quote:Op woensdag 5 november 2008 22:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Dat geeft sproetjes, waarschijnlijk
Of een tie-dye laken op je bed
Dit wilde ik zeggen!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:53 schreef sjak het volgende:
Oh man, ik zit hier echt hardop te lachen. En dat terwijl ik al een uur geleden had moeten slapen.
BOB, a girl`s best friendquote:Op woensdag 5 november 2008 22:54 schreef snoopy het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een electrische tandenborstel en kwam op een ideetje?
En dan in het vormpje van die kat. Euh... ik heb er de ballen niet voorquote:
een frikadel zonder N wel begrijp ik?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:51 schreef Troel het volgende:
Ik had het inmiddels wel gelezen, maar frikadel met een N komt mijn strot niet uit (en niet in)Ook niet ergens anders trouwens
hallo! Kunnen jullie eens ophouden met over mijn hoofd te speculeren.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:54 schreef snoopy het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een electrische tandenborstel en kwam op een ideetje?
Als het over je hoofd ging, waren we zo klaar.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:56 schreef Moonah het volgende:
[..]
hallo! Kunnen jullie eens ophouden met over mijn hoofd te speculeren.![]()
Ik ga zo naar bed, dan kunnen jullie verder lullen.
vergeet niet te poetsen!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:56 schreef Moonah het volgende:
[..]
hallo! Kunnen jullie eens ophouden met over mijn hoofd te speculeren.![]()
Ik ga zo naar bed, dan kunnen jullie verder lullen.
nu ik daar een plaatje van gezien heb vind ik dat EXTRA knap, troel!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:55 schreef snoopy het volgende:
[..]
een frikadel zonder N wel begrijp ik?
Braun Oral Bquote:Op woensdag 5 november 2008 22:57 schreef bixister het volgende:
niet de af-knapper hoor, sugar!veel plezier.
![]()
BOB? ik weet niet of ik wil weten wat dat nou weer is?
Met kopje thee en beschuitje.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:57 schreef Webkim het volgende:
De goorste bankjes zitten altijd het eerste vol.![]()
Ik heb nu al medelijden met wie er morgenvroeg gaan bijlezen.
Gezellig op je werk, bakje koffie, met je collega's erbij. Veel plezier!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:57 schreef Webkim het volgende:
Ik heb nu al medelijden met wie er morgenvroeg gaan bijlezen.
Da's gewoon Braun Oral Bquote:Op woensdag 5 november 2008 22:57 schreef bixister het volgende:
niet de af-knapper hoor, sugar!veel plezier.
![]()
BOB? ik weet niet of ik wil weten wat dat nou weer is?
Nice hair!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:57 schreef YPPY het volgende:
[..]
Als het over je hoofd ging, waren komen we zo klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |