Hoe doen ze dat dan in California?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:24 schreef d1ce het volgende:
Arnie zonder ondertiteling valt trouwens niet te verstaan.
Hopelijk niet omdat ze hem echt als president willen, want dat zou wel een absoluut dieptepunt zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2010 04:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Gisteravond gezien, ik vond hem leuk!
Juist leuk dat Willis en Schwarzenegger een cameo doen, als ze dan al niet een echte rol spelen. Bij die opmerking van Stallone terwijl Arnie wegliep ging het Amerikaanse publiek hier in de bioscoop helemaal applaudisseren.
Dat zal wel meevallen denk ik, het was gewoon een goede grap.quote:Op zondag 29 augustus 2010 04:09 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Hopelijk niet omdat ze hem echt als president willen, want dat zou wel een absoluut dieptepunt zijn.
Een zeer flauwe verwijzing imo.quote:Op zondag 29 augustus 2010 04:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik, het was gewoon een goede grap.
Het is Desmosedici en ja hij zit er inquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:28 schreef dalonia het volgende:
zit er nu een duc desmodici in die film
klonk als een prius, wat een belabberd geluidquote:Op zondag 29 augustus 2010 05:06 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het is Desmosedici en ja hij zit er in
de dvdscreener is uit (superkwaliteit)quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:28 schreef Stefan het volgende:
De R5 is uit. Vanavond maar eens kijken dan.
Ohja heerlijk, zo'n film kijken met Amerikanen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 04:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Gisteravond gezien, ik vond hem leuk!
Juist leuk dat Willis en Schwarzenegger een cameo doen, als ze dan al niet een echte rol spelen. Bij die opmerking van Stallone terwijl Arnie wegliep ging het Amerikaanse publiek hier in de bioscoop helemaal applaudisseren.
Waarom staat Arnie er niet bij?quote:
Vond de bankjob ook best leuk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:12 schreef dalonia het volgende:
word tijd dat statham weer eens een leuke film maakt,
Op zich zou Schwarzenegger wel een goede kandidaat zijn. Hij heeft genoeg gestudeerd ervoor.quote:Op zondag 29 augustus 2010 04:09 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Hopelijk niet omdat ze hem echt als president willen, want dat zou wel een absoluut dieptepunt zijn.
Vooral dat verhaal over Bosnië, over hoe hij een stukje van zijn ziel had kunnen redden. Mooi. Stil.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:35 schreef sweetysven het volgende:
Leuke film. Vond de rol van Rourke trouwens ERG sterk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |