Pffffrrrt!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:32 schreef bixister het volgende:
haha had je 't niet 'wat is jouw augurk' kunnen noemen?
Zo hoort het toch offisjieel?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:32 schreef Moonah het volgende:
Huh? Zeg jij altijd frikAdellen? Zonder N?
quote:Een frikandel (tot 2005 in Nederland officieel gespeld als frikadel) is een langwerpige, donkergekleurde worst die warm gefrituurd wordt gegeten.
die verdwaalde haar in het eerste verhaal deed 't hem..quote:
Hm, ik spreek haar nooit meer.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:35 schreef moussy het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar ze de uitjes in propt bij gebrek aan een gleufje
Als de kinders slapen, beginnen de moeders hun ware aard te showenquote:Op woensdag 5 november 2008 22:36 schreef YPPY het volgende:
Ieks, wat klinkt het allemaal ranzig. Het is ineens niet zo erg meer dat J. al slaapt.
Een frikandel speciaal/oorlog dusquote:Op woensdag 5 november 2008 22:36 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hm, ik spreek haar nooit meer.
Maar dat zal dan toch wel zijn bilnaad zijn geweest schat ik zo in!
ik hoop het voor hemquote:Op woensdag 5 november 2008 22:36 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hm, ik spreek haar nooit meer.
Maar dat zal dan toch wel zijn bilnaad zijn geweest schat ik zo in!
Hoe ranzig kan dit bankje worden? Ik ga voor nog minstens twee gradaties hoger!quote:
Mijn oprechte nederige excuses Moonah!quote:fri·ka·del, fri·kan·del, de, fri·ka·del·len, fri·kan·del·len, fri·ka·del·le·tje, fri·kan·del·le·tje
Oh vertel eens PM, hoe doen jullie het thuis?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:38 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Hoe ranzig kan dit bankje worden? Ik ga voor nog minstens twee gradaties hoger!
Nou, ik heb laatst van die Durex Play Oh gekocht. Dat voelt ook een beetje zo aan. Best lekker!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:38 schreef moussy het volgende:
[..]
ik hoop het voor hemmaar rocka dr ex met zn tijgerbalsem is ook wel uniek
Ik ben meer een kaassoufflé-fanquote:Op woensdag 5 november 2008 22:39 schreef snoopy het volgende:
[..]
Oh vertel eens PM, hoe doen jullie het thuis?
hahah ik las eerst Durex Play Doh!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:39 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, ik heb laatst van die Durex Play Oh gekocht. Dat voelt ook een beetje zo aan. Best lekker!
Ik kan hélé smerige verhalen vertellen, die ik helaas? ook zelf weer te horen heb gekregen over:quote:Op woensdag 5 november 2008 22:38 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Hoe ranzig kan dit bankje worden? Ik ga voor nog minstens twee gradaties hoger!
+1 scherp!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:40 schreef bixister het volgende:
ja, rocka is vast op ideeën gekomen!
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:40 schreef bixister het volgende:
[..]
hahah ik las eerst Durex Play Doh!
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik ook!
Je eigen dildo kleien!
Bedtimestoriesquote:Op woensdag 5 november 2008 22:42 schreef RockabeIIa het volgende:
ja nou... ik durfde niet meer
Zal ik nog es beginnen over die indiaan die OWOWOWOW deed en als een plop op zo'n aubergine ging zitten?
wat is het?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:41 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik kan hélé smerige verhalen vertellen, die ik helaas? ook zelf weer te horen heb gekregen over:
[ afbeelding ]
ikke niet, ik heb allerlei 18+ speelgoed verkocht. Anal beads waren datquote:
Weer een linkje:quote:Op woensdag 5 november 2008 22:42 schreef bixister het volgende:
hehheh sjak, vast! bovendien: ik ken die andere gewoon niet.
Je kunt ze ook afgieten, zodat ze levensecht zijn. Uitgebreid besproken tijdens een meet. Geloof dat we niet meer in dat restaurant mogen komen.quote:
Die kun je ook inweaven ofnie?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:43 schreef moussy het volgende:
[..]
ikke niet, ik heb allerlei 18+ speelgoed verkocht. Anal beads waren dat
Hebben ze daar ook van die leuke trolletjes voor enzo?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:43 schreef moussy het volgende:
[..]
ikke niet, ik heb allerlei 18+ speelgoed verkocht. Anal beads waren dat
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:25 schreef Brighteyes het volgende:Gadver Moonah! Dat je die uitje tussen dat schaamhaar uit kan gaan zitten slobberen.
![]()
![]()
Nee hoor, ik heb er ook niks mee. Nooit gedaan ook trouwens.
Blij dat ik niet de enige ben die dat vreemd associeertquote:Op woensdag 5 november 2008 22:32 schreef bixister het volgende:
haha had je 't niet 'wat is jouw augurk' kunnen noemen?
wel felix katjesquote:Op woensdag 5 november 2008 22:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook van die leuke trolletjes voor enzo?
Tuurlijk, zo hoort het ookquote:Op woensdag 5 november 2008 22:32 schreef Moonah het volgende:
Huh? Zeg jij altijd frikAdellen? Zonder N?
dit?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Blij dat ik niet de enige ben die dat vreemd associeert![]()
Niet eens, maar Barb wel en Tijn en Stranger en Isa. Zegt wel genoeg denk ik.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:44 schreef sjak het volgende:
Haha, ik gok dat Faat daarbij was Yppy!
Neuh, ik ook niet. tandpasta heb ik wel eens gedaan!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:45 schreef bixister het volgende:
ah, nu snap ik 'm. maar tijgerbalsem zou ik er niet zo snel op durven smeren hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |