ik had toen met mijn scheenbeen, lag helemaal open, kon je lekker het vlees en alles zien...quote:Op donderdag 6 november 2008 10:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vanochtend zag ik dus niets meer
Daar heb ik bij jou anders niks van gemerktquote:
sigaartje dan maar ?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Toch maar even een tvptje voor de gezelligheid
En godverdomme, ik heb gewoon nog stééds geen trek in een peuk
als dat gebeurt blijf ik wel weer weg. heb gisteren wel niet meegekregen maar toch.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:59 schreef Sgele het volgende:
Ja laten we diezelfde discussie gaan starten die we gisteren ook al gehad hebben
Goed zoquote:Op donderdag 6 november 2008 11:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Toch maar even een tvptje voor de gezelligheid
En godverdomme, ik heb gewoon nog stééds geen trek in een peuk
't is ook leuk als je van die verdovingsspuitjes krijgt en dat na een tijdje, terwijl ze nog bezig zijn, de verdovingen uit beginnen te werken. En dat die arts blijft volhouden dat dat niet kan. WTF is die pijn dan die ik voelquote:Op donderdag 6 november 2008 11:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik had toen met mijn scheenbeen, lag helemaal open, kon je lekker het vlees en alles zien...
anyhow...ik kwam daar bij die artsenpost (dokter was al naar huis natuurlijk) kwam eerst zo'n assistente, toen zei mijn ma al: haal de dokter maar vast op. Nee nee zij moest eerst kijken, haalde ze die doek (had mama erom gedaan), eraf...kind werd helemaal wit, ik haal even de arts op zei ze
.
Maar goed...die arts zegt op een gegeven moment..dit gaat even prikken..gooit die gek er een halve fles jodium overheen, daarna nog eens 6 verdovingen
btw Tripo
Laterz MSquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als dat gebeurt blijf ik wel weer weg. heb gisteren wel niet meegekregen maar toch.
ik maak me geen zorgen :dquote:Op donderdag 6 november 2008 10:57 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je weet dat een potje irl sparren anders is dan een potje forumflaming
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:07 schreef Crazy-M het volgende:
mensen, zeg dat het weekend is
gister weer op visite geweest maar toch nog iets te lang gebleven
Die nepartsen zijn gewoon een stel 3dementionale witten geiten... opbokken!quote:Op donderdag 6 november 2008 11:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik had toen met mijn scheenbeen, lag helemaal open, kon je lekker het vlees en alles zien...
anyhow...ik kwam daar bij die artsenpost (dokter was al naar huis natuurlijk) kwam eerst zo'n assistente, toen zei mijn ma al: haal de dokter maar vast op. Nee nee zij moest eerst kijken, haalde ze die doek (had mama erom gedaan), eraf...kind werd helemaal wit, ik haal even de arts op zei ze
.
Maar goed...die arts zegt op een gegeven moment..dit gaat even prikken..gooit die gek er een halve fles jodium overheen, daarna nog eens 6 verdovingen
btw Tripo
ja doos(je) tis weer zo verquote:Op donderdag 6 november 2008 11:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Was eergister, maar laten we dat inderdaad maar niet meer doen.
hey is weekend, je bent vrijquote:Op donderdag 6 november 2008 11:07 schreef Crazy-M het volgende:
mensen, zeg dat het weekend is
gister weer op visite geweest maar toch nog iets te lang gebleven
Dat ken ik ergens van... lag ik 3 weken terug op de operatie tafel.... deed het GVD pijn!quote:Op donderdag 6 november 2008 11:05 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
't is ook leuk als je van die verdovingsspuitjes krijgt en dat na een tijdje, terwijl ze nog bezig zijn, de verdovingen uit beginnen te werken. En dat die arts blijft volhouden dat dat niet kan. WTF is die pijn dan die ik voel
ach gister nieuw contract ondertekent dikkequote:Op donderdag 6 november 2008 11:08 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hey is weekend, je bent vrij
alleen ook ontslagen
Dan ga gezellig ergens anders heenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |