zelfde hier..quote:Op donderdag 6 november 2008 12:02 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
ik ben de hele week al druk helaas![]()
Geen eens tijd om alles goed door te lezen en fatsoenlijk te posten
Ja dat vind ik dus ook, het is een goede film, maar niet beter dan One Flew over the Cuckoo's Nestquote:Op donderdag 6 november 2008 12:03 schreef Runx het volgende:
[..]
nee idd , ook al is het en goede film er zijn betere films zoals seven
Jah ik geloof dat ik m wel ken, voorstukjes gezien hij leek me al erg lachen.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep, film is niet te serieus, maar erg mooi en leuk gemaakt
In die top10 daar staan genoeg leuke films natuurlijk.
sorry had er ff overheen gelezen.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Misschien als je kan uitleggen wat het is wel![]()
Kijk het liefst alleen K1, en voor de afwisseling MMA/UFC/Mutai
Wel met een goede laag mosterd he?quote:
nee zonderquote:Op donderdag 6 november 2008 12:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wel met een goede laag mosterd he?
ik vind het vooral humor om te zien hoe Tai Lung is opgesloten en hoe hij ontsnapt!!quote:Op donderdag 6 november 2008 12:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep, film is niet te serieus, maar erg mooi en leuk gemaakt
In die top10 daar staan genoeg leuke films natuurlijk.
Zit net een beetje die top250 te kijken op moviemeter.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:05 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Jah ik geloof dat ik m wel ken, voorstukjes gezien hij leek me al erg lachen.
Dus die raad jij ook wel aan..
Nou dan die ook maar es downloaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zit net een beetje die top250 te kijken op moviemeter.
Kom ik tot de conclusie dat ik er daar zeker 100 van hebik heb er ook gruwelijk veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Droxz 4 president!quote:Op donderdag 6 november 2008 12:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wel met een goede laag mosterd he?
failquote:
Das dan wel weer okquote:jammie 2e broodje kroket
1.30 voor 2 broodjes kroket
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je hebt gelijk... ik hou er over op... als fubu zich nu netjes gedraagt en geen kutreacties uitlokt is het prima
Tegen de 400 orrigineel, en 1,5 TB op mijn schijvenquote:Op donderdag 6 november 2008 12:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb er ook gruwelijk veel
Mayo op een kroketquote:Op donderdag 6 november 2008 12:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Droxz 4 president!Zo veel mensen die geen mosterd lusten en dan b.v. mayo op hun broodje kroket doen
er zit ook geen mayo op hoorquote:
Inderdaad, gewoon een dikke laag goede hete mosterd... JAMMMMMMMMMMIIIIIIIIIEEEEEEEEE!!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 12:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Droxz 4 president!Zo veel mensen die geen mosterd lusten en dan b.v. mayo op hun broodje kroket doen
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zit net een beetje die top250 te kijken op moviemeter.
Kom ik tot de conclusie dat ik er daar zeker 100 van hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof dat ik inmiddels ook niet meer mag klagen over mijn dvd-collectie.
Al kan er altijd meer bij
Dus ik deel je gevoel Droxz.. me 2 is movie-gek![]()
Met koniveren is niks mis mee
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon een dikke laag goede hete mosterd... JAMMMMMMMMMMIIIIIIIIIEEEEEEEEE!!!!
(net als sambal, dat gooi ik ook overal op...)
Join the clubquote:Op donderdag 6 november 2008 12:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tegen de 400 orrigineel, en 1,5 TB op mijn schijven
Ook zo film gek dus?
damn dat is wel heel veelquote:Op donderdag 6 november 2008 12:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tegen de 400 orrigineel, en 1,5 TB op mijn schijven
Ook zo film gek dus?
ik niet druk, maar geen zinquote:Op donderdag 6 november 2008 12:00 schreef Crazy-p het volgende:
ik ben serieus gewoon druk.. wat vervelend.. hoop dat het morgen niet zo is.!
Branden FTWquote:Op donderdag 6 november 2008 12:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
damn dat is wel heel veel
al moet ik zeggen dat ik wegens ruimte gebrek altijd veel weggooide maar ik kijk meestal wel 3 a 8 films per week.. denk dat ik 20 originele heb en 800GB aan avi's (download nooit dvd want dat vind ik nog steeds zonde van mn schijfruimte) (simpele rekensom 800/0.7=1142)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |