch echt structureel iets mis is dan? Nou ja, ik weet wel dat ik ws makkelijk praten heb zo van een afstandje, maar ik krijg echt het idee dat jij helemaal niet gelukkig bent met je leven en ik denk heel vaak: jeetje meid, wat doe je jezelf aan?
misschien heb je hier wel helemaal niks aan, sorry dan, maar ik moest het echt even een keer gezegd hebben.
meisquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:50 schreef LadyS het volgende:
Ik werd door Belana getikt op Hyves dat ik werd gemist hier.
Ik leef nog.Ik ben hier nog weinig eigenlijk, lees de updates wel, maar dat was het wel zo een beetje.
P. en ik zijn uitelkaar. Ik wil er niet teveel over uitweiden (uitwijden?) hier, maar ondanks dat gaat het redelijk met me....
Had het geen winterfruitschaal kunnen zijn.... Die aarbeien zijn zo duur nu.... misschien iets meer met appels en manderijntjes.. dus meer zoquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:16 schreef Rottdog het volgende:
[..]
In het hoe gaat het met de moeders al eens een discussie over geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |