Pffffrrrt!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:32 schreef bixister het volgende:
haha had je 't niet 'wat is jouw augurk' kunnen noemen?
Zo hoort het toch offisjieel?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:32 schreef Moonah het volgende:
Huh? Zeg jij altijd frikAdellen? Zonder N?
quote:Een frikandel (tot 2005 in Nederland officieel gespeld als frikadel) is een langwerpige, donkergekleurde worst die warm gefrituurd wordt gegeten.
die verdwaalde haar in het eerste verhaal deed 't hem..quote:
Hm, ik spreek haar nooit meer.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:35 schreef moussy het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar ze de uitjes in propt bij gebrek aan een gleufje
Als de kinders slapen, beginnen de moeders hun ware aard te showenquote:Op woensdag 5 november 2008 22:36 schreef YPPY het volgende:
Ieks, wat klinkt het allemaal ranzig. Het is ineens niet zo erg meer dat J. al slaapt.
Een frikandel speciaal/oorlog dusquote:Op woensdag 5 november 2008 22:36 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hm, ik spreek haar nooit meer.
Maar dat zal dan toch wel zijn bilnaad zijn geweest schat ik zo in!
ik hoop het voor hemquote:Op woensdag 5 november 2008 22:36 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hm, ik spreek haar nooit meer.
Maar dat zal dan toch wel zijn bilnaad zijn geweest schat ik zo in!
Hoe ranzig kan dit bankje worden? Ik ga voor nog minstens twee gradaties hoger!quote:
Mijn oprechte nederige excuses Moonah!quote:fri·ka·del, fri·kan·del, de, fri·ka·del·len, fri·kan·del·len, fri·ka·del·le·tje, fri·kan·del·le·tje
Oh vertel eens PM, hoe doen jullie het thuis?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:38 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Hoe ranzig kan dit bankje worden? Ik ga voor nog minstens twee gradaties hoger!
Nou, ik heb laatst van die Durex Play Oh gekocht. Dat voelt ook een beetje zo aan. Best lekker!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:38 schreef moussy het volgende:
[..]
ik hoop het voor hemmaar rocka dr ex met zn tijgerbalsem is ook wel uniek
Ik ben meer een kaassoufflé-fanquote:Op woensdag 5 november 2008 22:39 schreef snoopy het volgende:
[..]
Oh vertel eens PM, hoe doen jullie het thuis?
hahah ik las eerst Durex Play Doh!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:39 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, ik heb laatst van die Durex Play Oh gekocht. Dat voelt ook een beetje zo aan. Best lekker!
Ik kan hélé smerige verhalen vertellen, die ik helaas? ook zelf weer te horen heb gekregen over:quote:Op woensdag 5 november 2008 22:38 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Hoe ranzig kan dit bankje worden? Ik ga voor nog minstens twee gradaties hoger!
+1 scherp!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:40 schreef bixister het volgende:
ja, rocka is vast op ideeën gekomen!
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:40 schreef bixister het volgende:
[..]
hahah ik las eerst Durex Play Doh!
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik ook!
Je eigen dildo kleien!
Bedtimestoriesquote:Op woensdag 5 november 2008 22:42 schreef RockabeIIa het volgende:
ja nou... ik durfde niet meer
Zal ik nog es beginnen over die indiaan die OWOWOWOW deed en als een plop op zo'n aubergine ging zitten?
wat is het?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:41 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik kan hélé smerige verhalen vertellen, die ik helaas? ook zelf weer te horen heb gekregen over:
[ afbeelding ]
ikke niet, ik heb allerlei 18+ speelgoed verkocht. Anal beads waren datquote:
Weer een linkje:quote:Op woensdag 5 november 2008 22:42 schreef bixister het volgende:
hehheh sjak, vast! bovendien: ik ken die andere gewoon niet.
Je kunt ze ook afgieten, zodat ze levensecht zijn. Uitgebreid besproken tijdens een meet. Geloof dat we niet meer in dat restaurant mogen komen.quote:
Die kun je ook inweaven ofnie?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:43 schreef moussy het volgende:
[..]
ikke niet, ik heb allerlei 18+ speelgoed verkocht. Anal beads waren dat
Hebben ze daar ook van die leuke trolletjes voor enzo?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:43 schreef moussy het volgende:
[..]
ikke niet, ik heb allerlei 18+ speelgoed verkocht. Anal beads waren dat
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:25 schreef Brighteyes het volgende:Gadver Moonah! Dat je die uitje tussen dat schaamhaar uit kan gaan zitten slobberen.
![]()
![]()
Nee hoor, ik heb er ook niks mee. Nooit gedaan ook trouwens.
Blij dat ik niet de enige ben die dat vreemd associeertquote:Op woensdag 5 november 2008 22:32 schreef bixister het volgende:
haha had je 't niet 'wat is jouw augurk' kunnen noemen?
wel felix katjesquote:Op woensdag 5 november 2008 22:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook van die leuke trolletjes voor enzo?
Tuurlijk, zo hoort het ookquote:Op woensdag 5 november 2008 22:32 schreef Moonah het volgende:
Huh? Zeg jij altijd frikAdellen? Zonder N?
dit?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Blij dat ik niet de enige ben die dat vreemd associeert![]()
Niet eens, maar Barb wel en Tijn en Stranger en Isa. Zegt wel genoeg denk ik.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:44 schreef sjak het volgende:
Haha, ik gok dat Faat daarbij was Yppy!
Neuh, ik ook niet. tandpasta heb ik wel eens gedaan!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:45 schreef bixister het volgende:
ah, nu snap ik 'm. maar tijgerbalsem zou ik er niet zo snel op durven smeren hoor!
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:48 schreef Moonah het volgende:
[..]
Neuh, ik ook niet. tandpasta heb ik wel eens gedaan!![]()
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nou Moonah..daar gaat je brave imago
Yeah right!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik reageer eerst en lees danquote:Op woensdag 5 november 2008 22:48 schreef sjak het volgende:
[..]
Troel, troel, eerst lezen, dan pas reageren. Heb je het nu nog niet geleerd
Ik hoop het toch stiekem echt en niet dat ze dacht haar tanden te gaan poetsen.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:50 schreef YPPY het volgende:
Was die tandpasta bewust bij volle bewust zijn? Nu je het zegt, wij hadden condooms met een mint/menthol geurtje. Dat was echt een afknapper. De hele kamer stonk als je dat pakje openscheurde. Die komen er niet meer in. hihihi
quote:
Nou komt het helemaal nooit meer goedquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Troel! Wat een ranzige ideeën heb jij zeg!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:51 schreef Troel het volgende:
Ik had het inmiddels wel gelezen, maar frikadel met een N komt mijn strot niet uit (en niet in)Ook niet ergens anders trouwens
Over haar tussen je tanden uitpulken gesproken.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:51 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik hoop het toch stiekem echt en niet dat ze dacht haar tanden te gaan poetsen.
Dat geeft sproetjes, waarschijnlijkquote:Op woensdag 5 november 2008 22:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Met handgrepen eraan zodat je em dr extra snel weer uit kunt rukken
wat zou dat doen in combinatie met diarree? Sorry
klysmaatje van te voren is aan te radenquote:Op woensdag 5 november 2008 22:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Met handgrepen eraan zodat je em dr extra snel weer uit kunt rukken
wat zou dat doen in combinatie met diarree? Sorry
Misschien heeft ze een electrische tandenborstel en kwam op een ideetje?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:51 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik hoop het toch stiekem echt en niet dat ze dacht haar tanden te gaan poetsen.
Nee joh!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Dat geeft sproetjes, waarschijnlijk
Of een tie-dye laken op je bed
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Dat geeft sproetjes, waarschijnlijk
Of een tie-dye laken op je bed
Dit wilde ik zeggen!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:53 schreef sjak het volgende:
Oh man, ik zit hier echt hardop te lachen. En dat terwijl ik al een uur geleden had moeten slapen.
BOB, a girl`s best friendquote:Op woensdag 5 november 2008 22:54 schreef snoopy het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een electrische tandenborstel en kwam op een ideetje?
En dan in het vormpje van die kat. Euh... ik heb er de ballen niet voorquote:
een frikadel zonder N wel begrijp ik?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:51 schreef Troel het volgende:
Ik had het inmiddels wel gelezen, maar frikadel met een N komt mijn strot niet uit (en niet in)Ook niet ergens anders trouwens
hallo! Kunnen jullie eens ophouden met over mijn hoofd te speculeren.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:54 schreef snoopy het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een electrische tandenborstel en kwam op een ideetje?
Als het over je hoofd ging, waren we zo klaar.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:56 schreef Moonah het volgende:
[..]
hallo! Kunnen jullie eens ophouden met over mijn hoofd te speculeren.![]()
Ik ga zo naar bed, dan kunnen jullie verder lullen.
vergeet niet te poetsen!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:56 schreef Moonah het volgende:
[..]
hallo! Kunnen jullie eens ophouden met over mijn hoofd te speculeren.![]()
Ik ga zo naar bed, dan kunnen jullie verder lullen.
nu ik daar een plaatje van gezien heb vind ik dat EXTRA knap, troel!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:55 schreef snoopy het volgende:
[..]
een frikadel zonder N wel begrijp ik?
Braun Oral Bquote:Op woensdag 5 november 2008 22:57 schreef bixister het volgende:
niet de af-knapper hoor, sugar!veel plezier.
![]()
BOB? ik weet niet of ik wil weten wat dat nou weer is?
Met kopje thee en beschuitje.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:57 schreef Webkim het volgende:
De goorste bankjes zitten altijd het eerste vol.![]()
Ik heb nu al medelijden met wie er morgenvroeg gaan bijlezen.
Gezellig op je werk, bakje koffie, met je collega's erbij. Veel plezier!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:57 schreef Webkim het volgende:
Da's gewoon Braun Oral Bquote:Op woensdag 5 november 2008 22:57 schreef bixister het volgende:
niet de af-knapper hoor, sugar!veel plezier.
![]()
BOB? ik weet niet of ik wil weten wat dat nou weer is?
Nice hair!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:57 schreef YPPY het volgende:
[..]
Als het over je hoofd ging, waren komen we zo klaar.
Oh jah, je hebt tegenwoordig toch ook van die opzetstukjes voor je electrische tandenborstel?quote:
Hier!quote:Op woensdag 5 november 2008 23:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh jah, je hebt tegenwoordig toch ook van die opzetstukjes voor je electrische tandenborstel?
* huuphuup op zoek naar een linkje gaat
Ook voor je Ipodquote:Op woensdag 5 november 2008 23:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh jah, je hebt tegenwoordig toch ook van die opzetstukjes voor je electrische tandenborstel?
* huuphuup op zoek naar een linkje gaat
Hm, wat is er mis met een borsteltje?quote:
Hoeft ook niet Bix, de rest is al zo behulpzaam geweest om de linkjes hier neer te zetten.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:01 schreef bixister het volgende:
ah, BOB-mysterie ook opgelost.
sjak, ik ga 't NIET googlen heb ik besloten.
Ja die jaquote:
misschien een beetje ... hard?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:02 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hm, wat is er mis met een borsteltje?
Dat weet jij hier het beste geloof ik.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:02 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hm, wat is er mis met een borsteltje?
En niet per ongeluk je extra-strong-antitandsteen-super-mint tandenborsteltje laten zitten als je 'aan de slag' gaat.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:01 schreef huuphuup het volgende:
Dat dus --> wel eraf halen als je de volgende dag gaat poetsen
minstensquote:Op woensdag 5 november 2008 23:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja die ja![]()
En Moussy die voor je Ipod kwam ik ook ergens tegen.
Volgens mij in een tijdschrift wat ik gezellig met schoonmoeders zat door te bladeren
Maar even serieus, het lijkt tegenwoordig wel hip en een soort must dat je minstens drie verschillende soorten speeltjes op je nachtkastje hebt liggen ofzo, in het kader van grensverleggend I guess
Ja, je moet ook geen níeuw borsteltje gebruiken.quote:
Ja hallo, ik ben geen ontdekdoosquote:
OhMiBodquote:Op woensdag 5 november 2008 23:06 schreef bixister het volgende:
op je i-pod? daar kan ik me dan weer niks concreets bij voorstellen. daar zitten toch geen bewegende delen aan? of kunnen die geluidsgolven ook andere trillingen veroorzaken.
jullie doen vieze dingen?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:08 schreef bixister het volgende:
[..]
die van mij is geen gyn en had tóch al een eendenbek.rara hoe kan dat.
Van de fiets gevallen?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:08 schreef bixister het volgende:
[..]
die van mij is geen gyn en had tóch al een eendenbek.rara hoe kan dat.
Of hij deed Donald Duck na?quote:
ja, zo heb ik bij marktplaats bij de functie "kijk in je wijk" wel eens een baby-romper gezienquote:Op woensdag 5 november 2008 23:10 schreef moussy het volgende:
Die eendebek wordt voornamelijk in de bdsm gebruikt en met rollenspellen.
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:13 schreef moussy het volgende:
* moussy zwaait jullie gepast uit...
[ afbeelding ]
Wel handig zo'n duim/afwaskwastquote:
Hier kan je trouwens die indiaan downloadenquote:Op woensdag 5 november 2008 22:42 schreef RockabeIIa het volgende:
ja nou... ik durfde niet meer
Zal ik nog es beginnen over die indiaan die OWOWOWOW deed en als een plop op zo'n aubergine ging zitten?
Ja hoiquote:Op woensdag 5 november 2008 22:57 schreef Webkim het volgende:
Meld!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:57 schreef Webkim het volgende:
Inderdaad ja!quote:Op donderdag 6 november 2008 07:45 schreef marlieske het volgende:
ik word werkelijk al misselijk als ik die frikandel zie.... laat staan dat ik hem moest eten blegh!
Nee hoor, helemaaaaal niet! Wat is dat, kan je dat eten?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:08 schreef Ticootje het volgende:
Zo helemaal bij gelezen....
Het ging over sex...
Uitje erbij?quote:
Persoonlijk hou ik niet zo van ui. Maar chocolaquote:
Ik las ergens iets over chocopasta...quote:Op donderdag 6 november 2008 09:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Persoonlijk hou ik niet zo van ui. Maar chocola
En sproeten?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik las ergens iets over chocopasta...
fetaquote:Op donderdag 6 november 2008 09:22 schreef Ticootje het volgende:
Voor gore praat ben ik altijd in, maakt niet uit hoelaat.
Ah, die heb ik gister nog gebruikt. Mijn collega deedquote:
echnie, sinterklaas komt altijd met de stoombootquote:Op donderdag 6 november 2008 09:32 schreef E.T. het volgende:
Sinterklaas zit in het vlliegtuig hoorde ik vanmorgen bij Dieuwertje Blok
Nietusquote:Op donderdag 6 november 2008 09:34 schreef snoopy het volgende:
[..]
echnie, sinterklaas komt altijd met de stoomboot
Joh, is Spanje tegenwoordig anderhalve week vliegen?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:36 schreef E.T. het volgende:
[..]
Nietus![]()
Ik hoorde het echt![]()
En in het Sinterklaas-journaal zal Sinterklaas het zelf wel uitleggen(volgende week woensdag)
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Joh, is Spanje tegenwoordig anderhalve week vliegen?
misschien is de vliegmaatschappij failliet en is sinterklaas op het vliegveld beland....quote:Op donderdag 6 november 2008 09:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Joh, is Spanje tegenwoordig anderhalve week vliegen?
kopkaas! nog nooit! Ook niet op leasebasisquote:Op donderdag 6 november 2008 09:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zit onder het randje van je piemel...![]()
als je een piemel had gehad natuurlijk dan
![]()
Fromage du tête.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zit onder het randje van je piemel...![]()
als je een piemel had gehad natuurlijk dan
![]()
Ik heb nét nog aan je gedacht.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:39 schreef Memmel het volgende:
Zo goedemorgen, wat een heerlijk bankje om de dag op kantoor mee te beginnen. Ben benieuwd wat ze vandaag serveren voor lunch. Als het iets speciaals is, sla ik even een beurt over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
"De klok sloeg 12 uur. Assepoester rende de trap af, maar het was al te laat. De tampon veranderde weer in een pompoen."quote:Op donderdag 6 november 2008 09:55 schreef snoopy het volgende:
Ik ga zo maar eens naar de markt. Ik denk dat ik alle langwerpige groentensoorten vandaag maar eens overslaTot later
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb geen Sint-avatar en ik wilde wel al aan de feestdagen beginnen
Dit jaar eindelijk Kerst en een Kerstboom in het nieuwe huis![]()
Ik heb wat gemist gisteravond, maar durf de linkjes hier op het werk niet te openen![]()
dat dusquote:Op donderdag 6 november 2008 12:31 schreef moussy het volgende:
Ik vind ze spuuglelijk, niet alle trouwens, maar ze lijken me zo heerlijk warm
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:46 schreef bixister het volgende:
nee, houd die kleuterschijf maar vrij van dit soort plaatjes rottdig.
Ik heb er net nog 1 op.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:43 schreef Ynske het volgende:
Wat ben ik trouwens blij dat ik geen frikandellen lust, als ik die verhalen zo hoor
Ik kon me inderdaad niet inhoudenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:52 schreef Memmel het volgende:
Na vannacht had je zeker ineens trek in een frikandel speciaal met feta-kaas
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:49 schreef vamperotica het volgende:
Vampje ligt overigens in het ziekenhuis te wachten tot dr gebroken been geopereerd wordt. Van de trap vallen vond ie niet fyn.
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:07 schreef PM-girl het volgende:
Snoopy, ik ben het met je eens, mijn sinticon komt er pas na de 15e!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |