abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85912691
INSECT
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_85913024
De 720p versie is al uit en die heb ik maar even bekeken. Leuke film, maar zoals wel vaker was het spattende bloed enzo me een beetje te nep (Net als in die laatste rambo film eigenlijk). Dat werkte wel storend. Maar wel lekkere vechtscenes. ^O^
pi_85913673
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:20 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Die flashback van jou is wel logisch zeker :D
Stallone bevestigde na dat schot nooit dat hij dood zou gaan, hij zei alleen dat de kogel een paar centimeter boven zijn hart binnenkwam. Dus hij is gewoon in leven gebleven voor een sequel, waarin hij wel aan de goede kant zal staan.
Die flashback leek me ook niet echt logisch maar zo dramatisch erover doen de scene na zijn 'dood' en daarna niets meer erover zeggen maar hem op het einde uit het niets weer te laten verschijnen sloeg ook nergens op.

Maargoed nu lijkt het alsof ik de film afkraak en dat is helemaal niet zo. Vond dat alleen beetje vreemd
pi_85914072
Ik vond het wel een aardige film,maar geen geweldige.Maar dat was vooraf al duidelijk lijkt mij. }:|
enige leuke scene was met Stallone,Willis en Arnold in de kerk toe Willis op een bepaalt moment
zei": i'm waiting for the moment you guys are gonna suck each others dick toen Sly en Stallone
elkaar zo aan het pesten waren.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:16:04 #230
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_85914359
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:56 schreef planethugo het volgende:

[..]

Die flashback leek me ook niet echt logisch maar zo dramatisch erover doen de scene na zijn 'dood' en daarna niets meer erover zeggen maar hem op het einde uit het niets weer te laten verschijnen sloeg ook nergens op.

Maargoed nu lijkt het alsof ik de film afkraak en dat is helemaal niet zo. Vond dat alleen beetje vreemd
Ik ben het over dat rare wel met je eens hoor :) Sloeg eigenlijk nergens op, maar alles voor de sequel!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_85914835
Gisteren gezien, maar vond hem wel enigzins tegenvallen. Die gasten zijn een voor een koningen, dat moge duidelijk zijn. Echter hebben ze wederom een film met een flinterdun verhaal neergezet. Het deed mij erg denken aan The losers, al was die veel grappiger.

Ik geef het een 7.5 (inclusief 3 bonuspunten vanwege de casting).
pi_85916342
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:48 schreef planethugo het volgende:

[..]

waar sloeg dat op het einde eigenlijk op
Toen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stallone had hem gewoon wijsgemaakt dat hij dood zou gaan zodat hij alles zou vertellen. :{w
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:10:30 #233
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_85916792
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:59 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Stallone had hem gewoon wijsgemaakt dat hij dood zou gaan zodat hij alles zou vertellen. :{w
En een dag na het verraad, de bedreigingen, de vechtpartijen en de moordpogingen zijn ze alweer dikke vriendjes, gekscherend over dat hilarische misverstand uit het verleden waarbij iedereen bijna dood ging. Hihi.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_85926676
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:10 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

En een dag na het verraad, de bedreigingen, de vechtpartijen en de moordpogingen zijn ze alweer dikke vriendjes, gekscherend over dat hilarische misverstand uit het verleden waarbij iedereen bijna dood ging. Hihi.
Een achterliggende gedachte is dat al die mannen precies hetzelfde zijn. Ze kunnen dus begrijpen waarom iemand zo van het pad was.

Kwam ook naar voren toen Dolph die piraat wilde ophangen en weer helemaal tot rust moest komen in het vliegtuig.

Komt overigens ook terug in de nieuwe Rambo.
pi_85937764
Net gezien en het had zo zijn leuke momenten, maar verder was het niet echt boeiend.

De muziek tijdens normale dialogen was veels te hard en ik moet zeggen dat ik het op ten duur wel irritant werd. De gevechten vond ik ook niet super, veel close-ups en snelle shots. Ik zie het liever van een afstandje.

Salt, die ik vorige vorige week heb gezien, vond ik toch een stuk boeiender en spannender.

6.0
pi_86072320
Het enige grappige / mooie moment was toen die neger met z'n big ass gun die hele room cleande en dat Steve Austin weg ging rennen.

Voor de rest een complete ruk film voor deze tijd.
pi_86110683
Van de week gezien,vond hem een beetje tegenvallen.
Verhaallijn met die vrouw vond ik erg overbodig. Had gewoon een drugskartel afgeslacht 90min lang.

Dat speeltje van Ceasar in die tunnel/kelder onder het huis was geweldig haha.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_86240031
De tweede keer was hij zowaar NOG beter. _O_
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  donderdag 9 september 2010 @ 13:50:56 #239
317451 Starkiller
Graphic Designer
pi_86240231
Ik heb echt zoveel zin in deze film. Bij deze film moet je gewoon veel bier drinken en spareribs vreten!
pi_86261872
geniaal
pi_86262116
Topfilm, nu al zin om de mkv/blu ray meerdere malen te bekijken.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_86266654
Gezien! Erg vermakelijk. :)

En Charisma Carpenter is nog geen spat veranderd sinds Buffy/Angel.. :') (Wat een kreng!)
pi_86270661
Wat een slechte film, ging helemaal nergens over. Vind het ook maar vaag dat men hier zo positief is..
pi_86457105
Gisteren gekeken. Wat een film!!!!!
pi_86457137
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:28 schreef Rainesz het volgende:
Van de week gezien,vond hem een beetje tegenvallen.
Verhaallijn met die vrouw vond ik erg overbodig. Had gewoon een drugskartel afgeslacht 90min lang.

Dat speeltje van Ceasar in die tunnel/kelder onder het huis was geweldig haha.
Bij zo film hoort een slecht verhaal te zitten!!!
pi_86463254
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 23:35 schreef sweetysven het volgende:
Leuke film. Vond de rol van Rourke trouwens ERG sterk.
Jup, _O_ vond ik dus ook,
verder een vermakelijke film, vond´m zowaar tofff :D
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_86463350
Binnekort maar even zien :D
pi_86581864
vanavond weer gezien :P waaaaaanzinnig! *O*
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 18 september 2010 @ 21:08:35 #249
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_86581912
quote:
Op donderdag 9 september 2010 23:13 schreef maxamius het volgende:
geniaal
:|W
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 18 september 2010 @ 22:50:51 #250
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_86585683
iedereen die dit een kutfilm vindt, houdt gewoon niet van ouderwets lekkere actiefilms. Deze film is geniaal, heerlijk en jammer dat er geen killercounter onderaan stond. De bios ging bij ons helemaal los. Was echt super.
En ja, ik weet ik heb zelf geen smaak in acteurs maar Dolph Lundgren op het witte doek zien was voor mij een must:P De rest was natuurlijk ook een treat!
Be dance |Be real| Be You
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')