quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Pauperpoint.quote:
Ban!quote:
Vertel mij watquote:Op donderdag 6 november 2008 20:22 schreef Baas_des_KLB_SC het volgende:
[..]
[..]
Mijn garp, wat doen jullie!?
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:24 schreef Baas_des_KLB_SC het volgende:
Ik ben zo baas dat ik een Fipo maak.
Fixedquote:Op donderdag 6 november 2008 20:24 schreef Baas_des_KLB_SC het volgende:
Ik ben zo baas kansloos dat ik een Fipo maak.
quote:
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:26 schreef Silentalarm het volgende:
Waarom is het vandaag zo'n kankerdag?
Geen idee, maar eens.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:26 schreef Silentalarm het volgende:
D'r zit wat op je hoofd.quote:
valt hier wel mee, lerares NL kwam vandaag naar ons toe. "Ja er word teveel gespijbeld tijdens nederlands, daarom hebben jullie voor een bepaalde tijd geen nederlandse les"quote:Op donderdag 6 november 2008 20:26 schreef Silentalarm het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:28 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
valt hier wel mee, lerares NL kwam vandaag naar ons toe. "Ja er word teveel gespijbeld tijdens nederlands, daarom hebben jullie voor een bepaalde tijd geen nederlandse les"
wtf, nja ik vind het niet erg
Reetkever had me net in me fobo nog ff gepostquote:Op donderdag 6 november 2008 20:27 schreef jordeeeh het volgende:
OJA BIJ DEZE WIL IK DE GROETJES DOEN AAN DE GEBROEDERS NEGER (REETKEVER + BEHANGPLAKKER), ZIJ ZIJN BEIDEN GEBANNED EN DAARDOOR HIER NIET AANWEZIG. HOPELIJK LEZEN ZE DIT STUKJE MEE, CU AT THE MEET BOIS
Mijn fobo is doodquote:Op donderdag 6 november 2008 20:29 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Reetkever had me net in me fobo nog ff geposten nu is die weg
![]()
Niet normaal, blijkbaar!quote:
Mama zegt altijd, wat u niet wilt wat u geschiedt doet dat ook een ander niet ofzoquote:
Mijn leraar wiskunde kwam vandaag naar me toe: Je doet nooit je huiswerk en nu heb je een 1.9 gehaald die meetelt voor je examen. Eigen schuld. En nu moet ik voor morgen nog 80 bladzijdes economie leren.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:28 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
valt hier wel mee, lerares NL kwam vandaag naar ons toe. "Ja er word teveel gespijbeld tijdens nederlands, daarom hebben jullie voor een bepaalde tijd geen nederlandse les"
wtf, nja ik vind het niet erg
Ah, deze faalbaas heeft de TT niet gelezenquote:Op donderdag 6 november 2008 20:24 schreef Baas_des_KLB_SC het volgende:
Ik ben zo baas dat ik een Fipo maak.
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Heey Paultjuhhhh, wat is die nieuwe clip van onze held weer mooi he?
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, deze faalbaas heeft de TT niet gelezen
Remlof, doe eens ksst.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, deze faalbaas heeft de TT niet gelezen
Hoi jordeeeh,quote:
owquote:Op donderdag 6 november 2008 20:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoi jordeeeh,
Elmostyle heeft gereageerd op jouw profiel in het FOK!fotoboek. Neem een kijkje op jouw pagina om zijn/haar reactie te lezen!
http://fotoboek.fok.nl/jordeeeh
Ik bedoel als in, ik heb een fobo-ban
Is hij weer vrijgezel? Deze kans moet ik pakkenquote:
Gewoon Rutger is ook een held, maar alleen met dit nummer. Zijn overige repetoire is nou niet bepaald om over naar huis toe te schrijvenquote:
André Pronk is een irritante kneus.quote:
Vind je dat serieus zo ergquote:Op donderdag 6 november 2008 20:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, kan k die foksletjes niet meer hosselen![]()
Zei je nou echt 'puik sletje'?quote:Op donderdag 6 november 2008 20:35 schreef Urquhart het volgende:
Bovendien heeft Rutger wel een puik sletje gestrikt voor zijn clip
Het enige contact dat ik met jolijte dames hebquote:
Eensch. Die moeten allemaal dood.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:37 schreef Elmostyle het volgende:
Dood aan mensen die je plots toevoegen aan een idioooot groepsgesprek met +20 personen
Hmm.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:37 schreef Elmostyle het volgende:
Dood aan mensen die je plots toevoegen aan een idioooot groepsgesprek met +20 personen
Voeg mij es toequote:Op donderdag 6 november 2008 20:37 schreef Elmostyle het volgende:
Met wie?quote:
kzou wel willequote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als je wie omdraait krijg je eiw?
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:46 schreef Baas_des_KLB_SC het volgende:
[..]
Mag ik door voor de koelkast?
Ja maar lulz die past toch nooit in mijn huis?quote:
Dat is geen magnetron.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja maar lulz die past toch nooit in mijn huis?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een megatron....quote:Op donderdag 6 november 2008 20:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja maar lulz die past toch nooit in mijn huis?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oooooooh, t was een magnetron?quote:
Ik ben zo baas dat ik al gepromoveerd ben tot mod.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Wtf. Ben ik nou blind of is mijn post verwijderd?
Spot niet met kanker.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ah, de symptonen van oogbalkanker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |