Ik word er ook niet echt warm van. Nou ja, van het lachen misschien. Maar mannen met lang haarquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jeemie.. ik wist wel dat hij in de Playgirl had gestaan, maar die foto's had ik nog nooit gezien, ik kan daar nou niet echt warm van worden als welke vent dan ook zo met zn leuter op een foto staat hoor
Dan liever een foto waarop wat te raden valt
Mannen met mooi lang haar en tattoo's doen het hier vaak wel goed
helemaal mee eens!quote:
Veeeeeuls te oudquote:
Dan zou ik t nog eerder met een mooie vrouw doen, ik vind Filemon echt een nerd, die stem ook heel raarquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:28 schreef huuphuup het volgende:
Oh en ik weet niet wie Filemon zei, maar jeumig zeg, die heeft een gebit waar menig paard jaloers op zou zijn 0.o leuk als ie zn mond dichthoudt zeg maar..
Te lang naar die piemel gestaard?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
Zo hee... zit hier ineens een partij duizelig te zijn.Zomaar op de bank begint de hele boel te draaien.
Precies.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dan zou ik t nog eerder met een mooie vrouw doen, ik vind Filemon echt een nerd, die stem ook heel raar
Blonde friezenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:33 schreef Macka66 het volgende:
*zucht*... Jeff Goldblum, Julien Clerc, Donald Fagen, Al Pacino ...*zucht*
(En toch deel ik tot volle tevredenheid m'n leven met een voorheen blonde Fries)
welcome back! Nou zeg es effe dan wat jij leuke mannen vindt!quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:35 schreef Ticootje het volgende:
be neem ff wat cola. Suikershotje.
(mn iPhone is opgeladen)
Nope, zit allemaal lama stukjes te kijken. Mss te hard gelachen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Te lang naar die piemel gestaard?
Nee serieus, wat raar! Pas maar op dat je niet al te snel op gaat staan hoor
En die neus dan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dan zou ik t nog eerder met een mooie vrouw doen, ik vind Filemon echt een nerd, die stem ook heel raar
Ohjah iddquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:37 schreef Ticootje het volgende:
ik zwijmel bij donker en mysterieus. En toch ben ik getrouwd met een blonde.
Oja, die neusgaten brrquote:
Zolang ie maar niet harder boert dan jijquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:41 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat ik deze maar hou. Ik ben best tevreden. (ookal is hij niet donker)
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Filemon..die zou ik een suikerklontje geven als ik hem tegenkwam
Niet mijn ding. Iets voor Ankie.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:48 schreef huuphuup het volgende:
http://www.miwian.nl/images/fotocrop_09-06-2006__98395d.jpg
voor de liefhebbersmaar wel onder een linkje want bah
Wie wel dan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:54 schreef Brighteyes het volgende:
Nog even ter verduidlijking. Ik vind hem niet hot of zo hoor!
Ik had het over aandoenlijk en schattig!
Die Dennis vind ik ook niet echt hot verder. En Ruben ook niet.
Ik bedoel, als ik het over 'scheur de kleding van het lijf' heb, dan denk ik ook niet aan Filemon hoor! :p
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:56 schreef huuphuup het volgende:BE
En idd, wie wel dan bij wie zou jij wel een uitje willen vinden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |