Niet eens, maar Barb wel en Tijn en Stranger en Isa. Zegt wel genoeg denk ik.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:44 schreef sjak het volgende:
Haha, ik gok dat Faat daarbij was Yppy!
Neuh, ik ook niet. tandpasta heb ik wel eens gedaan!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:45 schreef bixister het volgende:
ah, nu snap ik 'm. maar tijgerbalsem zou ik er niet zo snel op durven smeren hoor!
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:48 schreef Moonah het volgende:
[..]
Neuh, ik ook niet. tandpasta heb ik wel eens gedaan!![]()
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nou Moonah..daar gaat je brave imago
Yeah right!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik reageer eerst en lees danquote:Op woensdag 5 november 2008 22:48 schreef sjak het volgende:
[..]
Troel, troel, eerst lezen, dan pas reageren. Heb je het nu nog niet geleerd
Ik hoop het toch stiekem echt en niet dat ze dacht haar tanden te gaan poetsen.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:50 schreef YPPY het volgende:
Was die tandpasta bewust bij volle bewust zijn? Nu je het zegt, wij hadden condooms met een mint/menthol geurtje. Dat was echt een afknapper. De hele kamer stonk als je dat pakje openscheurde. Die komen er niet meer in. hihihi
quote:
Nou komt het helemaal nooit meer goedquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Troel! Wat een ranzige ideeën heb jij zeg!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:51 schreef Troel het volgende:
Ik had het inmiddels wel gelezen, maar frikadel met een N komt mijn strot niet uit (en niet in)Ook niet ergens anders trouwens
Over haar tussen je tanden uitpulken gesproken.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:51 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik hoop het toch stiekem echt en niet dat ze dacht haar tanden te gaan poetsen.
Dat geeft sproetjes, waarschijnlijkquote:Op woensdag 5 november 2008 22:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Met handgrepen eraan zodat je em dr extra snel weer uit kunt rukken
wat zou dat doen in combinatie met diarree? Sorry
klysmaatje van te voren is aan te radenquote:Op woensdag 5 november 2008 22:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Met handgrepen eraan zodat je em dr extra snel weer uit kunt rukken
wat zou dat doen in combinatie met diarree? Sorry
Misschien heeft ze een electrische tandenborstel en kwam op een ideetje?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:51 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik hoop het toch stiekem echt en niet dat ze dacht haar tanden te gaan poetsen.
Nee joh!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Dat geeft sproetjes, waarschijnlijk
Of een tie-dye laken op je bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |