Gewenningquote:
bare knuckel fight ...quote:Op donderdag 6 november 2008 11:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het is dat ik geen foto heb van FUBAR, anders had ik een mooie flyer gemaakt![]()
Niet ze ninja zwaarden gebruiken?
neee, nee , als je daar mee een paar jaar gelden mee aan kwam ok , maar nu ben ik ervaren genoeg om de beste van de beste te palenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Misschien een verkeerd schaap gepakt?
* Droxz.nl pakt popcorn, en zal zorgen voor commentaar bij de wedstrijd.quote:
Ouch... that's gotta' hurtquote:Op donderdag 6 november 2008 11:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl pakt popcorn, en zal zorgen voor commentaar bij de wedstrijd.
omg... je zei gok!quote:
Je hebt iig niet je humor verlorenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:21 schreef Runx het volgende:
[..]
neee, nee , als je daar mee een paar jaar gelden mee aan kwam ok , maar nu ben ik ervaren genoeg om de beste van de beste te palen
dat bedoel ik dus ....quote:Op donderdag 6 november 2008 11:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat kan wel toch? Ik heb meerdere mannelijke vrienden dan vrouwelijkeen dat zijn echt geen mannen die wat van mij willen die zijn gewoon gelukkig met hun vriendin enzo
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Runx is sensai he!
Waar is runx eigenlijk?
[ afbeelding ]
* Crazy-M pakt bierquote:Op donderdag 6 november 2008 11:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl pakt popcorn, en zal zorgen voor commentaar bij de wedstrijd.
Wat zegt iedereen dan; "En? En? Heb jij je klavots er al in gedrukt?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus ....
we hebben gewoon echt super gezellig enzo, maar iederee nzit te zeuren en te vragen.
Wordt je soms gek van
Ik kijk al jaren K1, UFC en MMA... beetje commentaar moet ik wel kunnen maken toch?quote:
hahaha nice onequote:
Commentaar is soms echt geniaal bij K1quote:Op donderdag 6 november 2008 11:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kijk al jaren K1, UFC en MMA... beetje commentaar moet ik wel kunnen maken toch?
quote:
lijkt me welquote:Op donderdag 6 november 2008 11:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kijk al jaren K1, UFC en MMA... beetje commentaar moet ik wel kunnen maken toch?
beetje , maar ik ben erg verkouden , hoofdpijn, last van me keel zelf slikken doet pijn , en zoals ik zei alles zit dicht , kan alleen via me mond ademen en dat is irritantquote:Op donderdag 6 november 2008 11:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je hebt iig niet je humor verloren
Maar heb je koorts ofzo?
Alleen Fred rooiers (weet niet zeker hoe je dat schrijft) geeft goed commentaar, de rest zuigt... maar dan ook echt hard ook he...quote:Op donderdag 6 november 2008 11:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Commentaar is soms echt geniaal bij K1
quote:
ik zag laatst eentje met duits commentaar..quote:Op donderdag 6 november 2008 11:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je moeder! ...quote:Op donderdag 6 november 2008 11:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Alleen Fred rooiers (weet niet zeker hoe je dat schrijft) geeft goed commentaar, de rest zuigt... maar dan ook echt hard ook he...
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fred_Royersquote:Op donderdag 6 november 2008 11:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Alleen Fred rooiers (weet niet zeker hoe je dat schrijft) geeft goed commentaar, de rest zuigt... maar dan ook echt hard ook he...
3e partij van Aerts tegen Schilt gezien?quote:
nah, dat nietquote:Op donderdag 6 november 2008 11:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat zegt iedereen dan; "En? En? Heb jij je klavots er al in gedrukt?
* Droxz.nl geeft geen sigaar.. maar een goede cognac..quote:
"troep" zegt ze dan...quote:Op donderdag 6 november 2008 11:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]mijn vriend kijkt die troep ook altijd
Cognacquote:Op donderdag 6 november 2008 11:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl geeft geen sigaar.. maar een goede cognac..
Ow ehm excuse mequote:
verkapte-ik-heb-een-vriend-postquote:Op donderdag 6 november 2008 11:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]mijn vriend kijkt die troep ook altijd
Thx, er stonden nog wat dingjes bij die ik niets wist!quote:Op donderdag 6 november 2008 11:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fred_Royers
Dat past toch goed bij een PIMP dacht ik zoquote:
droxz hoe was het bij de ziekenhuis gegaan dan ? vanochtend ?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Thx, er stonden nog wat dingjes bij die ik niets wist!
Volg jij wel andere sporten?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ow ehm excuse me
Rectificatie
"Mijn vriend kijkt dat, ik hou er echt niet van, ook altijd"
verkapte-ik-heb-geen-vriend-of-vriendin-dus-ik-doe-maar-zo postquote:
Gooi maar volquote:Op donderdag 6 november 2008 11:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat past toch goed bij een PIMP dacht ik zo
ja gezienquote:Op donderdag 6 november 2008 11:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
3e partij van Aerts tegen Schilt gezien?
Gewoon winnen he! Ik ben echt een groot Aerts supporter!
Deze blijft gewoon![]()
[ afbeelding ]
Jij zegt het, heeft Smokez mijn moeder weer eens aan jou verhuurd dan?quote:
tja wat is volquote:Op donderdag 6 november 2008 11:31 schreef Moozzie het volgende:
@runx, begint jouw fobo niet eens een keertje vol te raken
als het goed ik krijg ik morgen het boek van remy met de post (god in japan)quote:Op donderdag 6 november 2008 11:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Thx, er stonden nog wat dingjes bij die ik niets wist!
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:32 schreef crazy987 het volgende:
[..]
verkapte-ik-heb-geen-vriend-of-vriendin-dus-ik-doe-maar-zo post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |