BTquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pa is een looplamp halen. We hadden er 2 en die zijn tegelijk kapot gegaan.![]()
Dus morgen of van het weekend de resterende bedrading wegwerken, carburateurs afstellen en we're done.![]()
Tevens heb ik misschien puickend nieuws.
Gister bij de Blue Man Group herontmoette ik een oud klas genoot van 6 jaar geleden. En hem lijkt het een tof idee om naar Goffert en Wacken te gaan.Hij zou nog een bericht sturen of hij meegaat ja of de nee.
![]()
I'll keep you updated. Kunnen we met z'n 4en campen en headbangen.
Post Icons.quote:
Je hebt ook een taalfout in je nick, het is "de slowchat", dus de tweede naamval is "der slowchat", oftewel "der SC"quote:
Je weet toch ondertussen dat "quote:Op donderdag 6 november 2008 21:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan loop je op mij te janken dat ik maar 3 woordne per post doe.
Een "quote:Op donderdag 6 november 2008 21:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je weet toch ondertussen dat "" meer zegt dat je met woorden duidelijk kunt maken?
Link?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan loop je op mij te janken dat ik maar 3 woordne per post doe.
Oh.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat was ik, schat.
Goed zo, dat waren vier woorden!
Wat miep je danquote:Op donderdag 6 november 2008 21:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een "" zegt meer dan duizend woorden.
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoihoooooooi. Hoe is het met NBquote:Op donderdag 6 november 2008 21:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
BT![]()
[..]!
Dat is helemaal goed nieuws !
[..]
Post Icons.![]()
Faler.
Met mij primaquote:
Omdat ik ze extreem lekker kan klaarmakenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom vreet je die paddo's zonder bijwerking?
Kan je m'n naam even aanpassen?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt ook een taalfout in je nick, het is "de slowchat", dus de tweede naamval is "der slowchat", oftewel "der SC"
Eigenlijk heb ik in mijn UI het hele bambi verhaal staan maar dat ik heb samengevat doorquote:Op donderdag 6 november 2008 21:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou dan.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik lees net dat het IQM was.
Bra.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Met mij prima
Daar ?![]()
[..]
Omdat ik ze extreem lekker kan klaarmaken
Tuurlijkquote:Op donderdag 6 november 2008 21:24 schreef Faalbaas_des_KLB_SC het volgende:
[..]
Kan je m'n naam even aanpassen?
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik in mijn UI het hele bambi verhaal staan maar dat ik heb samengevat doorte combineren met een gewei.
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik in mijn UI het hele bambi verhaal staan maar dat ik heb samengevat doorte combineren met een gewei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |