quote:Op woensdag 5 november 2008 21:18 schreef lily het volgende:
[..]
ja, dutchie, net zoals Bix dat om de zoveel tijd doet
Dits gezichtjes kijkts tochs minstens nets zo akeligs als Smeagols.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:53 schreef dutchie het volgende:
[..]
Maar ik baal wel hoor. Waarom moet ik nou zo nodig multitasken? Dat KAN ik helemaal niet, dat gaat altijd mis. Et voila..
Precies, dat dus.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind het zo irri als ik iets nieuws wil kopen op MP, bijv. een kinderjas ofzo en ik doe een reëel bod van 35 euro dat iemand dan 35,50 gaat bieden. Dat trek ik zo slecht!
nou ja, het ligt natuurlijk ook aan 't produkt / de hoogte van de vraagprijs neem ik aan. bij kleding gaat 't vaak om kleine bedragen, daar gooi ik niet zomaar 5 euro bovenop. en bovendien, het is inderdaad vaak een kwestie van euro op euro, zoals sjak zegt.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:49 schreef Moonah het volgende:
Ligt aan het produkt. Soms 5 euro, soms 10 euro. Soms wel meer.
Maar níet één euro.![]()
Ik zag het idd vandaag. Leek me zo leuk. (was vandaag in Amsterdam) Maar we hebben hier de Oosterse versie, kaartjes zijn al gekocht.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:57 schreef snoopy het volgende:
Ik heb net kaartjes gereserveerd voor een muzikale theatershow in Carré: 'Sinterklaas en de malle mijter'. Ga ik lekker met Morris naartoe. Misschien een ideetje om de kaartjes in zijn schoen te doen die ochtend!
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:07 schreef sjak het volgende:
Hier heb ik er een, Maar even onder link geplaats ivm te eng:
eng plaatje
Die is gaaaf! Misschien wel wat voor de Sint voor Ive...quote:Op woensdag 5 november 2008 21:53 schreef E.T. het volgende:
ik wil die loopfiets van Karwei voor Tijn z'n verjaardag
morgen even kijken
Je hebt elkaar toch?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
*zucht*
F. en ik hebben trek in iets lekkers. Maar er is gewoon echt niks in huis. Dus nu zitten we tegen elkaar aan te zeuren over wie er een McFlurry gaat halen!![]()
Nou, dát heeft mij nou echt nooit kunnen bekoren!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm... ik kan hem we onder de chocopasta smeren!
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:23 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, dát heeft mij nou echt nooit kunnen bekoren!
Net zoals slagroom likken van je vent. Blegh, wordt helemaal lauw, en dan zo'n verdwaalde haar erin.Yuk.
quote:Ik had vroeger een vriendin en die beweerde dat ze bij haar vriend wel eens een frikandel speciaal maakte...![]()
![]()
Welterusten Jelief. Ik ga ook naar bed.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:25 schreef Jelief het volgende:
-slagroom blijf je ook ná het douchen ruiken-
De buit is een stroopwafel,nu echt weg!
Nee, ik heb daar zelf opgezegd vorige week. Kwestie van een aantal dingen die niet helemaal gingen zoals het had horen te gaan. Zeven dagen opzegtermijn, dus vandaag officieel mijn laatste dag daar, maar donderdag voor het laatst geweest (leve vrije dagen!). Dus vandaar ook echt gewoon heel erg blij dat ik zo snel wat nieuws hebquote:Op woensdag 5 november 2008 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
Wij hebben dus niks in die kast. Ja, een pak hageslag, maar dat gaat me te ver.
Troel, ben je wel nu nog bij dat andere bedrijf aan het werk?
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:27 schreef huuphuup het volgende:
En dan bij haar? Kipvleugels met Joppiesaus?
en waar voel je dat nou precies?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:29 schreef PM-girl het volgende:
Ik voel een ranzige TT aankomen voor het volgende bankje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |