True, dat Daft Punk beter is?quote:
Aan het hartje te zien had ie t over mijquote:Op donderdag 6 november 2008 21:48 schreef IQM het volgende:
[..]
True, dat Daft Punk beter is?
True, dat jordeeeh aan de dunne is?
True, dat Ronald Jenkees koning is?
Leer quoten, newb.
Klap op je kaak en ruggegraat naar de kanker.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:48 schreef IQM het volgende:
[..]
True, dat Daft Punk beter is?
True, dat jordeeeh aan de dunne is?
True, dat Ronald Jenkees koning is?
Leer quoten, newb.
Dan is het goed.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Klap op je kaak en ruggegraat naar de kanker.
Ik bedoel dat Ronald Jenkees baas is bitch.
Ik heb 'schijt' aan je dunne.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Aan het hartje te zien had ie t over mij
Ja, kutdarmenquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb 'schijt' aan je dunne.
WHAHAHAHAHAH WOORDGRAP. FAK, IK BEN EEN HELD HÉ.
DUUUUUUUUUUUUUUUDE.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, feyenoord![]()
Twente![]()
Ik was ook eens aan de dunne maar dat wist ik niet, dus ik liet een scheet, zat heel mn benen en mn joggingbroek eronder
Haha pics?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, feyenoord![]()
Twente![]()
Ik was ook eens aan de dunne maar dat wist ik niet, dus ik liet een scheet, zat heel mn benen en mn joggingbroek eronder
Gadverdammequote:Op donderdag 6 november 2008 21:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, feyenoord![]()
Twente![]()
Gekke vorm van humor heb jij.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:55 schreef IQM het volgende:
Een van de eerste en grappigste filmpjes die ik ooit heb gezien, is van zo'n kerel die z'n scheet in de hens wil zetten. In plaats van lucht komt er natte poep uit z'n reet.
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:55 schreef IQM het volgende:
Een van de eerste en grappigste filmpjes die ik ooit heb gezien, is van zo'n kerel die z'n scheet in de hens wil zetten. In plaats van lucht komt er natte poep uit z'n reet.
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, feyenoord![]()
Twente![]()
Whehehequote:Op donderdag 6 november 2008 21:55 schreef IQM het volgende:
lekker warmquote:Op donderdag 6 november 2008 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Op zich he, is het best een lekker gevoel
Truequote:Op donderdag 6 november 2008 21:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Wedden dat jullie hem meer dan eens bekijken.
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Op zich he, is het best een lekker gevoel
Jep.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Jullie zijn allemaal van die smerige poep/apres ski liefhebbers he.
Vooral de combinatie.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Jullie zijn allemaal van die smerige poep/apres ski liefhebbers he.
Je bolle moeder op een prikstok.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:01 schreef NoelGallagher het volgende:
WIE IS Faalbaas_des_KLB_SC ?????
Kom je ook meet?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer van je te houden, jordeeeh. No homo, of course.
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:01 schreef Rhythm het volgende:
Ik ben een antiheld op Fok! en een echte in RL.
Ik hou van nederlandstalig, aprčs ski, carnaval, house, rock, classics.. Ideaal voor een echt feestbeest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |