en toen werd je wakkerquote:Op donderdag 6 november 2008 10:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij spreekt mijn moeder aan met "u" en "meesteres"... dat weet jezelf ook donder sgoed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Quick! To the Batmobiel... hey wait a sec...quote:
Hahahahaquote:
Wist je dat niet? Is een ingebouwde beveiliging...quote:Op donderdag 6 november 2008 10:26 schreef Crazyessie het volgende:
Goh die Paris Hilton kan ook egt nix anders
dan alleen maar geld uitgeven he?
Zelfs opgeilen lukt niet eens meer..
En zingen al helemaal niet, mn tv springt van schrik uit
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Quick! To the Batmobiel... hey wait a sec...
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en toen werd je wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fantaseer jij nu over mijn stijve plasser?
![]()
dude dat vraag je maar aan je vrouw
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
opgeilen is haar nog NOOIT gelukt.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:26 schreef Crazyessie het volgende:
Goh die Paris Hilton kan ook egt nix anders
dan alleen maar geld uitgeven he?
Zelfs opgeilen lukt niet eens meer..
En zingen al helemaal niet, mn tv springt van schrik uit
quote:
Whahaha werkelijk? Goh en dat voor 100 euro..quote:Op donderdag 6 november 2008 10:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Is een ingebouwde beveiliging...
Dat bedoel ik maar evenquote:Op donderdag 6 november 2008 10:29 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Whahaha werkelijk? Goh en dat voor 100 euro..
Was ik goedkoop uit!
Godver da's lang geleden zegquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
fantaseer jij nu over mijn stijve plasser?
![]()
dude dat vraag je maar aan je vrouw
Echt ernstig gewoonquote:
WTF waar is het gaspedaal?quote:
Jij wordt niet meer gelukkig van je vrouw?quote:Op donderdag 6 november 2008 10:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nou nee maar what ever rocks your boat dude
als jij er maar gelukkig van word
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nou nee maar what ever rocks your boat dude
als jij er maar gelukkig van word
hmmz alleen jou naam zegt mij al meer dan genoeg .....quote:Op donderdag 6 november 2008 10:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jij wordt niet meer gelukkig van je vrouw?
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Echt ernstig gewoon
[ afbeelding ]
Mjah, kreeg er juist all1 maar n droge poes vanquote:Op donderdag 6 november 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
opgeilen is haar nog NOOIT gelukt.
Dat dacht ikquote:
Hahahahaquote:Op donderdag 6 november 2008 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Echt ernstig gewoon
[ afbeelding ]
je mag dat lieve weg laten hoor ik heet geen ****** en ben ook je sletje nietquote:
Lolquote:Op donderdag 6 november 2008 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Echt ernstig gewoon
[ afbeelding ]
OMGquote:Op donderdag 6 november 2008 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Echt ernstig gewoon
[ afbeelding ]
Hier!!!!quote:
Gamen?quote:
Droxz jonguuuh!! Hebben we er een beetje zin inquote:Op donderdag 6 november 2008 10:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hier!!!!
Hechtingen moesten vanochtend uit mijn pols worden getrokken man
Omdat je 't nodig hebt op deze donderdagochtend:quote:Op donderdag 6 november 2008 10:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hmmz alleen jou zegt mij al meer dan genoeg .....
ik rook je gewoon jonge !!quote:Op donderdag 6 november 2008 10:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hier!!!!
Dat wilde ik net gaan antwoordenquote:Op donderdag 6 november 2008 10:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hier!!!!
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Omdat je 't nodig hebt op deze donderdagochtend:
[ afbeelding ]
Moggûh Droxz!quote:Op donderdag 6 november 2008 10:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hier!!!!
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz jonguuuh!! Hebben we er een beetje zin in
Eyy Drox how is t??quote:Op donderdag 6 november 2008 10:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hier!!!!
Sjit, stink ik zo uit mijn bek naar koffie en sigaren danquote:
Moesten ze huilen van blijdschap?quote:Op donderdag 6 november 2008 10:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
p.s
Net zelfs even langs mijn werk geweets, iedereen even gedag zeggen
Whehehequote:Op donderdag 6 november 2008 10:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
p.s
Net zelfs even langs mijn werk geweets, iedereen even gedag zeggen
We wouden het niet zeggen tot je er zelf achterkwamquote:Op donderdag 6 november 2008 10:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sjit, stink ik zo uit mijn bek naar koffie en sigaren dan
Lekker, moest weer eens vroeg op hahahaha.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sjit, stink ik zo uit mijn bek naar koffie en sigaren dan
Doen ze hier ook altijdquote:Op donderdag 6 november 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe
En missen ze je al, of kreeg je reacties van; "Huh? Wie ben jij dan?"
ik noem je zoals ik wil lieve fubarquote:Op donderdag 6 november 2008 10:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
je mag dat lieve weg laten hoor ik heet geen ****** en ben ook je sletje niet
Hahahaquote:Op donderdag 6 november 2008 10:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doen ze hier ook altijd
"oh ik zal me even voorstellen"
Jep, kom je gelijk weer werken?quote:Op donderdag 6 november 2008 10:44 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Moesten ze huilen van blijdschap?
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Lekker, moest weer eens vroeg op hahahaha.
Voor de rest gaat het wel hoor, alleen die verveling![]()
En hoest met Crazyessie?
Ze missen me gewoon....quote:Op donderdag 6 november 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe
En missen ze je al, of kreeg je reacties van; "Huh? Wie ben jij dan?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Kijk, gelijk delegeren die handel..quote:Op donderdag 6 november 2008 10:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep, kom je gelijk weer werken?
(kut collega doet het niet zo goed... en ik was er nog eerder dan hem... hij was dus weer eens te laat)
Maar... ik heb hem wel koffie laten halen voor iedereen
Na het roken eet altijd een zakje "fishermen friends" opquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ze missen me gewoon....Serieus? OngekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Kauwgompie doet t m ook wel hoor ...quote:Op donderdag 6 november 2008 10:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Na het roken eet altijd een zakje "fishermen friends" op
(vind het niet relaxt om bij mensen een pc te fixen als je uit je bekt stinkt als je net hebt gerookt)
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik noem je zoals ik wil lieve fubar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
dat zou ik die ouwe man niet aan willen doenquote:Op donderdag 6 november 2008 10:50 schreef Sgele het volgende:
Barra en FUBAR...anders gaan jullie even bij het fietsenhok matten ofzo?
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:50 schreef Sgele het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Goed hoor Bara
wedde dat je kliktsoms heb je best wel humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
alsof je een kans maaktquote:
tis weer gezellig hierquote:Op donderdag 6 november 2008 10:50 schreef Sgele het volgende:
Hoezo zit je voor onbepaalde tijd thuis dan, heb ik wat gemist hier?quote:Op donderdag 6 november 2008 10:46 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Nou ik join me in de verveling, zit ook thuis voor onbepaalde tijd
Dus opzich hier.. Mwah t gaat![]()
Hoe voelt je pols?
Round 1.... Fight!quote:
Kolerequote:Op donderdag 6 november 2008 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Round 1.... Fight!
[ afbeelding ]
10 euro op BCCquote:Op donderdag 6 november 2008 10:50 schreef Sgele het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoezo zit je voor onbepaalde tijd thuis dan, heb ik wat gemist hier?
Mijn pols "prikt" een beetje. Ze hebben met een pincet die wond open moeten maken,
omdat de "knoop" van de hechting niet te vinden was![]()
Leuk hoor, kom je daar hoor je dit:
"o, u komt voor het verwijderen van de hechtingen"?
ik: zitten die er nog in dan?
"ja meneer... maar ik zal even vragen.... jaja, kom maar, ze zitten er nog in!"
ik: uh... waar dan?
"mevrouw pakt een pincet... rampt dat ding in mijn pols... aha... hier!"
ik: AU!
Ik ben goed, jeweetzzzzzz.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
het idee alleen alquote:Op donderdag 6 november 2008 10:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mijn pols "prikt" een beetje. Ze hebben met een pincet die wond open moeten maken,
ja auw jaquote:Op donderdag 6 november 2008 10:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vanochtend zag ik dus niets meerquote:Op donderdag 6 november 2008 10:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
dat heb je er van als je zelf probeert die dingen eruit te halen
En het meest bizarre is nog wel, ik kan dat geluid precies voor de geest halenquote:
zou je toch wel eens 10 euro kunnen kostenquote:
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ben goed, jeweetzzzzzz.
Als er al eens wat te doen is, doe ik het blijkbaar goedJa echt ernstig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Ik wilde het eigenlijk niet zeggenquote:Op donderdag 6 november 2008 10:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En het meest bizarre is nog wel, ik kan dat geluid precies voor de geest halen
Fubar is gefrustreerd, omdat 'ie eerst alleen maar "oldschoolers" zag posten op pagina 1 en daarna toch weer tot zijn teleurstelling "nieuwe mensjes" zag posten op pagina 2 etc.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:53 schreef debbie_19 het volgende:
Is er knok?wat mis ik allemaal toch als ik druk ben
niet bepaald hoor, vroeger was iedereen lief tegen mekaar.quote:
Ik ben dus niet de enigequote:Op donderdag 6 november 2008 10:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk niet zeggen
worden wij niet geaccepteerd?quote:Op donderdag 6 november 2008 10:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Fubar is gefrustreerd, omdat 'ie eerst alleen maar "oldschoolers" zag posten op pagina 1 en daarna toch weer tot zijn teleurstelling "nieuwe mensjes" zag posten op pagina 2 etc.
maakt niet uit dude zijn waarsch alleen hoop mensen wat centen armer :dquote:Op donderdag 6 november 2008 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je hoeft toch niet te wedden als iedereen op mij inzet
Ik moet ook telefoon opnemen, en vind kauwgun dan meestal niet zo relaxtquote:Op donderdag 6 november 2008 10:50 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Kauwgompie doet t m ook wel hoor ...![]()
Ken dat, als ik net ben wezen roken opt werk en ik moet daarna n klant helpen vind ik t persoonlijk ook zo vervelend..
Je weet dat een potje irl sparren anders is dan een potje forumflamingquote:Op donderdag 6 november 2008 10:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zou je toch wel eens 10 euro kunnen kosten
dat spel, is het spel der spellenquote:Op donderdag 6 november 2008 10:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En het meest bizarre is nog wel, ik kan dat geluid precies voor de geest halen
O god is het weer zo ver? Hij kan het maar niet accepteren hequote:Op donderdag 6 november 2008 10:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Fubar is gefrustreerd, omdat 'ie eerst alleen maar "oldschoolers" zag posten op pagina 1 en daarna toch weer tot zijn teleurstelling "nieuwe mensjes" zag posten op pagina 2 etc.
Oja?quote:Op donderdag 6 november 2008 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet bepaald hoor, vroeger was iedereen lief tegen mekaar.
Tijden veranderen hequote:
Wijsheid komt met de jaren hequote:
Zekers!!quote:Op donderdag 6 november 2008 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat spel, is het spel der spellen![]()
guille FTW!! einzzweipolizei
Ik dus ook nooit meer, en al helemaal geen plaatselijke verdoving meer!quote:Op donderdag 6 november 2008 10:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja auw jaOMG ik wil dat echt nooit meemaken
Uh ja, nu zit er een pleister op mijn pols... dus gelukkig zie je er niets vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |