quote:Op woensdag 5 november 2008 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik ook!
Je eigen dildo kleien!
Bedtimestoriesquote:Op woensdag 5 november 2008 22:42 schreef RockabeIIa het volgende:
ja nou... ik durfde niet meer
Zal ik nog es beginnen over die indiaan die OWOWOWOW deed en als een plop op zo'n aubergine ging zitten?
wat is het?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:41 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik kan hélé smerige verhalen vertellen, die ik helaas? ook zelf weer te horen heb gekregen over:
[ afbeelding ]
ikke niet, ik heb allerlei 18+ speelgoed verkocht. Anal beads waren datquote:
Weer een linkje:quote:Op woensdag 5 november 2008 22:42 schreef bixister het volgende:
hehheh sjak, vast! bovendien: ik ken die andere gewoon niet.
Je kunt ze ook afgieten, zodat ze levensecht zijn. Uitgebreid besproken tijdens een meet. Geloof dat we niet meer in dat restaurant mogen komen.quote:
Die kun je ook inweaven ofnie?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:43 schreef moussy het volgende:
[..]
ikke niet, ik heb allerlei 18+ speelgoed verkocht. Anal beads waren dat
Hebben ze daar ook van die leuke trolletjes voor enzo?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:43 schreef moussy het volgende:
[..]
ikke niet, ik heb allerlei 18+ speelgoed verkocht. Anal beads waren dat
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:25 schreef Brighteyes het volgende:Gadver Moonah! Dat je die uitje tussen dat schaamhaar uit kan gaan zitten slobberen.
![]()
![]()
Nee hoor, ik heb er ook niks mee. Nooit gedaan ook trouwens.
Blij dat ik niet de enige ben die dat vreemd associeertquote:Op woensdag 5 november 2008 22:32 schreef bixister het volgende:
haha had je 't niet 'wat is jouw augurk' kunnen noemen?
wel felix katjesquote:Op woensdag 5 november 2008 22:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook van die leuke trolletjes voor enzo?
Tuurlijk, zo hoort het ookquote:Op woensdag 5 november 2008 22:32 schreef Moonah het volgende:
Huh? Zeg jij altijd frikAdellen? Zonder N?
dit?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Blij dat ik niet de enige ben die dat vreemd associeert![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |