Omgquote:
Is de scheefgegroeide paastante van je buurman overleden aan kanker?quote:
Nee, ze heeft het nog.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is de scheefgegroeide paastante van je buurman overleden aan kanker?
Och hadden jullie ook dat stukje van Yes-R in de spits of metro gelezen?quote:
Maargoed, dan heb je 't ook meteen over iemand.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och hadden jullie ook dat stukje van Yes-R in de spits of metro gelezen?
Hij vond 't niet meer kunnen met kanker te schelden sinds hij zich inzet voor de kankerstichting or whatever dus scheldt hij tegenwoordig maar met tyfus/tering (weet 't niet meer).
Gelukkig zijn daar ook niet heel veel mensen aan dood gegaan.
Yes-R my homeboy.
Wat een pauperstakker.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och hadden jullie ook dat stukje van Yes-R in de spits of metro gelezen?
Hij vond 't niet meer kunnen met kanker te schelden sinds hij zich inzet voor de kankerstichting or whatever dus scheldt hij tegenwoordig maar met tyfus/tering (weet 't niet meer).
Gelukkig zijn daar ook niet heel veel mensen aan dood gegaan.
Yes-R my homeboy.
True, zelfs Ali B is slimmerquote:Op donderdag 6 november 2008 21:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maargoed, dan heb je 't ook meteen over iemand.
Hertenkamp?quote:
Gucci, vanaf maandag eindelijk rijlessen!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:07 schreef Breathtaking het volgende:
IQM is hier niet dus kan ik lekker vragen op een oprecht geinteresseerde manier hoe het met jullie gaat?
Goed.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:07 schreef Breathtaking het volgende:
IQM is hier niet dus kan ik lekker vragen op een oprecht geinteresseerde manier hoe het met jullie gaat?
Goed!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:07 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Goed hoor, met jullie ook alles goed?
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gucci, vanaf maandag eindelijk rijlessen!
Ik hoop dat je sterft aan ebola.quote:
Vanaf morgen een man extra.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Weejo. Dus binnenkort nog meer vrouwen met een rijbewijs?
Doe is lief.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Weejo. Dus binnenkort nog meer vrouwen met een rijbewijs?
Gucciquote:Op donderdag 6 november 2008 21:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gucci, vanaf maandag eindelijk rijlessen!
Van wie ben jij een kloon ?quote:
Flauw garpje hmm?quote:
Jij geeft jezelf toch ook niet bloot?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, wie is u?Pm'en mag ook
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |