abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85406725
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:22 schreef Paul het volgende:
Kan het kloppen dat de film vandaag en morgen al draait in Utrecht? ( catharijne bios)
Snap er niets van hij ging toch pas donderdag in premiere?
waarschijnlijk om 12 uur in de nach tvan woensdag op donderdag :)
Nothing to see here, carry on
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:03:58 #152
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_85410172
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:43 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

waarschijnlijk om 12 uur in de nach tvan woensdag op donderdag :)
Nee hoor want vandaag draait hij ook al in Utrecht

http://www.bioswolff.nl/m(...)&cinema=144&show=day
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:06:09 #153
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_85465964
Gisteravond gezien ^O^

quote:
The Expendables
Vanaf het eerste bericht dat Stallone aan een film werkte waarin alle grote (en iets minder grote) actie helden van vandaag en van weleer mee zouden doen keken we met z`n allen uit naar het uiteindelijke resultaat. Dat is er nu en Stallone stelt niet teleur.

De film draait voor een groot deel op nostalgie naar die jaren `80 actie films waar met z`n allen mee zijn opgegroeid. Dat bleek ook wel uit het bioscoop publiek gisteravond, dat voor het grootste gedeelte bestond uit mannen van tussen de 20 en 35. Allemaal hopende op een trip down memory lane. En die kregen ze... voor een gedeelte.

Natuurlijk is de verhaallijn dun, uiterst voorspelbaar en gaat het eigenlijk nergens over. Een groepje huurmoordenaren onder leiding van Stallone zelf wordt ingehuurd door een mr. Church om een boze dictator van een klein eilandje naar het hiernamaals te helpen.
We kunnen allemaal wel raden hoe het afloopt, maar dat is ook niet het belangrijkste bij een film als deze. Het spreekwoord "it`s not about the destination but about the journey towards it" slaat de spijker hier aardig op de kop.
Stallone en Statham vormen samen een heel fijn duo dat heel slim zowel die dertiger naar de bioscoop moet trekken als ook de nieuwe generatie die in Statham een nieuwe actie held hebben gevonden.
De massaal aanwezige,vaak over the top actie en de humor gaan hand in hand maar soms is de humor wel erg flauw. Gelukkig krijgt het niet de bovenhand en verpest het de film niet.
De cameo`s van Willis en de Governator zijn heel leuk en bevatten veel verwijzingen naar oude actie films, al zou je wensen dat beide heren door Stallone toch meer screentijd gegund was.

The Expendables is een erg vermakelijke film geworden waaraan de kniesoor het nodige aan kan merken. De rest krijgt gewoon een erg fijne actie film voorgeschoteld die precies doet wat je ervan verwacht en waarvoor hij bedoeld is.
Je zou zo terug willen gaan naar de `80s.

7,8/10
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 19 augustus 2010 @ 11:22:51 #154
80791 crew  Paul
pi_85466491
Gisteren geweest, wat mij betreft gewoon een leuke hollywood schietfilm. Niets meer, niets minder.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 19 augustus 2010 @ 15:31:43 #155
80791 crew  Paul
pi_85475966

[ Bericht 100% gewijzigd door Paul op 19-08-2010 15:32:29 ]
pi_85505926
Paar keer helemaal dubbel gelegen.

Die binnenkomst van schwarzenegger was op een of andere manier gewoon geweldig, en ook die scene
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke cast, en een film die je ook van ze kan verwachten. Voor het verhaal hoef je dus niet te gaan, voor de actie en humor is het zeker een aanrader ^O^.

En typisch een film die alleen leuk is in de bioscoop...
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:24:39 #157
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_85516598
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 11:35 schreef Me_Wesley het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtige scene idd. *O*
Hopelijk heeft Hollywood nu een nieuw speeltje gevonden.

Het wapen (AA-12 Shotgun) werd ook al door Adrian Brody gebruikt in Predators, alleen was het jammer dat hij in die film niet veel meer dan een tak doormidden schiet.

Dan wordt het wapen in The Expendables een stuk beter gebruikt. *O*

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_85526454
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 16:24 schreef victorinox het volgende:

[..]

Prachtige scene idd. *O*
Hopelijk heeft Hollywood nu een nieuw speeltje gevonden.

Het wapen (AA-12 Shotgun) werd ook al door Adrian Brody gebruikt in Predators, alleen was het jammer dat hij in die film niet veel meer dan een tak doormidden schiet.

Dan wordt het wapen in The Expendables een stuk beter gebruikt. *O*

[ afbeelding ]
_O- Dat was dan ook gewoon de beste scene van de film.. Terry Crews met een AA-12 in een tunnel netwerk(?).
pi_85534112
Ik ben net geweest en bovenstaande klopt allemaal.
Maar ook de opening-scene was erg lachen

SPOILER
Hell To The Liars
pi_85534773
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 01:25 schreef Droopie het volgende:
Ik ben net geweest en bovenstaande klopt allemaal.
Maar ook de opening-scene was erg lachen

SPOILER
SPOILER
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_85542181
Bruce Willis :D te grappig
Propaganda will never die out. Intelligent men must realize that propaganda is the modern instrument by which they can fight for productive ends and help to bring order out of chaos.
pi_85542710
Arnie zonder ondertiteling valt trouwens niet te verstaan. :D
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:49:48 #163
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_85543272
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 14:24 schreef d1ce het volgende:
Arnie zonder ondertiteling valt trouwens niet te verstaan. :D
http://eeuauaughhhuauaahh.ytmnd.com/

:')
pi_85549473
Vette shit man! Gaaf om Dolph Lundgren op het grote scherm te zien, ik moest het als klein jochie doen met videovoer :D

Heb me prima vermaakt, supergave scenes zaten erin! Leuke humor ook ^O^
pi_85574605
Meesterlijke film! 8-)
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  maandag 23 augustus 2010 @ 00:57:58 #166
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_85593288
Beter dan ik had verwacht. ^O^ Er mag zeker een deel 2 komen (met veel meer Arnold).
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_85617470
quote:
_O- _O- _O- _O-
pi_85695458
Ik vond hem zwaar tegenvallen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_85710053
Ik ben gister ook geweest. Jammer genoeg was de bios loaded, dus zat ik op de 1e rij. Bij snelle vecht-/achtervolgingscenes lastig bij te houden. Maarrr... hele dikke ouderwetsche gooi-smijt-schiet film. Verhaal is idd behoorlijk voorspelbaar, maar verders top
pi_85727234
Zo hoort een no-nonsens actiefilm te zijn, ik heb mij vermaakt. Hij hoefde ook echt niet langer te duren.
pi_85757251
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:08 schreef mrcool het volgende:
Ik vond hem zwaar tegenvallen!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_85794408
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 01:17 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

-O-
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_85801026
Gisteren in Pathe Arena gezien.

Precies wat ik er van had verwacht. Tenenkrommende dialogen en héérlijk nutteloos geknal :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_85801067
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:38 schreef d1ce het volgende:

[..]

_O- Dat was dan ook gewoon de beste scene van de film.. Terry Crews met een AA-12 in een tunnel netwerk(?).
Daar heb ik me echt rot om gelachen _O-

Moest op een 1 of ander manier aan de oude Doom game denken :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_85820985
ik ga me morgenavond bekijke ben benieuwd!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')