Ik vraag me dat ook wel eens afquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:48 schreef Leah het volgende:
.
Vroeger vroeg ik me af of je, als je ouder werd, dan ook automatisch de mannen die met jou ouder werden nog wel aantrekkelijk zou vinden. Het leek me nl helemaal niets. Maar nu blijkt het toch wel zo te werken.
die is ook niet mis neequote:
Jaaaa,goddelijkquote:
hmm das me te oudquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:52 schreef Belana het volgende:
kijk, van dittum(ok, ik loop warm...
)
[ afbeelding ]
Yeey, nog meer volk uit Leiden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:46 schreef S_oepstengel het volgende:
Leuk he Leiden... ik woon er ookHad overigens nog niets over die trap gehoord...
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:52 schreef Jelief het volgende:
[ afbeelding ]
ook leuk, alleen geen borsthaar.
hahahhaquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:54 schreef chacama het volgende:
oeiieee kijk uit wat je zegt Ynske.....
Ik vind het nl. ook wel een lekkere plaat, maar als jij hem oud vind, dan ga ik misschien wel denken dat ik ook oud ben.
dat noem je couchsurfenquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
Die van Belana en van Vicky mogen ook wel een nachtje op de bank komen logeren hoor!
ik ben bang dat wij....leah, easy, lois, be, ik, jij en nog wel meer niet op dit frips en fruitige bankje horenquote:
waar ligt de leeftijdsgrens?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:57 schreef Belana het volgende:
[..]
ik ben bang dat wij....leah, easy, lois, be, ik, jij en nog wel meer niet op dit frips en fruitige bankje horen
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:57 schreef Belana het volgende:
[..]
ik ben bang dat wij....leah, easy, lois, be, ik, jij en nog wel meer niet op dit frips en fruitige bankje horen
Als BE er al bijhoortquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:57 schreef Belana het volgende:
[..]
wij zijn rijp en smaakvolquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als BE er al bijhoort![]()
ik ben niet meer fris en fruitig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |