maakt niet uitquote:Op donderdag 6 november 2008 11:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Draakjuh!
Had even over je berichten heen gelezen![]()
Succes!!!!!!!!!
omg je moet hem echt zien hij is te goedquote:Op donderdag 6 november 2008 11:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik weet dat 'ie altijd een goeie rating heeft, maar ik heb hem echt serieus nog niet gezien
Oh lord...Runx z'n hormonen slaan weer op holquote:Op donderdag 6 november 2008 11:53 schreef Runx het volgende:
[..]
wie ben jij ? of heb ik wat gemist ?
je hebt in ieder geval 1 mooi oog
Heb hem hier als SE op DVDquote:
welke hormonenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Oh lord...Runx z'n hormonen slaan weer op hol
Zeg niet dat je blond bent, anders is Runx helemaal niet meer te houden
Of zeggen dat je schapen hebtquote:Op donderdag 6 november 2008 11:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Oh lord...Runx z'n hormonen slaan weer op hol
Zeg niet dat je blond bent, anders is Runx helemaal niet meer te houden
Ja verder zeg ik er niets over zou de verrassing bedervenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar "de meeste dromen zijn bedrog"
heb jij ooit wat aan vechtsporten gedaan fubar?
ach.. je gaat toch vroeg dood... kan je net zogoed je dood laten slaan in de ringquote:Op donderdag 6 november 2008 11:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat toch aan de K1 meedoen, heftig
klopt is een goede lijst/sitequote:Op donderdag 6 november 2008 11:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb hem hier als SE op DVD
Die lijst is een stuk beter als die van IMDB trouwens!
Onder de noemer van, ik had toch niks beters te doen?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:55 schreef Mandaaahtj het volgende:
Haha, nee jullie hoeven niet weg, gezellig juist!
Enne, ja heb me maar weer es aangemeld....heb jaaaren geleden ook al op dit forum gezeten en dacht het is wel weer eens tijd...kzal zo ff wat foto's in mn album plaatsen
Die KungFu Panda film ofzo??quote:Op donderdag 6 november 2008 11:54 schreef Runx het volgende:
[..]
omg je moet hem echt zien hij is te goed
hahahaha iddquote:
Die with honourquote:Op donderdag 6 november 2008 11:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ach.. je gaat toch vroeg dood... kan je net zogoed je dood laten slaan in de ring
Dat ken ik ergens vanquote:Op donderdag 6 november 2008 11:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maakt niet uit
ik maak het toch weer veel groter als dat het is
maar ja zo ben ik wat ik stront vervelend vind
Ja zeg dat welquote:Op donderdag 6 november 2008 11:54 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Komt wel over als n stille hint he..
Beetje verdacht
Ja zeg dat welquote:Op donderdag 6 november 2008 11:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb hem hier als SE op DVD
Die lijst is een stuk beter als die van IMDB trouwens!
neeuuuh ga hier heen http://www.moviemeter.nl/list/ , en de film die op nummer 1 staat dusquote:
yep en dan waarschijnlijk dus wel naar tilburgquote:Op donderdag 6 november 2008 11:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat ken ik ergens van![]()
Nog 1 dagje, heb je weekend... toch?
better to die on yer feet then pass away in a bedquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:59 schreef Runx het volgende:
[..]
neeuuuh ga hier heen http://www.moviemeter.nl/list/ , en de film die op nummer 1 staat dus
The Shawshank Redemption
i have no cluequote:Op donderdag 6 november 2008 11:59 schreef Mandaaahtj het volgende:
Biw, staan fotos in mn album, dan weten jullie wie ik ben;)
Ja zeker wetenquote:Op donderdag 6 november 2008 12:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
better to die on yer feet then pass away in a bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |