Volg jij wel andere sporten?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ow ehm excuse me
Rectificatie
"Mijn vriend kijkt dat, ik hou er echt niet van, ook altijd"
verkapte-ik-heb-geen-vriend-of-vriendin-dus-ik-doe-maar-zo postquote:
Gooi maar volquote:Op donderdag 6 november 2008 11:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat past toch goed bij een PIMP dacht ik zo
ja gezienquote:Op donderdag 6 november 2008 11:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
3e partij van Aerts tegen Schilt gezien?
Gewoon winnen he! Ik ben echt een groot Aerts supporter!
Deze blijft gewoon![]()
[ afbeelding ]
Jij zegt het, heeft Smokez mijn moeder weer eens aan jou verhuurd dan?quote:
tja wat is volquote:Op donderdag 6 november 2008 11:31 schreef Moozzie het volgende:
@runx, begint jouw fobo niet eens een keertje vol te raken
als het goed ik krijg ik morgen het boek van remy met de post (god in japan)quote:Op donderdag 6 november 2008 11:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Thx, er stonden nog wat dingjes bij die ik niets wist!
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:32 schreef crazy987 het volgende:
[..]
verkapte-ik-heb-geen-vriend-of-vriendin-dus-ik-doe-maar-zo post
mn water!quote:
Aight, respect jeweetzzzzzzzz!quote:
Curlingquote:
Cheersquote:Op donderdag 6 november 2008 11:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Aight, respect jeweetzzzzzzzz!
Ik heb die groene.. moeilijk!
[ afbeelding ]
jij hebt toch gewoon al 3 jaar een vriendin?quote:
Ja maar dat weet hij nietquote:Op donderdag 6 november 2008 11:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij hebt toch gewoon al 3 jaar een vriendin?
Hip ook echtquote:
Echt geweldig hoe hij idd zo close naar sammy kwam. Geen enkele ruimte voor de "jab" van schilt, en zijn knieen kon hij zo ook niet gebruiken. Peter bleef maar doorgaan, en doorgaan... echt, en dan te bedenken dat hij daar al meer dan 10 jaar staat! HELD, dat is het! Sammy is lelijk, en vechtstijl is lelijk... en juist Peter beukt hem. (had hij nog te goed van de vorige keer!)quote:Op donderdag 6 november 2008 11:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja gezien
peter is gewoon een fucking pitbull als je hem ook mooi op schilt af zag komen... gelijk erboven op om het voordeel van schilts lange armen teniet te doen!
kan niet wachten tot 6 dec.
mijn passie naast MMA is snowboardenquote:
Boek, boek... waar?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als het goed ik krijg ik morgen het boek van remy met de post (god in japan)
Mwoa ik keek vroeger altijd heel veel sport echt van alles. Nu eigenlijk weinig, heb er gewoonweg geen tijd voor..sowieso niet om tv te kijkenquote:
Ik dacht meer aan het WK knikkerenquote:
nou eerlijk gezegd lijkt het me wel een keertje leuk om te doen. zoiets als jeu de boules.quote:
sterkter nog.... Peter heeft 10 jaar geleden voor het laatst de titel mee naar huis genomen. ik zou het een prestatie van hoog niveau vinden als het hem dit jaar weer lukt.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Echt geweldig hoe hij idd zo close naar sammy kwam. Geen enkele ruimte voor de "jab" van schilt, en zijn knieen kon hij zo ook niet gebruiken. Peter bleef maar doorgaan, en doorgaan... echt, en dan te bedenken dat hij daar al meer dan 10 jaar staat! HELD, dat is het! Sammy is lelijk, en vechtstijl is lelijk... en juist Peter beukt hem. (had hij nog te goed van de vorige keer!)
Voor weinigquote:Op donderdag 6 november 2008 11:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij zegt het, heeft Smokez mijn moeder weer eens aan jou verhuurd dan?
M'n waterquote:
Ok, nou moet ik zeggen dat eurosport ook niet echt veel boeiende sporten aan het uitzenden isquote:Op donderdag 6 november 2008 11:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mwoa ik keek vroeger altijd heel veel sport echt van alles. Nu eigenlijk weinig, heb er gewoonweg geen tijd voor..sowieso niet om tv te kijken
lance armstrongquote:Op donderdag 6 november 2008 11:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sterkter nog.... Peter heeft 10 jaar geleden voor het laatst de titel mee naar huis genomen. ik zou het een prestatie van hoog niveau vinden als het hem dit jaar weer lukt.
ziei k voetballers of schaatsers nog niet zo snel doen 10 na hun top nog een keertje toppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |