wat ik trouwens wel jammer vind aan K1 is dat je geen elleboogstoten mag gebruiken... daardoor is de kleinste persoon altijd in het voordeel als je dicht bij elkaar staat!quote:Op donderdag 6 november 2008 11:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Echt geweldig hoe hij idd zo close naar sammy kwam. Geen enkele ruimte voor de "jab" van schilt, en zijn knieen kon hij zo ook niet gebruiken. Peter bleef maar doorgaan, en doorgaan... echt, en dan te bedenken dat hij daar al meer dan 10 jaar staat! HELD, dat is het! Sammy is lelijk, en vechtstijl is lelijk... en juist Peter beukt hem. (had hij nog te goed van de vorige keer!)
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]nou volgens mij ben jij diegene die hier flink aan het blaffen is
iets wat ik na die jaren geleerd heb is dat je iemand altijd serieus moet nemen op dat gebied.. ik heb ook zat mensen gezien dat het niet deden en die arrogant (want zelfverzekerd is het niet) zijn en die daarna vol onderuit gaan
maare heb je al een locatie en tijd in gedachte?
ike F1 kijkenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ok, nou moet ik zeggen dat eurosport ook niet echt veel boeiende sporten aan het uitzenden is
Vroeger veel voetbal gekeken, maar dat doe ik ook al jaren niet meer.
Ben de laatste tijd wel iets meer gaan kijken, maar dat komt door
Idd, daarom zij ik ook "meer dan 10 jaar"quote:Op donderdag 6 november 2008 11:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sterkter nog.... Peter heeft 10 jaar geleden voor het laatst de titel mee naar huis genomen. ik zou het een prestatie van hoog niveau vinden als het hem dit jaar weer lukt.
ziei k voetballers of schaatsers nog niet zo snel doen 10 na hun top nog een keertje toppen
http://www.bol.com/nl/p/b(...)005733148/index.htmlquote:Op donderdag 6 november 2008 11:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Boek, boek... waar?
Ik kwam hem trouwens vorige jaar in Amsterdam Bijlmer tegen!
Zo'n beetje elke NLér is een god in Japen toch?
Kan ik ergens meer info vinden over dat boek?
ik hou het voor mequote:Op donderdag 6 november 2008 11:40 schreef draculettetje het volgende:
blergh
zwemmen ging klote en zoessie moet blijven in ziekenhuis en wordt als het goed is vandaag nog geopereerd
@barra ik weet niet of ze het al in tru oid wil hebben dus zeg nog maar niks daar
heb het nok via pm vertelt
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
niet speciaal maar had u wensen ?
komt ook doordat we vrij lang zijn allemaalquote:Op donderdag 6 november 2008 11:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Idd, daarom zij ik ook "meer dan 10 jaar"
Heb hier nog wat DVD's van hem, ook van zijn oude partijen... geweldig om te zien gewoon.
NL is gewoon goed in K1, we ownen al die gasten daar!
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dank
ben er zelf ook een beetje naar van
Ik vind het juist wel prettig, anders kan je net zo goed mutai gaan kijken, maar zonder zonder klinch werkquote:Op donderdag 6 november 2008 11:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat ik trouwens wel jammer vind aan K1 is dat je geen elleboogstoten mag gebruiken... daardoor is de kleinste persoon altijd in het voordeel als je dicht bij elkaar staat!
Geniale film! Evenals Mementoquote:Op donderdag 6 november 2008 11:42 schreef Sgele het volgende:
Gisteren trouwens Usual Suspects gekeken
Dit stuk is zo hilarisch![]()
idd maar dat maakt niet uit droomen is toegestaanquote:Op donderdag 6 november 2008 11:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja dat je je naar je leeftijd gedroeg maar dat zal wel moeilijk worden zeker?
mogguh! waar zit je nou man ?quote:
maar "de meeste dromen zijn bedrog"quote:Op donderdag 6 november 2008 11:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
idd maar dat maakt niet uit droomen is toegestaan
ik ga maar weer eerder weg denk ik vandaagquote:Op donderdag 6 november 2008 11:43 schreef debbie_19 het volgende:ik word gek van dat kutwerk
![]()
Nog een paar uurtjes...nog een paar uurtjes...:')
quote:
mad monkey!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 11:44 schreef GilaMonyet het volgende:
Ja uhh heb trainings week.. dus geen foktijd
Adem in....quote:Op donderdag 6 november 2008 11:43 schreef debbie_19 het volgende:ik word gek van dat kutwerk
![]()
Nog een paar uurtjes...nog een paar uurtjes...:')
collegas nodig?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga maar weer eerder weg denk ik vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |