bronquote:Stallone to star in 'Expendables'
Actor will also direct action film
By SHARON SWART
Sylvester Stallone is set to star in and helm "The Expendables" for Nu Image/Millennium Films.
Stallone, who also penned the script, will be joined onscreen by Jason Statham, while Jet Li is in final negotiations to join the actioner.
Pic follows a team of mercenaries on a mission to overthrow a South American dictator. Lensing starts in February in Costa Rica and Louisiana.
Producers are Avi Lerner, John Thompson and Kevin King Templeton. Boaz Davidson, Trevor Short and Danny Dimbort exec produce.
Stallone joined forces with Nu Image/Millennium on the lat
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:16 schreef Chuphinh het volgende:
Leuke cast inderdaad. Alleen geen idee waar de film over gaat... al heb ik wel zo'n vermoeden.
meer verhaal heb je toch niet nodig in een ouderwetse actie film?quote:Pic follows a team of mercenaries on a mission to overthrow a South American dictator
en hij koos ervoor om verder te gaan met Bloodsport 2. waarin hij een dronken kind-mishandelaar wil spelen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:34 schreef Sala-adin het volgende:
JCVD was ook gevraagd maar hij wou er niet aan meedoen omdat de film geen ondersteunend verhaallijn had
en Randy Couturequote:Op donderdag 19 februari 2009 10:56 schreef TJLinden het volgende:
Dus nog even voor het overzicht.
Met rumors erbij is het lijstje nu als volgt:Sylvester Stallone Mickey Rourke Jason Statham Arnold Schwarznegger Jet Li Ben Kingsley Forrest Whitaker Dolph Lundgren (en Sandra Bullock )
F*cking hell!
Vette shit dus!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:15 schreef Mirel het volgende:
zo van KABOEM en de brokstukken en oneliners vliegen je om de oren
quote:So I... naturally when he asked me if I would do a cameo, which will just be something quick, like I walk out of a hotel or out of a office building and he will walk up and we will bump into each other and there will be some mumbling and then we will walk off (crowd laughs). So it will be something very simple, that will be again, just a cameo, so that's what we're going to do. I promised him I'd do that and I'm looking forward to that. Ok? Good.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Forest Whitaker zou ondertussen vervangen zijn door 50 Cent.
Dat kan idd. echt niet. Verder klinkt het wel erg tofquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:19 schreef BroesWillems het volgende:
Het ging ook te mooi met al dat goede nieuws... Forest Whitaker inruilen voor 50 cent...
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:58 schreef Chuphinh het volgende:
50 cent is gewoon van hetzelfde kaliber als Whitaker hoor.
Na z'n rol in The shieldquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:07 schreef Timo20 het volgende:
I gotta ask: wat hebben we met z`n allen tegen Whitaker?
Dat heb ik dan weer niet gezienquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:18 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Na z'n rol in The shieldheeft ie afgedaan voor mij
quote:Op zondag 22 maart 2009 12:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kortom een garantie voor kwaliteit.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:22 schreef Timo20 het volgende:
TRAILER!!!
Dit wordt echt ont-zet-tend fout!
bring it on![]()
JAAAAA!!! Vet!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:22 schreef Timo20 het volgende:
TRAILER!!!
Dit wordt echt ont-zet-tend fout!
bring it on![]()
Nu maar hopen dat dat niet teveel vertraging voor deze topfilm oplevert.quote:
Supervetquote:
Hij`s fokking vet!quote:
Arnie heeft slechts een cameo die gefilmd is in een ochtendjequote:Op maandag 3 mei 2010 02:48 schreef DrDentz het volgende:
Best jammer dat Steven Seagal niet mee wil doen.![]()
En ik hoop dat Schwarzenegger's rol groter is dan dat stukje in de trailer waar hij in net pak loopt. Hij moet ook schieten en vechten.
als dit een succes wordt zijn die namen wel iets voor het vervolg. Gewoon een reeks van dit soort films met al die helden van weleerquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:08 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Wat een bazenfilm. Met zo'n cast interesseert me het hele verhaal geen fuck meer, dit kan toch niet floppen.
[edit] Steven Seagal ging niet door omdat hij een conflict had met de producer, Jean-Claude Van Damme ging niet door omdat hij zijn rol geen inhoud vond hebben (uiteindelijk Dolf Lundgren geworden, en Wesley Snipes ging niet door omdat hij de US niet uit mag omdat hij de belasting heeft ontdoken. Kurt Russell heeft ook een rol aangeboden gekregen, maar ook geweigerd.
Als die 4 er nog in hadden gezeten, was het vrijwel compleet geweest![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:40 schreef jimjim1983 het volgende:
vind die trailers vrij matig eigenlijk.
Die moeten ze in de bioscoop voor een RomCom draaien.quote:
Dit is weer een nieuwe, die is vandaag pas op internet verschenenquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:06 schreef jimjim1983 het volgende:
kan m hier niet zien. maar die ik vandaag in de bios zag was niet heel erg vet.
op die link die ik eerder gaf...quote:
Die is inderdaad briljant.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |