in deze top lijst staan altijd wel goede filmsquote:Op donderdag 6 november 2008 11:47 schreef Mandaaahtj het volgende:
Ik mag niet meer werken op advies van de fysio....dus soms verveel ik me best wel een beetje, als alles in huis gebeurd is!
Was te proberenquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat zijn wij daar toch goed in
ja ik kijk niet zo veel films meerquote:Op donderdag 6 november 2008 11:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat een zooi staat daar tussen
Beste film ooit imhoquote:Op donderdag 6 november 2008 11:50 schreef Runx het volgende:
[..]
in deze top lijst staan altijd wel goede films
http://www.moviemeter.nl/list/
vooral die op nummer 1 staat
Die gozer heeft een ziekte, en zal de 40 ook niet halen zeggen zequote:Op donderdag 6 november 2008 11:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Genetische manipulatie... kan niet anders
Je had ook niet anders verwacht hequote:
t is niet alles maar t scheelt wel!quote:Op donderdag 6 november 2008 11:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Lengte zegt niet alles, maar je kan er wel je voordeel mee doen.
Kijk naar die hong man choi.... chinees van 2.18.
[ afbeelding ]
Gaat toch alsnog hard naar de grond
Tegenwoordig zit er nog zo'n lange chinees bij, die ging ook wel lekker hard neer hahahaha
ja sorry ik kan niet op bepaalde sites kijken hier. is geblocked, anders kon ik je zo verder helpenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:50 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Oja imdb bestaat ook nog, lol.. Maarre die top 10 ziet er niet denderend uit, kan er al 5 films uithalen waar uit de titel al te lezen valt hoe de film zal gaanen ik dus absoluut mn tijd nie aan wil verspillen
![]()
Maar .. Moet toch mn pctje boven maar es aanzetten gloof k
Thnx WL
klopt als je die niet gezien hebt ..... kan je hem nu nog kijkenquote:
En dat toch aan de K1 meedoen, heftigquote:Op donderdag 6 november 2008 11:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die gozer heeft een ziekte, en zal de 40 ook niet halen zeggen ze
Dudequote:
Ren ik wel met Ronja mee als het nodig isquote:Op donderdag 6 november 2008 11:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is goed hoor
ik loop niet al te snel hoor
enne zo niet dan tochquote:Op donderdag 6 november 2008 11:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je had ook niet anders verwacht he
Draakjuh!quote:Op donderdag 6 november 2008 11:47 schreef draculettetje het volgende:
zo maar ronja uitlaten kijken of mn kop op andere gedachte wil
Juistquote:
Snap em nietquote:Op donderdag 6 november 2008 11:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is toch geen vrijwilligers werk toch ?
dat kan ik je rug niet aan doenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:52 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ren ik wel met Ronja mee als het nodig is
Maar denk dat ik zelf ook niet zo hard zal lopen, anders spring je op mn rug?
Gaan we paardje hop spelen haha
Ik weet dat 'ie altijd een goeie rating heeft, maar ik heb hem echt serieus nog niet gezienquote:
Wil je ons weg hebben dan?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:52 schreef Mandaaahtj het volgende:
Moeten jullie nie lunchen zo langzamerhand?;)
Misschien als je kan uitleggen wat het is welquote:Op donderdag 6 november 2008 11:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t is niet alles maar t scheelt wel!
heb je ooit wel een cagerage gekeken?
Schandequote:Op donderdag 6 november 2008 11:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik weet dat 'ie altijd een goeie rating heeft, maar ik heb hem echt serieus nog niet gezien
wie ben jij ? of heb ik wat gemist ?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:52 schreef Mandaaahtj het volgende:
Ken dat, of ik weet niet wat ik heb gedownload en dan huur/koop ik ze alsnog ..quote:Op donderdag 6 november 2008 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik kijk niet zo veel films meer![]()
dus kan niet echt iets aanbevelen. ik download ze wel , maar kijk ze gewoon niet
nog 7 minuten.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:52 schreef Mandaaahtj het volgende:
Enne alles komt goed hequote:
Je moet wat uit je korte leven halen?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat toch aan de K1 meedoen, heftig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |