Die flashback leek me ook niet echt logisch maar zo dramatisch erover doen de scene na zijn 'dood' en daarna niets meer erover zeggen maar hem op het einde uit het niets weer te laten verschijnen sloeg ook nergens op.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die flashback van jou is wel logisch zeker
Stallone bevestigde na dat schot nooit dat hij dood zou gaan, hij zei alleen dat de kogel een paar centimeter boven zijn hart binnenkwam. Dus hij is gewoon in leven gebleven voor een sequel, waarin hij wel aan de goede kant zal staan.
Ik ben het over dat rare wel met je eens hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:56 schreef planethugo het volgende:
[..]
Die flashback leek me ook niet echt logisch maar zo dramatisch erover doen de scene na zijn 'dood' en daarna niets meer erover zeggen maar hem op het einde uit het niets weer te laten verschijnen sloeg ook nergens op.
Maargoed nu lijkt het alsof ik de film afkraak en dat is helemaal niet zo. Vond dat alleen beetje vreemd
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:48 schreef planethugo het volgende:
[..]
waar sloeg dat op het einde eigenlijk op
ToenStallone had hem gewoon wijsgemaakt dat hij dood zou gaan zodat hij alles zou vertellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you pondering what I'm pondering?
En een dag na het verraad, de bedreigingen, de vechtpartijen en de moordpogingen zijn ze alweer dikke vriendjes, gekscherend over dat hilarische misverstand uit het verleden waarbij iedereen bijna dood ging. Hihi.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Stallone had hem gewoon wijsgemaakt dat hij dood zou gaan zodat hij alles zou vertellen.
Een achterliggende gedachte is dat al die mannen precies hetzelfde zijn. Ze kunnen dus begrijpen waarom iemand zo van het pad was.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En een dag na het verraad, de bedreigingen, de vechtpartijen en de moordpogingen zijn ze alweer dikke vriendjes, gekscherend over dat hilarische misverstand uit het verleden waarbij iedereen bijna dood ging. Hihi.
Bij zo film hoort een slecht verhaal te zitten!!!quote:Op zondag 5 september 2010 23:28 schreef Rainesz het volgende:
Van de week gezien,vond hem een beetje tegenvallen.
Verhaallijn met die vrouw vond ik erg overbodig. Had gewoon een drugskartel afgeslacht 90min lang.
Dat speeltje van Ceasar in die tunnel/kelder onder het huis was geweldig haha.
Jup,quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:35 schreef sweetysven het volgende:
Leuke film. Vond de rol van Rourke trouwens ERG sterk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |