ja auw jaquote:Op donderdag 6 november 2008 10:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoezo zit je voor onbepaalde tijd thuis dan, heb ik wat gemist hier?
Mijn pols "prikt" een beetje. Ze hebben met een pincet die wond open moeten maken,
omdat de "knoop" van de hechting niet te vinden was![]()
Leuk hoor, kom je daar hoor je dit:
"o, u komt voor het verwijderen van de hechtingen"?
ik: zitten die er nog in dan?
"ja meneer... maar ik zal even vragen.... jaja, kom maar, ze zitten er nog in!"
ik: uh... waar dan?
"mevrouw pakt een pincet... rampt dat ding in mijn pols... aha... hier!"
ik: AU!
Vanochtend zag ik dus niets meerquote:Op donderdag 6 november 2008 10:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
dat heb je er van als je zelf probeert die dingen eruit te halen
En het meest bizarre is nog wel, ik kan dat geluid precies voor de geest halenquote:
zou je toch wel eens 10 euro kunnen kostenquote:
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ben goed, jeweetzzzzzz.
Als er al eens wat te doen is, doe ik het blijkbaar goedJa echt ernstig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Ik wilde het eigenlijk niet zeggenquote:Op donderdag 6 november 2008 10:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En het meest bizarre is nog wel, ik kan dat geluid precies voor de geest halen
Fubar is gefrustreerd, omdat 'ie eerst alleen maar "oldschoolers" zag posten op pagina 1 en daarna toch weer tot zijn teleurstelling "nieuwe mensjes" zag posten op pagina 2 etc.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:53 schreef debbie_19 het volgende:
Is er knok?wat mis ik allemaal toch als ik druk ben
niet bepaald hoor, vroeger was iedereen lief tegen mekaar.quote:
Ik ben dus niet de enigequote:Op donderdag 6 november 2008 10:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk niet zeggen
worden wij niet geaccepteerd?quote:Op donderdag 6 november 2008 10:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Fubar is gefrustreerd, omdat 'ie eerst alleen maar "oldschoolers" zag posten op pagina 1 en daarna toch weer tot zijn teleurstelling "nieuwe mensjes" zag posten op pagina 2 etc.
maakt niet uit dude zijn waarsch alleen hoop mensen wat centen armer :dquote:Op donderdag 6 november 2008 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je hoeft toch niet te wedden als iedereen op mij inzet
Ik moet ook telefoon opnemen, en vind kauwgun dan meestal niet zo relaxtquote:Op donderdag 6 november 2008 10:50 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Kauwgompie doet t m ook wel hoor ...![]()
Ken dat, als ik net ben wezen roken opt werk en ik moet daarna n klant helpen vind ik t persoonlijk ook zo vervelend..
Je weet dat een potje irl sparren anders is dan een potje forumflamingquote:Op donderdag 6 november 2008 10:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zou je toch wel eens 10 euro kunnen kosten
dat spel, is het spel der spellenquote:Op donderdag 6 november 2008 10:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En het meest bizarre is nog wel, ik kan dat geluid precies voor de geest halen
O god is het weer zo ver? Hij kan het maar niet accepteren hequote:Op donderdag 6 november 2008 10:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Fubar is gefrustreerd, omdat 'ie eerst alleen maar "oldschoolers" zag posten op pagina 1 en daarna toch weer tot zijn teleurstelling "nieuwe mensjes" zag posten op pagina 2 etc.
Oja?quote:Op donderdag 6 november 2008 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet bepaald hoor, vroeger was iedereen lief tegen mekaar.
Tijden veranderen hequote:
Wijsheid komt met de jaren hequote:
Zekers!!quote:Op donderdag 6 november 2008 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat spel, is het spel der spellen![]()
guille FTW!! einzzweipolizei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |