ik had toen met mijn scheenbeen, lag helemaal open, kon je lekker het vlees en alles zien...quote:Op donderdag 6 november 2008 10:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vanochtend zag ik dus niets meer
Daar heb ik bij jou anders niks van gemerktquote:
sigaartje dan maar ?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Toch maar even een tvptje voor de gezelligheid
En godverdomme, ik heb gewoon nog stééds geen trek in een peuk
als dat gebeurt blijf ik wel weer weg. heb gisteren wel niet meegekregen maar toch.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:59 schreef Sgele het volgende:
Ja laten we diezelfde discussie gaan starten die we gisteren ook al gehad hebben
Goed zoquote:Op donderdag 6 november 2008 11:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Toch maar even een tvptje voor de gezelligheid
En godverdomme, ik heb gewoon nog stééds geen trek in een peuk
't is ook leuk als je van die verdovingsspuitjes krijgt en dat na een tijdje, terwijl ze nog bezig zijn, de verdovingen uit beginnen te werken. En dat die arts blijft volhouden dat dat niet kan. WTF is die pijn dan die ik voelquote:Op donderdag 6 november 2008 11:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik had toen met mijn scheenbeen, lag helemaal open, kon je lekker het vlees en alles zien...
anyhow...ik kwam daar bij die artsenpost (dokter was al naar huis natuurlijk) kwam eerst zo'n assistente, toen zei mijn ma al: haal de dokter maar vast op. Nee nee zij moest eerst kijken, haalde ze die doek (had mama erom gedaan), eraf...kind werd helemaal wit, ik haal even de arts op zei ze
.
Maar goed...die arts zegt op een gegeven moment..dit gaat even prikken..gooit die gek er een halve fles jodium overheen, daarna nog eens 6 verdovingen
btw Tripo
Laterz MSquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als dat gebeurt blijf ik wel weer weg. heb gisteren wel niet meegekregen maar toch.
ik maak me geen zorgen :dquote:Op donderdag 6 november 2008 10:57 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je weet dat een potje irl sparren anders is dan een potje forumflaming
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:07 schreef Crazy-M het volgende:
mensen, zeg dat het weekend is
gister weer op visite geweest maar toch nog iets te lang gebleven
Die nepartsen zijn gewoon een stel 3dementionale witten geiten... opbokken!quote:Op donderdag 6 november 2008 11:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik had toen met mijn scheenbeen, lag helemaal open, kon je lekker het vlees en alles zien...
anyhow...ik kwam daar bij die artsenpost (dokter was al naar huis natuurlijk) kwam eerst zo'n assistente, toen zei mijn ma al: haal de dokter maar vast op. Nee nee zij moest eerst kijken, haalde ze die doek (had mama erom gedaan), eraf...kind werd helemaal wit, ik haal even de arts op zei ze
.
Maar goed...die arts zegt op een gegeven moment..dit gaat even prikken..gooit die gek er een halve fles jodium overheen, daarna nog eens 6 verdovingen
btw Tripo
ja doos(je) tis weer zo verquote:Op donderdag 6 november 2008 11:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Was eergister, maar laten we dat inderdaad maar niet meer doen.
hey is weekend, je bent vrijquote:Op donderdag 6 november 2008 11:07 schreef Crazy-M het volgende:
mensen, zeg dat het weekend is
gister weer op visite geweest maar toch nog iets te lang gebleven
Dat ken ik ergens van... lag ik 3 weken terug op de operatie tafel.... deed het GVD pijn!quote:Op donderdag 6 november 2008 11:05 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
't is ook leuk als je van die verdovingsspuitjes krijgt en dat na een tijdje, terwijl ze nog bezig zijn, de verdovingen uit beginnen te werken. En dat die arts blijft volhouden dat dat niet kan. WTF is die pijn dan die ik voel
ach gister nieuw contract ondertekent dikkequote:Op donderdag 6 november 2008 11:08 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hey is weekend, je bent vrij
alleen ook ontslagen
Dan ga gezellig ergens anders heenquote:
of je bent heeeeel dom. of je bent een proquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan ga gezellig ergens anders heen
Heeeej Lexjuhquote:Op donderdag 6 november 2008 11:10 schreef Lexjuuuh het volgende:
Ga toch eens werken stelletje luilakken
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik reageer daar maar verder niet meer op wat hij zegt
Runx is sensai he!quote:Op donderdag 6 november 2008 11:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
of je bent heeeeel dom. of je bent een pro
nee zelfs een pro zou zich lichtelijk zorgen maken
ik maak me nooit zorgenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
of je bent heeeeel dom. of je bent een pro
nee zelfs een pro zou zich lichtelijk zorgen maken
Die zal wel ziek zijn, die voelde zich gister toch al niet lekkerquote:Op donderdag 6 november 2008 11:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Runx is sensai he!
Waar is runx eigenlijk?
[ afbeelding ]
Ik zou me ook niet lekker voelen als ik hem wasquote:Op donderdag 6 november 2008 11:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Die zal wel ziek zijn, die voelde zich gister toch al niet lekker
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik maak me nooit zorgen
mensen zo als jij .... altijd een hoop geblaf en verder niets dus![]()
en ik weet dat ik zelf mn dingen erg goed voor elkaar heb dus ook daar geen zorgen
ben gewoon idd verzekerd van me zelf (meer heb je niet nodig)
hij is de masterquote:Op donderdag 6 november 2008 11:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Runx is sensai he!
Waar is runx eigenlijk?
[ afbeelding ]
aah ok :dquote:Op donderdag 6 november 2008 11:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik reageer daar maar verder niet meer op wat hij zegt
17.00 onder de grote boom!! Ik maak de foto'squote:Op donderdag 6 november 2008 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]nou volgens mij ben jij diegene die hier flink aan het blaffen is
iets wat ik na die jaren geleerd heb is dat je iemand altijd serieus moet nemen op dat gebied.. ik heb ook zat mensen gezien dat het niet deden en die arrogant (want zelfverzekerd is het niet) zijn en die daarna vol onderuit gaan
maare heb je al een locatie en tijd in gedachte?
Misschien een verkeerd schaap gepakt?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Die zal wel ziek zijn, die voelde zich gister toch al niet lekker
Niet mogelijk. Punt.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah ok :d
* Crazy-M gaat maar nieuwe poging starten om te werken
btw, waarom kun je niet gewoon met een meisje goed bevriend zijn.....................................
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach gister nieuw contract ondertekent dikke
Jaja, dat zeggen ze allemaal als ze er juist meer mee willenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
btw, waarom kun je niet gewoon met een meisje goed bevriend zijn.....................................
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
17.00 onder de grote boom!! Ik maak de foto's
Dat kan wel toch? Ik heb meerdere mannelijke vrienden dan vrouwelijkequote:Op donderdag 6 november 2008 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Fine by mequote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:16 schreef Runx het volgende:
goedemorgen iedereen, ik ben fakking ziek
ik dacht ook een keer bikkel te zijn om gisteren met mijn zieke kop naar het werk te gaanen nu kan ik alleen nog via mijn mond ademen wat heeeeeeel irri is
Altijd al een outsider geweestquote:Op donderdag 6 november 2008 11:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daar heb ik bij jou anders niks van gemerkt
Het is dat ik geen foto heb van FUBAR, anders had ik een mooie flyer gemaaktquote:Op donderdag 6 november 2008 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
iets wat ik na die jaren geleerd heb is dat je iemand altijd serieus moet nemen op dat gebied.. ik heb ook zat mensen gezien dat het niet deden en die arrogant (want zelfverzekerd is het niet) zijn en die daarna vol onderuit gaan
Nope, niet hier hoor PIMP!quote:
Gewenningquote:
bare knuckel fight ...quote:Op donderdag 6 november 2008 11:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het is dat ik geen foto heb van FUBAR, anders had ik een mooie flyer gemaakt![]()
Niet ze ninja zwaarden gebruiken?
neee, nee , als je daar mee een paar jaar gelden mee aan kwam ok , maar nu ben ik ervaren genoeg om de beste van de beste te palenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Misschien een verkeerd schaap gepakt?
* Droxz.nl pakt popcorn, en zal zorgen voor commentaar bij de wedstrijd.quote:
Ouch... that's gotta' hurtquote:Op donderdag 6 november 2008 11:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl pakt popcorn, en zal zorgen voor commentaar bij de wedstrijd.
omg... je zei gok!quote:
Je hebt iig niet je humor verlorenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:21 schreef Runx het volgende:
[..]
neee, nee , als je daar mee een paar jaar gelden mee aan kwam ok , maar nu ben ik ervaren genoeg om de beste van de beste te palen
dat bedoel ik dus ....quote:Op donderdag 6 november 2008 11:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat kan wel toch? Ik heb meerdere mannelijke vrienden dan vrouwelijkeen dat zijn echt geen mannen die wat van mij willen die zijn gewoon gelukkig met hun vriendin enzo
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Runx is sensai he!
Waar is runx eigenlijk?
[ afbeelding ]
* Crazy-M pakt bierquote:Op donderdag 6 november 2008 11:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl pakt popcorn, en zal zorgen voor commentaar bij de wedstrijd.
Wat zegt iedereen dan; "En? En? Heb jij je klavots er al in gedrukt?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus ....
we hebben gewoon echt super gezellig enzo, maar iederee nzit te zeuren en te vragen.
Wordt je soms gek van
Ik kijk al jaren K1, UFC en MMA... beetje commentaar moet ik wel kunnen maken toch?quote:
hahaha nice onequote:
Commentaar is soms echt geniaal bij K1quote:Op donderdag 6 november 2008 11:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kijk al jaren K1, UFC en MMA... beetje commentaar moet ik wel kunnen maken toch?
quote:
lijkt me welquote:Op donderdag 6 november 2008 11:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kijk al jaren K1, UFC en MMA... beetje commentaar moet ik wel kunnen maken toch?
beetje , maar ik ben erg verkouden , hoofdpijn, last van me keel zelf slikken doet pijn , en zoals ik zei alles zit dicht , kan alleen via me mond ademen en dat is irritantquote:Op donderdag 6 november 2008 11:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je hebt iig niet je humor verloren
Maar heb je koorts ofzo?
Alleen Fred rooiers (weet niet zeker hoe je dat schrijft) geeft goed commentaar, de rest zuigt... maar dan ook echt hard ook he...quote:Op donderdag 6 november 2008 11:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Commentaar is soms echt geniaal bij K1
quote:
ik zag laatst eentje met duits commentaar..quote:Op donderdag 6 november 2008 11:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je moeder! ...quote:Op donderdag 6 november 2008 11:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Alleen Fred rooiers (weet niet zeker hoe je dat schrijft) geeft goed commentaar, de rest zuigt... maar dan ook echt hard ook he...
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fred_Royersquote:Op donderdag 6 november 2008 11:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Alleen Fred rooiers (weet niet zeker hoe je dat schrijft) geeft goed commentaar, de rest zuigt... maar dan ook echt hard ook he...
3e partij van Aerts tegen Schilt gezien?quote:
nah, dat nietquote:Op donderdag 6 november 2008 11:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat zegt iedereen dan; "En? En? Heb jij je klavots er al in gedrukt?
* Droxz.nl geeft geen sigaar.. maar een goede cognac..quote:
"troep" zegt ze dan...quote:Op donderdag 6 november 2008 11:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]mijn vriend kijkt die troep ook altijd
Cognacquote:Op donderdag 6 november 2008 11:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl geeft geen sigaar.. maar een goede cognac..
Ow ehm excuse mequote:
verkapte-ik-heb-een-vriend-postquote:Op donderdag 6 november 2008 11:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]mijn vriend kijkt die troep ook altijd
Thx, er stonden nog wat dingjes bij die ik niets wist!quote:Op donderdag 6 november 2008 11:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fred_Royers
Dat past toch goed bij een PIMP dacht ik zoquote:
droxz hoe was het bij de ziekenhuis gegaan dan ? vanochtend ?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Thx, er stonden nog wat dingjes bij die ik niets wist!
Volg jij wel andere sporten?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ow ehm excuse me
Rectificatie
"Mijn vriend kijkt dat, ik hou er echt niet van, ook altijd"
verkapte-ik-heb-geen-vriend-of-vriendin-dus-ik-doe-maar-zo postquote:
Gooi maar volquote:Op donderdag 6 november 2008 11:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat past toch goed bij een PIMP dacht ik zo
ja gezienquote:Op donderdag 6 november 2008 11:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
3e partij van Aerts tegen Schilt gezien?
Gewoon winnen he! Ik ben echt een groot Aerts supporter!
Deze blijft gewoon![]()
[ afbeelding ]
Jij zegt het, heeft Smokez mijn moeder weer eens aan jou verhuurd dan?quote:
tja wat is volquote:Op donderdag 6 november 2008 11:31 schreef Moozzie het volgende:
@runx, begint jouw fobo niet eens een keertje vol te raken
als het goed ik krijg ik morgen het boek van remy met de post (god in japan)quote:Op donderdag 6 november 2008 11:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Thx, er stonden nog wat dingjes bij die ik niets wist!
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:32 schreef crazy987 het volgende:
[..]
verkapte-ik-heb-geen-vriend-of-vriendin-dus-ik-doe-maar-zo post
mn water!quote:
Aight, respect jeweetzzzzzzzz!quote:
Curlingquote:
Cheersquote:Op donderdag 6 november 2008 11:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Aight, respect jeweetzzzzzzzz!
Ik heb die groene.. moeilijk!
[ afbeelding ]
jij hebt toch gewoon al 3 jaar een vriendin?quote:
Ja maar dat weet hij nietquote:Op donderdag 6 november 2008 11:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij hebt toch gewoon al 3 jaar een vriendin?
Hip ook echtquote:
Echt geweldig hoe hij idd zo close naar sammy kwam. Geen enkele ruimte voor de "jab" van schilt, en zijn knieen kon hij zo ook niet gebruiken. Peter bleef maar doorgaan, en doorgaan... echt, en dan te bedenken dat hij daar al meer dan 10 jaar staat! HELD, dat is het! Sammy is lelijk, en vechtstijl is lelijk... en juist Peter beukt hem. (had hij nog te goed van de vorige keer!)quote:Op donderdag 6 november 2008 11:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja gezien
peter is gewoon een fucking pitbull als je hem ook mooi op schilt af zag komen... gelijk erboven op om het voordeel van schilts lange armen teniet te doen!
kan niet wachten tot 6 dec.
mijn passie naast MMA is snowboardenquote:
Boek, boek... waar?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als het goed ik krijg ik morgen het boek van remy met de post (god in japan)
Mwoa ik keek vroeger altijd heel veel sport echt van alles. Nu eigenlijk weinig, heb er gewoonweg geen tijd voor..sowieso niet om tv te kijkenquote:
Ik dacht meer aan het WK knikkerenquote:
nou eerlijk gezegd lijkt het me wel een keertje leuk om te doen. zoiets als jeu de boules.quote:
sterkter nog.... Peter heeft 10 jaar geleden voor het laatst de titel mee naar huis genomen. ik zou het een prestatie van hoog niveau vinden als het hem dit jaar weer lukt.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Echt geweldig hoe hij idd zo close naar sammy kwam. Geen enkele ruimte voor de "jab" van schilt, en zijn knieen kon hij zo ook niet gebruiken. Peter bleef maar doorgaan, en doorgaan... echt, en dan te bedenken dat hij daar al meer dan 10 jaar staat! HELD, dat is het! Sammy is lelijk, en vechtstijl is lelijk... en juist Peter beukt hem. (had hij nog te goed van de vorige keer!)
Voor weinigquote:Op donderdag 6 november 2008 11:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij zegt het, heeft Smokez mijn moeder weer eens aan jou verhuurd dan?
M'n waterquote:
Ok, nou moet ik zeggen dat eurosport ook niet echt veel boeiende sporten aan het uitzenden isquote:Op donderdag 6 november 2008 11:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mwoa ik keek vroeger altijd heel veel sport echt van alles. Nu eigenlijk weinig, heb er gewoonweg geen tijd voor..sowieso niet om tv te kijken
lance armstrongquote:Op donderdag 6 november 2008 11:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sterkter nog.... Peter heeft 10 jaar geleden voor het laatst de titel mee naar huis genomen. ik zou het een prestatie van hoog niveau vinden als het hem dit jaar weer lukt.
ziei k voetballers of schaatsers nog niet zo snel doen 10 na hun top nog een keertje toppen
wat ik trouwens wel jammer vind aan K1 is dat je geen elleboogstoten mag gebruiken... daardoor is de kleinste persoon altijd in het voordeel als je dicht bij elkaar staat!quote:Op donderdag 6 november 2008 11:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Echt geweldig hoe hij idd zo close naar sammy kwam. Geen enkele ruimte voor de "jab" van schilt, en zijn knieen kon hij zo ook niet gebruiken. Peter bleef maar doorgaan, en doorgaan... echt, en dan te bedenken dat hij daar al meer dan 10 jaar staat! HELD, dat is het! Sammy is lelijk, en vechtstijl is lelijk... en juist Peter beukt hem. (had hij nog te goed van de vorige keer!)
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ike F1 kijkenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ok, nou moet ik zeggen dat eurosport ook niet echt veel boeiende sporten aan het uitzenden is
Vroeger veel voetbal gekeken, maar dat doe ik ook al jaren niet meer.
Ben de laatste tijd wel iets meer gaan kijken, maar dat komt door
Idd, daarom zij ik ook "meer dan 10 jaar"quote:Op donderdag 6 november 2008 11:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sterkter nog.... Peter heeft 10 jaar geleden voor het laatst de titel mee naar huis genomen. ik zou het een prestatie van hoog niveau vinden als het hem dit jaar weer lukt.
ziei k voetballers of schaatsers nog niet zo snel doen 10 na hun top nog een keertje toppen
http://www.bol.com/nl/p/b(...)005733148/index.htmlquote:Op donderdag 6 november 2008 11:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Boek, boek... waar?
Ik kwam hem trouwens vorige jaar in Amsterdam Bijlmer tegen!
Zo'n beetje elke NLér is een god in Japen toch?
Kan ik ergens meer info vinden over dat boek?
ik hou het voor mequote:Op donderdag 6 november 2008 11:40 schreef draculettetje het volgende:
blergh
zwemmen ging klote en zoessie moet blijven in ziekenhuis en wordt als het goed is vandaag nog geopereerd
@barra ik weet niet of ze het al in tru oid wil hebben dus zeg nog maar niks daar
heb het nok via pm vertelt
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
niet speciaal maar had u wensen ?
komt ook doordat we vrij lang zijn allemaalquote:Op donderdag 6 november 2008 11:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Idd, daarom zij ik ook "meer dan 10 jaar"
Heb hier nog wat DVD's van hem, ook van zijn oude partijen... geweldig om te zien gewoon.
NL is gewoon goed in K1, we ownen al die gasten daar!
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dank
ben er zelf ook een beetje naar van
Ik vind het juist wel prettig, anders kan je net zo goed mutai gaan kijken, maar zonder zonder klinch werkquote:Op donderdag 6 november 2008 11:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat ik trouwens wel jammer vind aan K1 is dat je geen elleboogstoten mag gebruiken... daardoor is de kleinste persoon altijd in het voordeel als je dicht bij elkaar staat!
Geniale film! Evenals Mementoquote:Op donderdag 6 november 2008 11:42 schreef Sgele het volgende:
Gisteren trouwens Usual Suspects gekeken
Dit stuk is zo hilarisch![]()
idd maar dat maakt niet uit droomen is toegestaanquote:Op donderdag 6 november 2008 11:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja dat je je naar je leeftijd gedroeg maar dat zal wel moeilijk worden zeker?
mogguh! waar zit je nou man ?quote:
maar "de meeste dromen zijn bedrog"quote:Op donderdag 6 november 2008 11:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
idd maar dat maakt niet uit droomen is toegestaan
ik ga maar weer eerder weg denk ik vandaagquote:Op donderdag 6 november 2008 11:43 schreef debbie_19 het volgende:ik word gek van dat kutwerk
![]()
Nog een paar uurtjes...nog een paar uurtjes...:')
quote:
mad monkey!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 11:44 schreef GilaMonyet het volgende:
Ja uhh heb trainings week.. dus geen foktijd
Adem in....quote:Op donderdag 6 november 2008 11:43 schreef debbie_19 het volgende:ik word gek van dat kutwerk
![]()
Nog een paar uurtjes...nog een paar uurtjes...:')
collegas nodig?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga maar weer eerder weg denk ik vandaag
dankquote:Op donderdag 6 november 2008 11:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kan ik me voor stellen draak...
sterkte voor jou en vamp!
Ik ga rond een uurtje of 2quote:Op donderdag 6 november 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga maar weer eerder weg denk ik vandaag
fak ..quote:Op donderdag 6 november 2008 11:44 schreef GilaMonyet het volgende:
Ja uhh heb trainings week.. dus geen foktijd
Goed planquote:Op donderdag 6 november 2008 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
kunnen jullie niet PM-en over dat gedoe plz ?
Nigga what?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
het is toch geen vrijwilligers werk toch ?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ga rond een uurtje of 2officieel had ik de hele middag vrij, maar krijg het werk anders niet af
Lengte zegt niet alles, maar je kan er wel je voordeel mee doen.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
komt ook doordat we vrij lang zijn allemaal
je hebt even wat topics bij te lezenquote:
Jij bent ook veel vrij hequote:Op donderdag 6 november 2008 11:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ga rond een uurtje of 2officieel had ik de hele middag vrij, maar krijg het werk anders niet af
beetje heel ergquote:Op donderdag 6 november 2008 11:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt even wat topics bij te lezen
Genetische manipulatie... kan niet andersquote:Op donderdag 6 november 2008 11:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Lengte zegt niet alles, maar je kan er wel je voordeel mee doen.
Kijk naar die hong man choi.... chinees van 2.18.
[ afbeelding ]
Gaat toch alsnog hard naar de grond
Tegenwoordig zit er nog zo'n lange chinees bij, die ging ook wel lekker hard neer hahahaha
gangbus 4quote:Op donderdag 6 november 2008 11:46 schreef Crazyessie het volgende:
Wie weet er nog ff n paar leuke films te downloaden?
Moet mn tijd nu toch n btje te zien vullen
lol ;Dquote:Op donderdag 6 november 2008 11:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Genetische manipulatie... kan niet anders
Je mag mijn huis wel schoonmakenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:47 schreef Mandaaahtj het volgende:
Ik mag niet meer werken op advies van de fysio....dus soms verveel ik me best wel een beetje, als alles in huis gebeurd is!
top10 van imdbquote:Op donderdag 6 november 2008 11:46 schreef Crazyessie het volgende:
Magk met je mee? Je idee spreekt mij ook wel aanquote:Op donderdag 6 november 2008 11:47 schreef draculettetje het volgende:
zo maar ronja uitlaten kijken of mn kop op andere gedachte wil
Apa kabar?quote:
hee lol , jij zat gisteren toch ook al te werken ? was dat niet je vrije dag ?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
je bedoeld de Bangbus denk ikquote:
Wat een zooi staat daar tussenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
top10 van imdb
weet alleen niet of ze te donwloaden zijn
High School Musical 3: Senior Year (2008) $15.3M $62M
2 Zack and Miri Make a Porno (2008) $10.1M $10.1M
3 Saw V (2008) $9.74M $45.5M
4 Changeling (2008) $9.35M $10M
5 The Haunting of Molly Hartley (2008) $5.42M $5.42M
6 Beverly Hills Chihuahua (2008) $4.86M $84.2M
7 The Secret Life of Bees (2008) $4.01M $25.3M
8 Max Payne (2008) $3.69M $35.5M
9 Eagle Eye (2008) $3.48M $92.6M
10 Pride and Glory (2008)
http://www.imdb.com/chart/
is goed hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 11:48 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Magk met je mee? Je idee spreekt mij ook wel aan
Van de week voor het eerst "Kung Fu Panda" zitten kijken, vond hem best leukquote:Op donderdag 6 november 2008 11:46 schreef Crazyessie het volgende:
ja en de mijne ook.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je mag mijn huis wel schoonmaken
je hebt gelijk... ik hou er over op... als fubu zich nu netjes gedraagt en geen kutreacties uitlokt is het primaquote:Op donderdag 6 november 2008 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
Wat zijn wij daar toch goed inquote:Op donderdag 6 november 2008 11:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en de mijne ook.
zo probleem opgelost![]()
Hmm leuk aanbod, maar nee:pquote:Op donderdag 6 november 2008 11:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je mag mijn huis wel schoonmaken
Oja imdb bestaat ook nog, lol.. Maarre die top 10 ziet er niet denderend uit, kan er al 5 films uithalen waar uit de titel al te lezen valt hoe de film zal gaanquote:Op donderdag 6 november 2008 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
top10 van imdb
weet alleen niet of ze te donwloaden zijn
High School Musical 3: Senior Year (2008) $15.3M $62M
2 Zack and Miri Make a Porno (2008) $10.1M $10.1M
3 Saw V (2008) $9.74M $45.5M
4 Changeling (2008) $9.35M $10M
5 The Haunting of Molly Hartley (2008) $5.42M $5.42M
6 Beverly Hills Chihuahua (2008) $4.86M $84.2M
7 The Secret Life of Bees (2008) $4.01M $25.3M
8 Max Payne (2008) $3.69M $35.5M
9 Eagle Eye (2008) $3.48M $92.6M
10 Pride and Glory (2008)
http://www.imdb.com/chart/
in deze top lijst staan altijd wel goede filmsquote:Op donderdag 6 november 2008 11:47 schreef Mandaaahtj het volgende:
Ik mag niet meer werken op advies van de fysio....dus soms verveel ik me best wel een beetje, als alles in huis gebeurd is!
Was te proberenquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat zijn wij daar toch goed in
ja ik kijk niet zo veel films meerquote:Op donderdag 6 november 2008 11:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat een zooi staat daar tussen
Beste film ooit imhoquote:Op donderdag 6 november 2008 11:50 schreef Runx het volgende:
[..]
in deze top lijst staan altijd wel goede films
http://www.moviemeter.nl/list/
vooral die op nummer 1 staat
Die gozer heeft een ziekte, en zal de 40 ook niet halen zeggen zequote:Op donderdag 6 november 2008 11:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Genetische manipulatie... kan niet anders
Je had ook niet anders verwacht hequote:
t is niet alles maar t scheelt wel!quote:Op donderdag 6 november 2008 11:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Lengte zegt niet alles, maar je kan er wel je voordeel mee doen.
Kijk naar die hong man choi.... chinees van 2.18.
[ afbeelding ]
Gaat toch alsnog hard naar de grond
Tegenwoordig zit er nog zo'n lange chinees bij, die ging ook wel lekker hard neer hahahaha
ja sorry ik kan niet op bepaalde sites kijken hier. is geblocked, anders kon ik je zo verder helpenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:50 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Oja imdb bestaat ook nog, lol.. Maarre die top 10 ziet er niet denderend uit, kan er al 5 films uithalen waar uit de titel al te lezen valt hoe de film zal gaanen ik dus absoluut mn tijd nie aan wil verspillen
![]()
Maar .. Moet toch mn pctje boven maar es aanzetten gloof k
Thnx WL
klopt als je die niet gezien hebt ..... kan je hem nu nog kijkenquote:
En dat toch aan de K1 meedoen, heftigquote:Op donderdag 6 november 2008 11:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die gozer heeft een ziekte, en zal de 40 ook niet halen zeggen ze
Dudequote:
Ren ik wel met Ronja mee als het nodig isquote:Op donderdag 6 november 2008 11:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is goed hoor
ik loop niet al te snel hoor
enne zo niet dan tochquote:Op donderdag 6 november 2008 11:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je had ook niet anders verwacht he
Draakjuh!quote:Op donderdag 6 november 2008 11:47 schreef draculettetje het volgende:
zo maar ronja uitlaten kijken of mn kop op andere gedachte wil
Juistquote:
Snap em nietquote:Op donderdag 6 november 2008 11:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is toch geen vrijwilligers werk toch ?
dat kan ik je rug niet aan doenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:52 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ren ik wel met Ronja mee als het nodig is
Maar denk dat ik zelf ook niet zo hard zal lopen, anders spring je op mn rug?
Gaan we paardje hop spelen haha
Ik weet dat 'ie altijd een goeie rating heeft, maar ik heb hem echt serieus nog niet gezienquote:
Wil je ons weg hebben dan?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:52 schreef Mandaaahtj het volgende:
Moeten jullie nie lunchen zo langzamerhand?;)
Misschien als je kan uitleggen wat het is welquote:Op donderdag 6 november 2008 11:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t is niet alles maar t scheelt wel!
heb je ooit wel een cagerage gekeken?
Schandequote:Op donderdag 6 november 2008 11:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik weet dat 'ie altijd een goeie rating heeft, maar ik heb hem echt serieus nog niet gezien
wie ben jij ? of heb ik wat gemist ?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:52 schreef Mandaaahtj het volgende:
Ken dat, of ik weet niet wat ik heb gedownload en dan huur/koop ik ze alsnog ..quote:Op donderdag 6 november 2008 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik kijk niet zo veel films meer![]()
dus kan niet echt iets aanbevelen. ik download ze wel , maar kijk ze gewoon niet
nog 7 minuten.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:52 schreef Mandaaahtj het volgende:
Enne alles komt goed hequote:
Je moet wat uit je korte leven halen?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat toch aan de K1 meedoen, heftig
maakt niet uitquote:Op donderdag 6 november 2008 11:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Draakjuh!
Had even over je berichten heen gelezen![]()
Succes!!!!!!!!!
omg je moet hem echt zien hij is te goedquote:Op donderdag 6 november 2008 11:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik weet dat 'ie altijd een goeie rating heeft, maar ik heb hem echt serieus nog niet gezien
Oh lord...Runx z'n hormonen slaan weer op holquote:Op donderdag 6 november 2008 11:53 schreef Runx het volgende:
[..]
wie ben jij ? of heb ik wat gemist ?
je hebt in ieder geval 1 mooi oog
Heb hem hier als SE op DVDquote:
welke hormonenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Oh lord...Runx z'n hormonen slaan weer op hol
Zeg niet dat je blond bent, anders is Runx helemaal niet meer te houden
Of zeggen dat je schapen hebtquote:Op donderdag 6 november 2008 11:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Oh lord...Runx z'n hormonen slaan weer op hol
Zeg niet dat je blond bent, anders is Runx helemaal niet meer te houden
Ja verder zeg ik er niets over zou de verrassing bedervenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar "de meeste dromen zijn bedrog"
heb jij ooit wat aan vechtsporten gedaan fubar?
ach.. je gaat toch vroeg dood... kan je net zogoed je dood laten slaan in de ringquote:Op donderdag 6 november 2008 11:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat toch aan de K1 meedoen, heftig
klopt is een goede lijst/sitequote:Op donderdag 6 november 2008 11:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb hem hier als SE op DVD
Die lijst is een stuk beter als die van IMDB trouwens!
Onder de noemer van, ik had toch niks beters te doen?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:55 schreef Mandaaahtj het volgende:
Haha, nee jullie hoeven niet weg, gezellig juist!
Enne, ja heb me maar weer es aangemeld....heb jaaaren geleden ook al op dit forum gezeten en dacht het is wel weer eens tijd...kzal zo ff wat foto's in mn album plaatsen
Die KungFu Panda film ofzo??quote:Op donderdag 6 november 2008 11:54 schreef Runx het volgende:
[..]
omg je moet hem echt zien hij is te goed
hahahaha iddquote:
Die with honourquote:Op donderdag 6 november 2008 11:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ach.. je gaat toch vroeg dood... kan je net zogoed je dood laten slaan in de ring
Dat ken ik ergens vanquote:Op donderdag 6 november 2008 11:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maakt niet uit
ik maak het toch weer veel groter als dat het is
maar ja zo ben ik wat ik stront vervelend vind
Ja zeg dat welquote:Op donderdag 6 november 2008 11:54 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Komt wel over als n stille hint he..
Beetje verdacht
Ja zeg dat welquote:Op donderdag 6 november 2008 11:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb hem hier als SE op DVD
Die lijst is een stuk beter als die van IMDB trouwens!
neeuuuh ga hier heen http://www.moviemeter.nl/list/ , en de film die op nummer 1 staat dusquote:
yep en dan waarschijnlijk dus wel naar tilburgquote:Op donderdag 6 november 2008 11:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat ken ik ergens van![]()
Nog 1 dagje, heb je weekend... toch?
better to die on yer feet then pass away in a bedquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:59 schreef Runx het volgende:
[..]
neeuuuh ga hier heen http://www.moviemeter.nl/list/ , en de film die op nummer 1 staat dus
The Shawshank Redemption
i have no cluequote:Op donderdag 6 november 2008 11:59 schreef Mandaaahtj het volgende:
Biw, staan fotos in mn album, dan weten jullie wie ik ben;)
Ja zeker wetenquote:Op donderdag 6 november 2008 12:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
better to die on yer feet then pass away in a bed
ja maar in die lijst staan dus genoeg goeie filmsquote:
Alleen nummer 8 hoort daar niet thuisquote:Op donderdag 6 november 2008 12:01 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar in die lijst staan dus genoeg goeie films
hehe ik zie nu je sig pas!quote:
Gast, die staat er al een tijdquote:Op donderdag 6 november 2008 12:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe ik zie nu je sig pas!LOL!
ik ben de hele week al druk helaasquote:Op donderdag 6 november 2008 12:00 schreef Crazy-p het volgende:
ik ben serieus gewoon druk.. wat vervelend.. hoop dat het morgen niet zo is.!
Heleboel die ik al kende, die daar tussen staan en idd goed zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:01 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar in die lijst staan dus genoeg goeie films
nee idd , ook al is het en goede film er zijn betere films zoals sevenquote:Op donderdag 6 november 2008 12:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alleen nummer 8 hoort daar niet thuis
Jep, film is niet te serieus, maar erg mooi en leuk gemaaktquote:
Dan maar zo Runx ... Eetze!quote:Op donderdag 6 november 2008 12:02 schreef Runx het volgende:
mensen ik ga proberen te ontbijten spreek jullie snel en werkze hé![]()
![]()
![]()
, ja sorry ksn geen kusjes geven anders steek ik jullie aan
zelfde hier..quote:Op donderdag 6 november 2008 12:02 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
ik ben de hele week al druk helaas![]()
Geen eens tijd om alles goed door te lezen en fatsoenlijk te posten
Ja dat vind ik dus ook, het is een goede film, maar niet beter dan One Flew over the Cuckoo's Nestquote:Op donderdag 6 november 2008 12:03 schreef Runx het volgende:
[..]
nee idd , ook al is het en goede film er zijn betere films zoals seven
Jah ik geloof dat ik m wel ken, voorstukjes gezien hij leek me al erg lachen.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep, film is niet te serieus, maar erg mooi en leuk gemaakt
In die top10 daar staan genoeg leuke films natuurlijk.
sorry had er ff overheen gelezen.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Misschien als je kan uitleggen wat het is wel![]()
Kijk het liefst alleen K1, en voor de afwisseling MMA/UFC/Mutai
Wel met een goede laag mosterd he?quote:
nee zonderquote:Op donderdag 6 november 2008 12:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wel met een goede laag mosterd he?
ik vind het vooral humor om te zien hoe Tai Lung is opgesloten en hoe hij ontsnapt!!quote:Op donderdag 6 november 2008 12:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep, film is niet te serieus, maar erg mooi en leuk gemaakt
In die top10 daar staan genoeg leuke films natuurlijk.
Zit net een beetje die top250 te kijken op moviemeter.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:05 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Jah ik geloof dat ik m wel ken, voorstukjes gezien hij leek me al erg lachen.
Dus die raad jij ook wel aan..
Nou dan die ook maar es downloaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zit net een beetje die top250 te kijken op moviemeter.
Kom ik tot de conclusie dat ik er daar zeker 100 van hebik heb er ook gruwelijk veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Droxz 4 president!quote:Op donderdag 6 november 2008 12:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wel met een goede laag mosterd he?
failquote:
Das dan wel weer okquote:jammie 2e broodje kroket
1.30 voor 2 broodjes kroket
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je hebt gelijk... ik hou er over op... als fubu zich nu netjes gedraagt en geen kutreacties uitlokt is het prima
Tegen de 400 orrigineel, en 1,5 TB op mijn schijvenquote:Op donderdag 6 november 2008 12:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb er ook gruwelijk veel
Mayo op een kroketquote:Op donderdag 6 november 2008 12:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Droxz 4 president!Zo veel mensen die geen mosterd lusten en dan b.v. mayo op hun broodje kroket doen
er zit ook geen mayo op hoorquote:
Inderdaad, gewoon een dikke laag goede hete mosterd... JAMMMMMMMMMMIIIIIIIIIEEEEEEEEE!!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 12:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Droxz 4 president!Zo veel mensen die geen mosterd lusten en dan b.v. mayo op hun broodje kroket doen
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zit net een beetje die top250 te kijken op moviemeter.
Kom ik tot de conclusie dat ik er daar zeker 100 van hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof dat ik inmiddels ook niet meer mag klagen over mijn dvd-collectie.
Al kan er altijd meer bij
Dus ik deel je gevoel Droxz.. me 2 is movie-gek![]()
Met koniveren is niks mis mee
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon een dikke laag goede hete mosterd... JAMMMMMMMMMMIIIIIIIIIEEEEEEEEE!!!!
(net als sambal, dat gooi ik ook overal op...)
Join the clubquote:Op donderdag 6 november 2008 12:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tegen de 400 orrigineel, en 1,5 TB op mijn schijven
Ook zo film gek dus?
damn dat is wel heel veelquote:Op donderdag 6 november 2008 12:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tegen de 400 orrigineel, en 1,5 TB op mijn schijven
Ook zo film gek dus?
ik niet druk, maar geen zinquote:Op donderdag 6 november 2008 12:00 schreef Crazy-p het volgende:
ik ben serieus gewoon druk.. wat vervelend.. hoop dat het morgen niet zo is.!
Branden FTWquote:Op donderdag 6 november 2008 12:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
damn dat is wel heel veel
al moet ik zeggen dat ik wegens ruimte gebrek altijd veel weggooide maar ik kijk meestal wel 3 a 8 films per week.. denk dat ik 20 originele heb en 800GB aan avi's (download nooit dvd want dat vind ik nog steeds zonde van mn schijfruimte) (simpele rekensom 800/0.7=1142)
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon een dikke laag goede hete mosterd... JAMMMMMMMMMMIIIIIIIIIEEEEEEEEE!!!!
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
damn dat is wel heel veel
al moet ik zeggen dat ik wegens ruimte gebrek altijd veel weggooide maar ik kijk meestal wel 3 a 8 films per week.. denk dat ik 20 originele heb en 800GB aan avi's (download nooit dvd want dat vind ik nog steeds zonde van mn schijfruimte) (simpele rekensom 800/0.7=1142)
neuh heeft bij mij geen zin... als ik het dan terug moet gaan zoeken is het me alweer teveel moeite..quote:
Daarom hou ik een dvd database bijquote:Op donderdag 6 november 2008 12:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh heeft bij mij geen zin... als ik het dan terug moet gaan zoeken is het me alweer teveel moeite..
ja heb je mn 3gb aan homemade porn ookquote:Op donderdag 6 november 2008 12:17 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
*zucht* tijdje van pctje wisselen?
acquiring new target drokZ waar is je kut collega ?quote:
Aha, heb ik wel eens zitten kijken ja.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry had er ff overheen gelezen.
is egenlijk een beetje UFC alleen dan wat meer de B vechters... net niet topniveau alleen wel betaald zeg maar.
doordat ze net wat minder goed zijn zijn de gevechten leuker om naar te kijken
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja heb je mn 3gb aan homemade porn ooknee dank je wel..
Barra.rar
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja heb je mn 3gb aan homemade porn ooknee dank je wel..
Barra.rar
Heb er hier nog wel 1 voor je liggen?quote:
een vriend van me zit aangesloten op het glasnet in amersfoort...dat heeft iedereen over een jaar of 4... als ik op visite kom en we gaan ff een filmpje kijken dan issie na15 minuten klaar met downloadenquote:Op donderdag 6 november 2008 12:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarom hou ik een dvd database bij
Wat gebruik je precies? Zoiets als DVD Profiler?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarom hou ik een dvd database bij
Correctquote:Op donderdag 6 november 2008 12:20 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wat gebruik je precies? Zoiets als DVD Profiler?
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
acquiring new target drokZ waar is je kut collega ?
Het wordt dit jaar in mijn woonplaats aangeslotenquote:Op donderdag 6 november 2008 12:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een vriend van me zit aangesloten op het glasnet in amersfoort...dat heeft iedereen over een jaar of 4... als ik op visite kom en we gaan ff een filmpje kijken dan issie na15 minuten klaar met downloaden
dan hoef je geeneens meer films te branden dan download je ze gewoon nog een keer
ik ook met peperquote:Op donderdag 6 november 2008 12:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:19 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Alsof ik die kleine huppel van jouw wil zien joh![]()
K wil nog wel rustig kunnen slapen hoor.. Krijg er al nie zoveel kans toe
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:21 schreef debbie_19 het volgende:
Collega pissed omdat ik niet mee ga eten en zelf brood bij me heb.
Ik zeg ja ik ben officieel al vrij! Zegt ie NOU DAL ZAL IK JE NIET MEER STOREN IN JE VRIJE TIJD
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:21 schreef debbie_19 het volgende:
Collega pissed omdat ik niet mee ga eten en zelf brood bij me heb.
Ik zeg ja ik ben officieel al vrij! Zegt ie NOU DAL ZAL IK JE NIET MEER STOREN IN JE VRIJE TIJD
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het wordt dit jaar in mijn woonplaats aangesloten![]()
ja tochquote:
Hmm..Kom maar op, scheelt weer zelf bouwenquote:Op donderdag 6 november 2008 12:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb er hier nog wel 1 voor je liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |