quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Pauperpoint.quote:
Ban!quote:
Vertel mij watquote:Op donderdag 6 november 2008 20:22 schreef Baas_des_KLB_SC het volgende:
[..]
[..]
Mijn garp, wat doen jullie!?
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:24 schreef Baas_des_KLB_SC het volgende:
Ik ben zo baas dat ik een Fipo maak.
Fixedquote:Op donderdag 6 november 2008 20:24 schreef Baas_des_KLB_SC het volgende:
Ik ben zo baas kansloos dat ik een Fipo maak.
quote:
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:26 schreef Silentalarm het volgende:
Waarom is het vandaag zo'n kankerdag?
Geen idee, maar eens.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:26 schreef Silentalarm het volgende:
D'r zit wat op je hoofd.quote:
valt hier wel mee, lerares NL kwam vandaag naar ons toe. "Ja er word teveel gespijbeld tijdens nederlands, daarom hebben jullie voor een bepaalde tijd geen nederlandse les"quote:Op donderdag 6 november 2008 20:26 schreef Silentalarm het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:28 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
valt hier wel mee, lerares NL kwam vandaag naar ons toe. "Ja er word teveel gespijbeld tijdens nederlands, daarom hebben jullie voor een bepaalde tijd geen nederlandse les"
wtf, nja ik vind het niet erg
Reetkever had me net in me fobo nog ff gepostquote:Op donderdag 6 november 2008 20:27 schreef jordeeeh het volgende:
OJA BIJ DEZE WIL IK DE GROETJES DOEN AAN DE GEBROEDERS NEGER (REETKEVER + BEHANGPLAKKER), ZIJ ZIJN BEIDEN GEBANNED EN DAARDOOR HIER NIET AANWEZIG. HOPELIJK LEZEN ZE DIT STUKJE MEE, CU AT THE MEET BOIS
Mijn fobo is doodquote:Op donderdag 6 november 2008 20:29 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Reetkever had me net in me fobo nog ff geposten nu is die weg
![]()
Niet normaal, blijkbaar!quote:
Mama zegt altijd, wat u niet wilt wat u geschiedt doet dat ook een ander niet ofzoquote:
Mijn leraar wiskunde kwam vandaag naar me toe: Je doet nooit je huiswerk en nu heb je een 1.9 gehaald die meetelt voor je examen. Eigen schuld. En nu moet ik voor morgen nog 80 bladzijdes economie leren.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:28 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
valt hier wel mee, lerares NL kwam vandaag naar ons toe. "Ja er word teveel gespijbeld tijdens nederlands, daarom hebben jullie voor een bepaalde tijd geen nederlandse les"
wtf, nja ik vind het niet erg
Ah, deze faalbaas heeft de TT niet gelezenquote:Op donderdag 6 november 2008 20:24 schreef Baas_des_KLB_SC het volgende:
Ik ben zo baas dat ik een Fipo maak.
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Heey Paultjuhhhh, wat is die nieuwe clip van onze held weer mooi he?
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, deze faalbaas heeft de TT niet gelezen
Remlof, doe eens ksst.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, deze faalbaas heeft de TT niet gelezen
Hoi jordeeeh,quote:
owquote:Op donderdag 6 november 2008 20:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoi jordeeeh,
Elmostyle heeft gereageerd op jouw profiel in het FOK!fotoboek. Neem een kijkje op jouw pagina om zijn/haar reactie te lezen!
http://fotoboek.fok.nl/jordeeeh
Ik bedoel als in, ik heb een fobo-ban
Is hij weer vrijgezel? Deze kans moet ik pakkenquote:
Gewoon Rutger is ook een held, maar alleen met dit nummer. Zijn overige repetoire is nou niet bepaald om over naar huis toe te schrijvenquote:
André Pronk is een irritante kneus.quote:
Vind je dat serieus zo ergquote:Op donderdag 6 november 2008 20:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, kan k die foksletjes niet meer hosselen![]()
Zei je nou echt 'puik sletje'?quote:Op donderdag 6 november 2008 20:35 schreef Urquhart het volgende:
Bovendien heeft Rutger wel een puik sletje gestrikt voor zijn clip
Het enige contact dat ik met jolijte dames hebquote:
Eensch. Die moeten allemaal dood.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:37 schreef Elmostyle het volgende:
Dood aan mensen die je plots toevoegen aan een idioooot groepsgesprek met +20 personen
Hmm.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:37 schreef Elmostyle het volgende:
Dood aan mensen die je plots toevoegen aan een idioooot groepsgesprek met +20 personen
Voeg mij es toequote:Op donderdag 6 november 2008 20:37 schreef Elmostyle het volgende:
Met wie?quote:
kzou wel willequote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als je wie omdraait krijg je eiw?
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:46 schreef Baas_des_KLB_SC het volgende:
[..]
Mag ik door voor de koelkast?
Ja maar lulz die past toch nooit in mijn huis?quote:
Dat is geen magnetron.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja maar lulz die past toch nooit in mijn huis?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een megatron....quote:Op donderdag 6 november 2008 20:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja maar lulz die past toch nooit in mijn huis?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oooooooh, t was een magnetron?quote:
Ik ben zo baas dat ik al gepromoveerd ben tot mod.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Wtf. Ben ik nou blind of is mijn post verwijderd?
Spot niet met kanker.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ah, de symptonen van oogbalkanker.
Omgquote:
Is de scheefgegroeide paastante van je buurman overleden aan kanker?quote:
Nee, ze heeft het nog.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is de scheefgegroeide paastante van je buurman overleden aan kanker?
Och hadden jullie ook dat stukje van Yes-R in de spits of metro gelezen?quote:
Maargoed, dan heb je 't ook meteen over iemand.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och hadden jullie ook dat stukje van Yes-R in de spits of metro gelezen?
Hij vond 't niet meer kunnen met kanker te schelden sinds hij zich inzet voor de kankerstichting or whatever dus scheldt hij tegenwoordig maar met tyfus/tering (weet 't niet meer).
Gelukkig zijn daar ook niet heel veel mensen aan dood gegaan.
Yes-R my homeboy.
Wat een pauperstakker.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och hadden jullie ook dat stukje van Yes-R in de spits of metro gelezen?
Hij vond 't niet meer kunnen met kanker te schelden sinds hij zich inzet voor de kankerstichting or whatever dus scheldt hij tegenwoordig maar met tyfus/tering (weet 't niet meer).
Gelukkig zijn daar ook niet heel veel mensen aan dood gegaan.
Yes-R my homeboy.
True, zelfs Ali B is slimmerquote:Op donderdag 6 november 2008 21:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maargoed, dan heb je 't ook meteen over iemand.
Hertenkamp?quote:
Gucci, vanaf maandag eindelijk rijlessen!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:07 schreef Breathtaking het volgende:
IQM is hier niet dus kan ik lekker vragen op een oprecht geinteresseerde manier hoe het met jullie gaat?
Goed.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:07 schreef Breathtaking het volgende:
IQM is hier niet dus kan ik lekker vragen op een oprecht geinteresseerde manier hoe het met jullie gaat?
Goed!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:07 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Goed hoor, met jullie ook alles goed?
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gucci, vanaf maandag eindelijk rijlessen!
Ik hoop dat je sterft aan ebola.quote:
Vanaf morgen een man extra.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Weejo. Dus binnenkort nog meer vrouwen met een rijbewijs?
Doe is lief.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Weejo. Dus binnenkort nog meer vrouwen met een rijbewijs?
Gucciquote:Op donderdag 6 november 2008 21:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gucci, vanaf maandag eindelijk rijlessen!
Van wie ben jij een kloon ?quote:
Flauw garpje hmm?quote:
Jij geeft jezelf toch ook niet bloot?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, wie is u?Pm'en mag ook
!
Ik ben niet geboren in een auto en ik heb ook nog nooit sex gehad in een auto.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe is lief.Zonder vrouw was jij hier niet. En had je geen favo plekje om je zaad te lozen.
Goed goed !quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij geeft jezelf toch ook niet bloot?
Nou dan heb je blijkbaar niet goed genoeg opgeletquote:Op donderdag 6 november 2008 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij geeft jezelf toch ook niet bloot?
Faler.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:14 schreef Baas_des_KLB_SC het volgende:
[..]
Niemand, want ik ben een baas.
Fas !quote:
Jordeehquote:
Ik kan schnitzel maken.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb ook gekookt.Aardappeltjes met kruiden, varkenshaas op zijn mexicaans en boontjes/worteltjes.
Ik heb wild klaargemaakt. ( Wild zwijn biefstukquote:Op donderdag 6 november 2008 21:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb ook gekookt.Aardappeltjes met kruiden, varkenshaas op zijn mexicaans en boontjes/worteltjes.
Hoiquote:Op donderdag 6 november 2008 21:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Faler.
Een echte baas gebruikt PI.
[..]
Fas !![]()
[..]
Jordeeh
Pa is een looplamp halen. We hadden er 2 en die zijn tegelijk kapot gegaan.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Goed goed !
Kom net bij Mirre vandaan.
Zie haar volgende week pas weer.![]()
Maar ik heb lekker voor der gekookt !![]()
Hoe is het met je geile auto ?
En met jou
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou dan heb je blijkbaar niet goed genoeg opgelet![]()
PI?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Faler.
Een echte baas gebruikt PI.
[..]
Fas !![]()
[..]
Jordeeh
xD!!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hoop dat je sterft aan ebola.
Aan de anderen: Fijn dat het goed gaaten met mij ook hurrrrrrr BD
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou dan heb je blijkbaar niet goed genoeg opgelet![]()
Waarom vreet je die paddo's zonder bijwerking?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb wild klaargemaakt. ( Wild zwijn biefstuk)
Met gekruide aardappelpuree en een verse salade.
En daarbij gegrilde gevulde champignons ^^
quote:
BTquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pa is een looplamp halen. We hadden er 2 en die zijn tegelijk kapot gegaan.![]()
Dus morgen of van het weekend de resterende bedrading wegwerken, carburateurs afstellen en we're done.![]()
Tevens heb ik misschien puickend nieuws.
Gister bij de Blue Man Group herontmoette ik een oud klas genoot van 6 jaar geleden. En hem lijkt het een tof idee om naar Goffert en Wacken te gaan.Hij zou nog een bericht sturen of hij meegaat ja of de nee.
![]()
I'll keep you updated. Kunnen we met z'n 4en campen en headbangen.
Post Icons.quote:
Je hebt ook een taalfout in je nick, het is "de slowchat", dus de tweede naamval is "der slowchat", oftewel "der SC"quote:
Je weet toch ondertussen dat "quote:Op donderdag 6 november 2008 21:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan loop je op mij te janken dat ik maar 3 woordne per post doe.
Een "quote:Op donderdag 6 november 2008 21:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je weet toch ondertussen dat "" meer zegt dat je met woorden duidelijk kunt maken?
Link?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan loop je op mij te janken dat ik maar 3 woordne per post doe.
Oh.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat was ik, schat.
Goed zo, dat waren vier woorden!
Wat miep je danquote:Op donderdag 6 november 2008 21:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een "" zegt meer dan duizend woorden.
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoihoooooooi. Hoe is het met NBquote:Op donderdag 6 november 2008 21:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
BT![]()
[..]!
Dat is helemaal goed nieuws !
[..]
Post Icons.![]()
Faler.
Met mij primaquote:
Omdat ik ze extreem lekker kan klaarmakenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom vreet je die paddo's zonder bijwerking?
Kan je m'n naam even aanpassen?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt ook een taalfout in je nick, het is "de slowchat", dus de tweede naamval is "der slowchat", oftewel "der SC"
Eigenlijk heb ik in mijn UI het hele bambi verhaal staan maar dat ik heb samengevat doorquote:Op donderdag 6 november 2008 21:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou dan.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik lees net dat het IQM was.
Bra.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Met mij prima
Daar ?![]()
[..]
Omdat ik ze extreem lekker kan klaarmaken
Tuurlijkquote:Op donderdag 6 november 2008 21:24 schreef Faalbaas_des_KLB_SC het volgende:
[..]
Kan je m'n naam even aanpassen?
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik in mijn UI het hele bambi verhaal staan maar dat ik heb samengevat doorte combineren met een gewei.
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik in mijn UI het hele bambi verhaal staan maar dat ik heb samengevat doorte combineren met een gewei.
Primaquote:Op donderdag 6 november 2008 21:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoihoooooooi. Hoe is het met NB?
Ik PM je zo wel een foto van mijn grote kloppende penisquote:Op donderdag 6 november 2008 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Zolang je je tampeloeris niet post of we klachten krijgen tolereren we je nog even
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is lastig, kwaliteitsusers uit elkaar houden.
Tuurlijk, doe er meteen een kopie van je paspoort bij.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik PM je zo wel een foto van mijn grote kloppende penis!
Mag datah toe ah toe ah toeehoeeee?
Eigenlijk vind ik je een eikel.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Tuurlijk, doe er meteen een kopie van je paspoort bij.
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Nu wil ik Baas-Dikkie als naam!
Ik stem voor dikke-boem.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Nu wil ik Baas-Dikkie als naam!
Ahhh, vond zij het ook lekkerquote:Op donderdag 6 november 2008 21:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Prima![]()
Net terug van mijn Noorse die ik nu een week moet missen
Lekker gekookt voor haar![]()
En met BT ?
Deze actie was baas.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:30 schreef IQM het volgende:
remlof, je misbruikt je krachten! Dadelijk staat heel FB vol met mensen die hun naam gewijzigd willen zien worden!
Mij boeit het persoonlijk niks. Ik ben blij met m'n naam.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Ah. Zit de mier weer op je bureau IQM?
Nee, om z'n penis heen.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Ah. Zit de mier weer op je bureau IQM?
Ik moet ook zeggen dat de clip er niet zo uitnodigend uitziet met die gayflikkerhomo.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ga niet eens klikken.De vorige keer viel namelijk ook tegen. Ik ben teleurgesteld in Fas.
Dat hoor ik vakerquote:Op donderdag 6 november 2008 21:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ga niet eens klikken.De vorige keer viel namelijk ook tegen. Ik ben teleurgesteld in Fas.
Jaaaaaaa!quote:
quote:
Verkapt ik-heb-wel-op-BT's-linkje-geklikt.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:40 schreef IQM het volgende:
Wat is dat met die vocoders tegenwoordig?Oh wacht, omdat niemand meer kan zingen.
Auto-tune.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:40 schreef IQM het volgende:
Wat is dat met die vocoders tegenwoordig?Oh wacht, omdat niemand meer kan zingen.
Vet! Waar en wanneer?quote:
Dat de president van amerika neger is wil niet zeggen dat wij ook ineens naar negermuziek moeten gaan luisteren hoor.quote:
quote:
Daft Punk. Nog beter.quote:
Homecomingquote:
True, dat Daft Punk beter is?quote:
Aan het hartje te zien had ie t over mijquote:Op donderdag 6 november 2008 21:48 schreef IQM het volgende:
[..]
True, dat Daft Punk beter is?
True, dat jordeeeh aan de dunne is?
True, dat Ronald Jenkees koning is?
Leer quoten, newb.
Klap op je kaak en ruggegraat naar de kanker.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:48 schreef IQM het volgende:
[..]
True, dat Daft Punk beter is?
True, dat jordeeeh aan de dunne is?
True, dat Ronald Jenkees koning is?
Leer quoten, newb.
Dan is het goed.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Klap op je kaak en ruggegraat naar de kanker.
Ik bedoel dat Ronald Jenkees baas is bitch.
Ik heb 'schijt' aan je dunne.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Aan het hartje te zien had ie t over mij
Ja, kutdarmenquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb 'schijt' aan je dunne.
WHAHAHAHAHAH WOORDGRAP. FAK, IK BEN EEN HELD HÉ.
DUUUUUUUUUUUUUUUDE.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, feyenoord![]()
Twente![]()
Ik was ook eens aan de dunne maar dat wist ik niet, dus ik liet een scheet, zat heel mn benen en mn joggingbroek eronder
Haha pics?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, feyenoord![]()
Twente![]()
Ik was ook eens aan de dunne maar dat wist ik niet, dus ik liet een scheet, zat heel mn benen en mn joggingbroek eronder
Gadverdammequote:Op donderdag 6 november 2008 21:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, feyenoord![]()
Twente![]()
Gekke vorm van humor heb jij.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:55 schreef IQM het volgende:
Een van de eerste en grappigste filmpjes die ik ooit heb gezien, is van zo'n kerel die z'n scheet in de hens wil zetten. In plaats van lucht komt er natte poep uit z'n reet.
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:55 schreef IQM het volgende:
Een van de eerste en grappigste filmpjes die ik ooit heb gezien, is van zo'n kerel die z'n scheet in de hens wil zetten. In plaats van lucht komt er natte poep uit z'n reet.
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, feyenoord![]()
Twente![]()
Whehehequote:Op donderdag 6 november 2008 21:55 schreef IQM het volgende:
lekker warmquote:Op donderdag 6 november 2008 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Op zich he, is het best een lekker gevoel
Truequote:Op donderdag 6 november 2008 21:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Wedden dat jullie hem meer dan eens bekijken.
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Op zich he, is het best een lekker gevoel
Jep.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Jullie zijn allemaal van die smerige poep/apres ski liefhebbers he.
Vooral de combinatie.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Jullie zijn allemaal van die smerige poep/apres ski liefhebbers he.
Je bolle moeder op een prikstok.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:01 schreef NoelGallagher het volgende:
WIE IS Faalbaas_des_KLB_SC ?????
Kom je ook meet?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer van je te houden, jordeeeh. No homo, of course.
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:01 schreef Rhythm het volgende:
Ik ben een antiheld op Fok! en een echte in RL.
Ik hou van nederlandstalig, après ski, carnaval, house, rock, classics.. Ideaal voor een echt feestbeest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |