bronquote:Stallone to star in 'Expendables'
Actor will also direct action film
By SHARON SWART
Sylvester Stallone is set to star in and helm "The Expendables" for Nu Image/Millennium Films.
Stallone, who also penned the script, will be joined onscreen by Jason Statham, while Jet Li is in final negotiations to join the actioner.
Pic follows a team of mercenaries on a mission to overthrow a South American dictator. Lensing starts in February in Costa Rica and Louisiana.
Producers are Avi Lerner, John Thompson and Kevin King Templeton. Boaz Davidson, Trevor Short and Danny Dimbort exec produce.
Stallone joined forces with Nu Image/Millennium on the lat
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:16 schreef Chuphinh het volgende:
Leuke cast inderdaad. Alleen geen idee waar de film over gaat... al heb ik wel zo'n vermoeden.
meer verhaal heb je toch niet nodig in een ouderwetse actie film?quote:Pic follows a team of mercenaries on a mission to overthrow a South American dictator
en hij koos ervoor om verder te gaan met Bloodsport 2. waarin hij een dronken kind-mishandelaar wil spelen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:34 schreef Sala-adin het volgende:
JCVD was ook gevraagd maar hij wou er niet aan meedoen omdat de film geen ondersteunend verhaallijn had
en Randy Couturequote:Op donderdag 19 februari 2009 10:56 schreef TJLinden het volgende:
Dus nog even voor het overzicht.
Met rumors erbij is het lijstje nu als volgt:Sylvester Stallone Mickey Rourke Jason Statham Arnold Schwarznegger Jet Li Ben Kingsley Forrest Whitaker Dolph Lundgren (en Sandra Bullock )
F*cking hell!
Vette shit dus!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:15 schreef Mirel het volgende:
zo van KABOEM en de brokstukken en oneliners vliegen je om de oren
quote:So I... naturally when he asked me if I would do a cameo, which will just be something quick, like I walk out of a hotel or out of a office building and he will walk up and we will bump into each other and there will be some mumbling and then we will walk off (crowd laughs). So it will be something very simple, that will be again, just a cameo, so that's what we're going to do. I promised him I'd do that and I'm looking forward to that. Ok? Good.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Forest Whitaker zou ondertussen vervangen zijn door 50 Cent.
Dat kan idd. echt niet. Verder klinkt het wel erg tofquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:19 schreef BroesWillems het volgende:
Het ging ook te mooi met al dat goede nieuws... Forest Whitaker inruilen voor 50 cent...
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:58 schreef Chuphinh het volgende:
50 cent is gewoon van hetzelfde kaliber als Whitaker hoor.
Na z'n rol in The shieldquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:07 schreef Timo20 het volgende:
I gotta ask: wat hebben we met z`n allen tegen Whitaker?
Dat heb ik dan weer niet gezienquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:18 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Na z'n rol in The shieldheeft ie afgedaan voor mij
quote:Op zondag 22 maart 2009 12:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kortom een garantie voor kwaliteit.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:22 schreef Timo20 het volgende:
TRAILER!!!
Dit wordt echt ont-zet-tend fout!
bring it on![]()
JAAAAA!!! Vet!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:22 schreef Timo20 het volgende:
TRAILER!!!
Dit wordt echt ont-zet-tend fout!
bring it on![]()
Nu maar hopen dat dat niet teveel vertraging voor deze topfilm oplevert.quote:
Supervetquote:
Hij`s fokking vet!quote:
Arnie heeft slechts een cameo die gefilmd is in een ochtendjequote:Op maandag 3 mei 2010 02:48 schreef DrDentz het volgende:
Best jammer dat Steven Seagal niet mee wil doen.![]()
En ik hoop dat Schwarzenegger's rol groter is dan dat stukje in de trailer waar hij in net pak loopt. Hij moet ook schieten en vechten.
als dit een succes wordt zijn die namen wel iets voor het vervolg. Gewoon een reeks van dit soort films met al die helden van weleerquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:08 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Wat een bazenfilm. Met zo'n cast interesseert me het hele verhaal geen fuck meer, dit kan toch niet floppen.
[edit] Steven Seagal ging niet door omdat hij een conflict had met de producer, Jean-Claude Van Damme ging niet door omdat hij zijn rol geen inhoud vond hebben (uiteindelijk Dolf Lundgren geworden, en Wesley Snipes ging niet door omdat hij de US niet uit mag omdat hij de belasting heeft ontdoken. Kurt Russell heeft ook een rol aangeboden gekregen, maar ook geweigerd.
Als die 4 er nog in hadden gezeten, was het vrijwel compleet geweest![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:40 schreef jimjim1983 het volgende:
vind die trailers vrij matig eigenlijk.
Die moeten ze in de bioscoop voor een RomCom draaien.quote:
Dit is weer een nieuwe, die is vandaag pas op internet verschenenquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:06 schreef jimjim1983 het volgende:
kan m hier niet zien. maar die ik vandaag in de bios zag was niet heel erg vet.
op die link die ik eerder gaf...quote:
Die is inderdaad briljant.quote:
Maar dan verheug ik me dan ook veel opquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:27 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Seagal speelt in Machete:
Ook nice
quote:Jean-Claude Van Damme was offered a role, but he turned it down claiming that there was no substance in the character.
quote:Wesley Snipes was offered the role of Hale Ceasar but couldn't accept because, due to his tax problems, he wasn't allowed to leave the United States without the court's approval.
quote:Ben Kingsley was considered for the role of Monroe.
quote:Steven Seagal was asked to play a cameo but turned it down due to negative connections with producer Avi Lerner.
dat kun je wel stellen ja!quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:27 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Seagal speelt in Machete:
Ook nice
19 augustus, iets minder dan 2 weken dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:35 schreef jahdaag het volgende:
weet iemand wanneer die in nederland draait kan niet wachten lijkt me echt een topper!
dus daarom gaat ie tegenvallenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef Stefan het volgende:
Deze film gaat tegenvallen. Willis en Schwarzenegger hebben bijrollen en die zaten al in in de trailers en reclames, meer hebben ze niet gefilmd.
Ze adverteren uitvoerig met Schwarzenegger en Willis terwijl het niet meer dan cameo's zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:56 schreef planethugo het volgende:
[..]
dus daarom gaat ie tegenvallen
En dus gaat hij tegenvallen? Ik zie het niet als 1+1 hier eigenlijk..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze adverteren uitvoerig met Schwarzenegger en Willis terwijl het niet meer dan cameo's zijn.
Als je adverteert voor een auto waarvan het dak open kan en achteraf blijkt dat het dak maar 5 minuten per dag openkan valt dat ook tegen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dus gaat hij tegenvallen? Ik zie het niet als 1+1 hier eigenlijk..
Dat zeiden ze ook van Snakes on a Plane :;)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:08 schreef BOKA het volgende:
ik zie niet waarom deze film niet de allergaafste van het jaar gaat worden.
Ik niet, en die heb ik ook niet gezien.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook van Snakes on a Plane :;)
Vanavond al? Waar dan?quote:
In Sneekquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:40 schreef victorinox het volgende:
[..]
Vanavond al? Waar dan?
In Eindhoven draait ie zaterdagnacht een keertje en daarna pas weer op donderdag.
Maar zaterdag ga ik hem dus al kijken.
Nu wil ik hem al helemaal zien.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:50 schreef Woep het volgende:
[..], maargoed als je een lekker knaller wil zien met veel actie en een matig verhaal is dit wel een aanrader
En toch vind ik het gaaf om te zien.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:05 schreef Stefan het volgende:
Ze adverteren uitvoerig met Schwarzenegger en Willis terwijl het niet meer dan cameo's zijn.
waarschijnlijk om 12 uur in de nach tvan woensdag op donderdagquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:22 schreef Paul het volgende:
Kan het kloppen dat de film vandaag en morgen al draait in Utrecht? ( catharijne bios)
Snap er niets van hij ging toch pas donderdag in premiere?
Nee hoor want vandaag draait hij ook al in Utrechtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:43 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
waarschijnlijk om 12 uur in de nach tvan woensdag op donderdag
quote:The Expendables
Vanaf het eerste bericht dat Stallone aan een film werkte waarin alle grote (en iets minder grote) actie helden van vandaag en van weleer mee zouden doen keken we met z`n allen uit naar het uiteindelijke resultaat. Dat is er nu en Stallone stelt niet teleur.
De film draait voor een groot deel op nostalgie naar die jaren `80 actie films waar met z`n allen mee zijn opgegroeid. Dat bleek ook wel uit het bioscoop publiek gisteravond, dat voor het grootste gedeelte bestond uit mannen van tussen de 20 en 35. Allemaal hopende op een trip down memory lane. En die kregen ze... voor een gedeelte.
Natuurlijk is de verhaallijn dun, uiterst voorspelbaar en gaat het eigenlijk nergens over. Een groepje huurmoordenaren onder leiding van Stallone zelf wordt ingehuurd door een mr. Church om een boze dictator van een klein eilandje naar het hiernamaals te helpen.
We kunnen allemaal wel raden hoe het afloopt, maar dat is ook niet het belangrijkste bij een film als deze. Het spreekwoord "it`s not about the destination but about the journey towards it" slaat de spijker hier aardig op de kop.
Stallone en Statham vormen samen een heel fijn duo dat heel slim zowel die dertiger naar de bioscoop moet trekken als ook de nieuwe generatie die in Statham een nieuwe actie held hebben gevonden.
De massaal aanwezige,vaak over the top actie en de humor gaan hand in hand maar soms is de humor wel erg flauw. Gelukkig krijgt het niet de bovenhand en verpest het de film niet.
De cameo`s van Willis en de Governator zijn heel leuk en bevatten veel verwijzingen naar oude actie films, al zou je wensen dat beide heren door Stallone toch meer screentijd gegund was.
The Expendables is een erg vermakelijke film geworden waaraan de kniesoor het nodige aan kan merken. De rest krijgt gewoon een erg fijne actie film voorgeschoteld die precies doet wat je ervan verwacht en waarvoor hij bedoeld is.
Je zou zo terug willen gaan naar de `80s.
7,8/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke cast, en een film die je ook van ze kan verwachten. Voor het verhaal hoef je dus niet te gaan, voor de actie en humor is het zeker een aanrader.
En typisch een film die alleen leuk is in de bioscoop...'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:35 schreef Me_Wesley het volgende:Prachtige scene idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk heeft Hollywood nu een nieuw speeltje gevonden.
Het wapen (AA-12 Shotgun) werd ook al door Adrian Brody gebruikt in Predators, alleen was het jammer dat hij in die film niet veel meer dan een tak doormidden schiet.
Dan wordt het wapen in The Expendables een stuk beter gebruikt.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:24 schreef victorinox het volgende:
[..]
Prachtige scene idd.
Hopelijk heeft Hollywood nu een nieuw speeltje gevonden.
Het wapen (AA-12 Shotgun) werd ook al door Adrian Brody gebruikt in Predators, alleen was het jammer dat hij in die film niet veel meer dan een tak doormidden schiet.
Dan wordt het wapen in The Expendables een stuk beter gebruikt.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:25 schreef Droopie het volgende:
Ik ben net geweest en bovenstaande klopt allemaal.
Maar ook de opening-scene was erg lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
http://eeuauaughhhuauaahh.ytmnd.com/quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:24 schreef d1ce het volgende:
Arnie zonder ondertiteling valt trouwens niet te verstaan.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:49 schreef Terecht het volgende:
[..]
http://eeuauaughhhuauaahh.ytmnd.com/
quote:
Daar heb ik me echt rot om gelachenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:38 schreef d1ce het volgende:
[..]
Dat was dan ook gewoon de beste scene van de film.. Terry Crews met een AA-12 in een tunnel netwerk(?).
Hoe doen ze dat dan in California?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:24 schreef d1ce het volgende:
Arnie zonder ondertiteling valt trouwens niet te verstaan.
Hopelijk niet omdat ze hem echt als president willen, want dat zou wel een absoluut dieptepunt zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2010 04:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Gisteravond gezien, ik vond hem leuk!
Juist leuk dat Willis en Schwarzenegger een cameo doen, als ze dan al niet een echte rol spelen. Bij die opmerking van Stallone terwijl Arnie wegliep ging het Amerikaanse publiek hier in de bioscoop helemaal applaudisseren.
Dat zal wel meevallen denk ik, het was gewoon een goede grap.quote:Op zondag 29 augustus 2010 04:09 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Hopelijk niet omdat ze hem echt als president willen, want dat zou wel een absoluut dieptepunt zijn.
Een zeer flauwe verwijzing imo.quote:Op zondag 29 augustus 2010 04:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik, het was gewoon een goede grap.
Het is Desmosedici en ja hij zit er inquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:28 schreef dalonia het volgende:
zit er nu een duc desmodici in die film
klonk als een prius, wat een belabberd geluidquote:Op zondag 29 augustus 2010 05:06 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het is Desmosedici en ja hij zit er in
de dvdscreener is uit (superkwaliteit)quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:28 schreef Stefan het volgende:
De R5 is uit. Vanavond maar eens kijken dan.
Ohja heerlijk, zo'n film kijken met Amerikanen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 04:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Gisteravond gezien, ik vond hem leuk!
Juist leuk dat Willis en Schwarzenegger een cameo doen, als ze dan al niet een echte rol spelen. Bij die opmerking van Stallone terwijl Arnie wegliep ging het Amerikaanse publiek hier in de bioscoop helemaal applaudisseren.
Waarom staat Arnie er niet bij?quote:
Vond de bankjob ook best leuk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:12 schreef dalonia het volgende:
word tijd dat statham weer eens een leuke film maakt,
Op zich zou Schwarzenegger wel een goede kandidaat zijn. Hij heeft genoeg gestudeerd ervoor.quote:Op zondag 29 augustus 2010 04:09 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Hopelijk niet omdat ze hem echt als president willen, want dat zou wel een absoluut dieptepunt zijn.
Vooral dat verhaal over Bosnië, over hoe hij een stukje van zijn ziel had kunnen redden. Mooi. Stil.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:35 schreef sweetysven het volgende:
Leuke film. Vond de rol van Rourke trouwens ERG sterk.
Sowieso alle dialogen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vooral dat verhaal over Bosnië, over hoe hij een stukje van zijn ziel had kunnen redden. Mooi. Stil.
misschien had je hem in de bios moeten gaan zien met een hoop mannelijke vrienden ipv thuis op de bank met je laptop en je vriendinquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:47 schreef Stefan het volgende:
Wat een kutfilm. Gisteravond gekeken maar kon me niet boeien. Gelukkig was er de R5 DVD al. Mijn vriendin keek eerste 3 minuten mee, zag dat een terrorist letterlijk door midden werd geschoten en zei: Oh is dat zo'n film.
Maar helaas het was niet zo'n film. Vaag plot, voorspelbaar, slechte dialogen en grappen die niet aankomen. Teveel cameo's. Hoofdrollen zijn er eigenlijk alleen voor Stalone en Statham. De rest hangt er bij om over de magere rollen van Rourke en Lundgren en de lachwekkende bijdrage van Willis en Schwarzenegger nog maar te zwijgen.
Generatiekloof. Wij hadden 25 jaar geleden dit soort films gewoon wekelijks nieuw in de videotheekquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:14 schreef Tijn het volgende:
Epische filmBelachelijk dat dit maar een 7.4 op IMDb krijgt
een R5 op je HD flatscreenquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:33 schreef Stefan het volgende:
LaptopGewoon op mijn HD flatscreen hoor.
Stone Coldquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:36 schreef DrDentz het volgende:
Hoezo komen Stallone's grappen niet aan? Hij is geniaal als hij gewurgd wordt en antwoord moet geven op die kale.
Wat voor film heb jij gezien?quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:47 schreef Stefan het volgende:
Wat een kutfilm. Gisteravond gekeken maar kon me niet boeien. Gelukkig was er de R5 DVD al. Mijn vriendin keek eerste 3 minuten mee, zag dat een terrorist letterlijk door midden werd geschoten en zei: Oh is dat zo'n film.
Maar helaas het was niet zo'n film. Vaag plot, voorspelbaar, slechte dialogen en grappen die niet aankomen. Teveel cameo's. Hoofdrollen zijn er eigenlijk alleen voor Stalone en Statham. De rest hangt er bij om over de magere rollen van Rourke en Lundgren en de lachwekkende bijdrage van Willis en Schwarzenegger nog maar te zwijgen.
Wat voor film had je verwacht dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:47 schreef Stefan het volgende:
waar sloeg dat op het einde eigenlijk opquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het acteerwerk van Dolph Lundgren was wel heel erg. Nee, ik verwacht hier geen fantastische prestaties, maar de rest voldeed aan de standaard voor zo'n film, Dolph zat daar toch nog een eind onder.
Al heeft hij misschien gewoon pech dat Seagal niet meedeed, dan was 't minder opgevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat was erg raar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:48 schreef planethugo het volgende:
[..]
waar sloeg dat op het einde eigenlijk op
Zo moeilijk was dat inderdaad niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:43 schreef Tokus het volgende:
Lundgren stond toch in verband daar op het einde? Oftewel hij is niet doodgegaan aan die wond en doordat hij aan Stallone vanalles vertelde nadat hij was neergeschoten bleek hij toch niet de overloper te zijn.
Die flashback van jou is wel logisch zekerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:03 schreef planethugo het volgende:
[..]
die verklaring is eerder stompzinnig dan logisch
Die flashback leek me ook niet echt logisch maar zo dramatisch erover doen de scene na zijn 'dood' en daarna niets meer erover zeggen maar hem op het einde uit het niets weer te laten verschijnen sloeg ook nergens op.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die flashback van jou is wel logisch zeker
Stallone bevestigde na dat schot nooit dat hij dood zou gaan, hij zei alleen dat de kogel een paar centimeter boven zijn hart binnenkwam. Dus hij is gewoon in leven gebleven voor een sequel, waarin hij wel aan de goede kant zal staan.
Ik ben het over dat rare wel met je eens hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:56 schreef planethugo het volgende:
[..]
Die flashback leek me ook niet echt logisch maar zo dramatisch erover doen de scene na zijn 'dood' en daarna niets meer erover zeggen maar hem op het einde uit het niets weer te laten verschijnen sloeg ook nergens op.
Maargoed nu lijkt het alsof ik de film afkraak en dat is helemaal niet zo. Vond dat alleen beetje vreemd
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:48 schreef planethugo het volgende:
[..]
waar sloeg dat op het einde eigenlijk op
ToenStallone had hem gewoon wijsgemaakt dat hij dood zou gaan zodat hij alles zou vertellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you pondering what I'm pondering?
En een dag na het verraad, de bedreigingen, de vechtpartijen en de moordpogingen zijn ze alweer dikke vriendjes, gekscherend over dat hilarische misverstand uit het verleden waarbij iedereen bijna dood ging. Hihi.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Stallone had hem gewoon wijsgemaakt dat hij dood zou gaan zodat hij alles zou vertellen.
Een achterliggende gedachte is dat al die mannen precies hetzelfde zijn. Ze kunnen dus begrijpen waarom iemand zo van het pad was.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En een dag na het verraad, de bedreigingen, de vechtpartijen en de moordpogingen zijn ze alweer dikke vriendjes, gekscherend over dat hilarische misverstand uit het verleden waarbij iedereen bijna dood ging. Hihi.
Bij zo film hoort een slecht verhaal te zitten!!!quote:Op zondag 5 september 2010 23:28 schreef Rainesz het volgende:
Van de week gezien,vond hem een beetje tegenvallen.
Verhaallijn met die vrouw vond ik erg overbodig. Had gewoon een drugskartel afgeslacht 90min lang.
Dat speeltje van Ceasar in die tunnel/kelder onder het huis was geweldig haha.
Jup,quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:35 schreef sweetysven het volgende:
Leuke film. Vond de rol van Rourke trouwens ERG sterk.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:22 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Die neger komt zo uit Unreal Tournament.
Malcolm.
Uwe Boll al cameo regisseur?
Vet!quote:John Travolta en Chuck Norris genoemd voor Expendables 2
John Travolta en Chuck Norris zijn genoemd voor The Expendables 2 door David Varod, baas van filmstudio NU Boyana die verantwoordelijk is voor de actiefilm.
Ook Jean-Claude Van Damme, die een rol in het eerste deel nog afsloeg, zou nu wel mee willen doen. En ook Arnold Schwarzenneger wordt door de studiobaas genoemd als bevestigd acteur.
De Engelse krant The Independent meldt dit op hun site.
De acteurs maken deel uit van de sterrencast, waar ook Sylvester Stallone, Jason Statham, Dolph Lundgren, Mickey Rourke en Bruce Willis van deel uitmaken.
Travolta en Norris zullen voor het eerst verschijnen in het tweede deel van het succesvolle filmproject van Stallone. Hoe de rolverdeling zal zijn, wordt niet gezegd. Alleen Van Damme wordt genoemd als tweede slechterik naast Bruce Willis.
Regie
Simon West neemt de regie op zich. De eerste film was nog in handen van Stallone. De opnames beginnen in september en vinden plaats in Bulgarije.
The Expendables 2 gaat op 17 augustus 2012 in première in de Verenigde Staten. Een Nederlandse datum is nog niet bekend.
En Steven Seagalquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:30 schreef TheZapster het volgende:
Nu alleen David Hasselhoff nog een rolletje en ik ben tevreden
Wat een nonsens, geweldig.....quote:
Arnold, JCvD en Stallone in één film, count me in......quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |