Hier!quote:Op woensdag 5 november 2008 23:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh jah, je hebt tegenwoordig toch ook van die opzetstukjes voor je electrische tandenborstel?
* huuphuup op zoek naar een linkje gaat
Ook voor je Ipodquote:Op woensdag 5 november 2008 23:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh jah, je hebt tegenwoordig toch ook van die opzetstukjes voor je electrische tandenborstel?
* huuphuup op zoek naar een linkje gaat
Hm, wat is er mis met een borsteltje?quote:
Hoeft ook niet Bix, de rest is al zo behulpzaam geweest om de linkjes hier neer te zetten.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:01 schreef bixister het volgende:
ah, BOB-mysterie ook opgelost.
sjak, ik ga 't NIET googlen heb ik besloten.
Ja die jaquote:
misschien een beetje ... hard?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:02 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hm, wat is er mis met een borsteltje?
Dat weet jij hier het beste geloof ik.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:02 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hm, wat is er mis met een borsteltje?
En niet per ongeluk je extra-strong-antitandsteen-super-mint tandenborsteltje laten zitten als je 'aan de slag' gaat.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:01 schreef huuphuup het volgende:
Dat dus --> wel eraf halen als je de volgende dag gaat poetsen
minstensquote:Op woensdag 5 november 2008 23:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja die ja![]()
En Moussy die voor je Ipod kwam ik ook ergens tegen.
Volgens mij in een tijdschrift wat ik gezellig met schoonmoeders zat door te bladeren
Maar even serieus, het lijkt tegenwoordig wel hip en een soort must dat je minstens drie verschillende soorten speeltjes op je nachtkastje hebt liggen ofzo, in het kader van grensverleggend I guess
Ja, je moet ook geen níeuw borsteltje gebruiken.quote:
Ja hallo, ik ben geen ontdekdoosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |