Primaquote:Op donderdag 6 november 2008 21:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoihoooooooi. Hoe is het met NB?
Ik PM je zo wel een foto van mijn grote kloppende penisquote:Op donderdag 6 november 2008 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Zolang je je tampeloeris niet post of we klachten krijgen tolereren we je nog even
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is lastig, kwaliteitsusers uit elkaar houden.
Tuurlijk, doe er meteen een kopie van je paspoort bij.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik PM je zo wel een foto van mijn grote kloppende penis!
Mag datah toe ah toe ah toeehoeeee?
Eigenlijk vind ik je een eikel.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Tuurlijk, doe er meteen een kopie van je paspoort bij.
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Nu wil ik Baas-Dikkie als naam!
Ik stem voor dikke-boem.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Nu wil ik Baas-Dikkie als naam!
Ahhh, vond zij het ook lekkerquote:Op donderdag 6 november 2008 21:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Prima![]()
Net terug van mijn Noorse die ik nu een week moet missen
Lekker gekookt voor haar![]()
En met BT ?
Deze actie was baas.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:30 schreef IQM het volgende:
remlof, je misbruikt je krachten! Dadelijk staat heel FB vol met mensen die hun naam gewijzigd willen zien worden!
Mij boeit het persoonlijk niks. Ik ben blij met m'n naam.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Ah. Zit de mier weer op je bureau IQM?
Nee, om z'n penis heen.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Ah. Zit de mier weer op je bureau IQM?
Ik moet ook zeggen dat de clip er niet zo uitnodigend uitziet met die gayflikkerhomo.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ga niet eens klikken.De vorige keer viel namelijk ook tegen. Ik ben teleurgesteld in Fas.
Dat hoor ik vakerquote:Op donderdag 6 november 2008 21:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ga niet eens klikken.De vorige keer viel namelijk ook tegen. Ik ben teleurgesteld in Fas.
Jaaaaaaa!quote:
quote:
Verkapt ik-heb-wel-op-BT's-linkje-geklikt.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:40 schreef IQM het volgende:
Wat is dat met die vocoders tegenwoordig?Oh wacht, omdat niemand meer kan zingen.
Auto-tune.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:40 schreef IQM het volgende:
Wat is dat met die vocoders tegenwoordig?Oh wacht, omdat niemand meer kan zingen.
Vet! Waar en wanneer?quote:
Dat de president van amerika neger is wil niet zeggen dat wij ook ineens naar negermuziek moeten gaan luisteren hoor.quote:
quote:
Daft Punk. Nog beter.quote:
Homecomingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |