quote:Op zondag 22 maart 2009 12:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kortom een garantie voor kwaliteit.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:22 schreef Timo20 het volgende:
TRAILER!!!
Dit wordt echt ont-zet-tend fout!
bring it on![]()
JAAAAA!!! Vet!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:22 schreef Timo20 het volgende:
TRAILER!!!
Dit wordt echt ont-zet-tend fout!
bring it on![]()
Nu maar hopen dat dat niet teveel vertraging voor deze topfilm oplevert.quote:
Supervetquote:
Hij`s fokking vet!quote:
Arnie heeft slechts een cameo die gefilmd is in een ochtendjequote:Op maandag 3 mei 2010 02:48 schreef DrDentz het volgende:
Best jammer dat Steven Seagal niet mee wil doen.![]()
En ik hoop dat Schwarzenegger's rol groter is dan dat stukje in de trailer waar hij in net pak loopt. Hij moet ook schieten en vechten.
als dit een succes wordt zijn die namen wel iets voor het vervolg. Gewoon een reeks van dit soort films met al die helden van weleerquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:08 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Wat een bazenfilm. Met zo'n cast interesseert me het hele verhaal geen fuck meer, dit kan toch niet floppen.
[edit] Steven Seagal ging niet door omdat hij een conflict had met de producer, Jean-Claude Van Damme ging niet door omdat hij zijn rol geen inhoud vond hebben (uiteindelijk Dolf Lundgren geworden, en Wesley Snipes ging niet door omdat hij de US niet uit mag omdat hij de belasting heeft ontdoken. Kurt Russell heeft ook een rol aangeboden gekregen, maar ook geweigerd.
Als die 4 er nog in hadden gezeten, was het vrijwel compleet geweest![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:40 schreef jimjim1983 het volgende:
vind die trailers vrij matig eigenlijk.
Die moeten ze in de bioscoop voor een RomCom draaien.quote:
Dit is weer een nieuwe, die is vandaag pas op internet verschenenquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:06 schreef jimjim1983 het volgende:
kan m hier niet zien. maar die ik vandaag in de bios zag was niet heel erg vet.
op die link die ik eerder gaf...quote:
Die is inderdaad briljant.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |