abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 november 2008 @ 13:48:22 #201
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63072797
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:41 schreef cattie het volgende:
Fuente, kijken ze nog met een echo de ligging na? Met alleen voelen worden wel eens fouten gemaakt. En die gewichtsinschattingen vind ik persoonlijk nogal vaag, die kloppen lang niet altijd.

Diaan, fijn dat het goed gaat met je bekken! Jouw verlof schiet ook al op! Volgens mij gaan we ongeveer tegelijkertijd stoppen met werken (mijn laatste werkdag is 28 november).
Ja klopt, mijn laatste werkdag is 25 november. Eigenlijk moest ik die 28e ook nog, maar die heb ik vrijgenomen.. die avond hebben we ook een groot personeelsfeest van mn werk, kan ik lekker die dag een beetje uitrusten om 's avonds te gaan feestvieren
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:41 schreef Reinhilde het volgende:
Diaan ook alweer bijna met verlof!
Hoe gaat het nu met Peaceman?
Lief dat je het vraagt. Het gaat redelijk goed. De pijn is minder, hij is alleen nog wel moe maar dat kan ook goed bij het virus horen. Hij is wel gewoon aan het werk, maar merkt wel zoals dit weekend dat hij minder last heeft als hij niets moet en lekker rustig aan kan doen.
Make love, not war ☮
  zondag 9 november 2008 @ 14:23:14 #202
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63073522
Jetske en Ive!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63073847
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:48 schreef Diaan73 het volgende:

Lief dat je het vraagt. Het gaat redelijk goed. De pijn is minder, hij is alleen nog wel moe maar dat kan ook goed bij het virus horen. Hij is wel gewoon aan het werk, maar merkt wel zoals dit weekend dat hij minder last heeft als hij niets moet en lekker rustig aan kan doen.
Fijn dat het wat beter gaat! Maar is hij nu alweer fulltime aan de slag? Is het niet beter als hij het even wat rustiger aan doet?
  zondag 9 november 2008 @ 14:46:01 #204
114177 Diaan73
pi_63074028
quote:
Op zondag 9 november 2008 14:38 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Fijn dat het wat beter gaat! Maar is hij nu alweer fulltime aan de slag? Is het niet beter als hij het even wat rustiger aan doet?
Medisch gezien, hoeft hij het niet rustiger aan te doen, dat hebben we nog uitdrukkelijk gevraagd en het antwoord is dus ja, hij is weer fulltime aan de slag. Nu wel met het verschil dat hij beter naar zn lichaam luistert!!
Make love, not war ☮
pi_63074610
ok, gelukkig maar, het is dus ok, en niet uit koppigheid ofzo. Echt heel fijn dat het weer beter gaat!
pi_63074876
Diaan, lekker dat je bijna verlof hebt! En hopelijk draait je kleine nog gewoon goed om En fijn dat het betergaat met Peaceman!

Cattie, ik krijg elk bezoek bij de gyn een echo omdat ze het vruchtwater checken (ivm teveel).
Ik heb zelf ook het idee dat het best meevalt met hoe groot mijn buik/baby is, voor mijn gevoel was 'ie bij Sara veel groter namelijk
Ja, Sara denkt ook dat ik 'gewoon ff een deurtje open doe' en dat kind eruit haal Ik wou dat het zo simpel was hahahaha
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 9 november 2008 @ 15:20:51 #207
114177 Diaan73
pi_63075201
quote:
Op zondag 9 november 2008 15:04 schreef Reinhilde het volgende:
ok, gelukkig maar, het is dus ok, en niet uit koppigheid ofzo. Echt heel fijn dat het weer beter gaat!

Twan dacht dat de baby uit mn navel kwam.... ik heb hem een beetje uitgelegd hoe babietjes geboren worden. Hij is oud genoeg om dat enigszins te begrijpen. Ook uitgelegd dat de baby - zoals hij nu ligt - waarschijnlijk met een operatie (sneetje in de buik) wordt gehaald. Nou dat vond hij toch wel erg zielig voor mij hahaha en heeft toen de baby toegesproken.

Ik heb trouwens een vreetdag pindarotsjes, mini milky ways, brood.. niets is veilig voor mij Ow en ik lust heel veel dingen niet die ik omdat ik zwanger ben niet mag hebben, maar vind momenteel saksische smeerleverworst op wit brood toch wel erg lekker. Volgens mij mag ik daar wel 1 boterham per dag van hebben.
Make love, not war ☮
pi_63075953
Daar mag je idd een boterham per dag van hebben. Dus lekker eten af en toe
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63077000
quote:
Op zondag 9 november 2008 12:17 schreef Reinhilde het volgende:
Owlet! Waar ben je?
hier! Bij een zieke peuter, vurig wensend dat de baby in ieder geval nog een paar dagen blijft zitten tot Ronja weer beter is

Jetske en Ive!
pi_63077310
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:16 schreef owlet het volgende:

[..]

hier! Bij een zieke peuter, vurig wensend dat de baby in ieder geval nog een paar dagen blijft zitten tot Ronja weer beter is
Ok. Wilde het even weten!
pi_63079344
Dames en heren, mag ik jullie om hulp vragen?

Wat voor soort kinderwagen, deel 8

we komen er niet uit
pi_63079886
Mijn geheugen is slecht ineens. Net bijgelezen en weet nu al niet meer waar ik op wilde reageren.

Iig lekker uitgeslapen vandaag, want Kim was bij mijn ouders. Wel tig x wakker, plassen, benauwd, drukke Frummel. Dus wel lekker dat je dan langer kan liggen. En vanmorgen vond ik mijn buik ineens groter lijken, of nee, meer vooruit stekend.
En mijn ringen zaten erg strak vanmorgen. Mijn hand tintelde. Heel vreemd.
pi_63080477
hopen dat het geen vocht of carpal tunnel is..wel in de gaten houden hoor..

ik sliep vanacht/vanmorgen pas om half 8 werd om half 3 wakker.
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_63088361
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:31 schreef Dakota het volgende:
hopen dat het geen vocht of carpal tunnel is..wel in de gaten houden hoor..
Maar dan nog, valt weinig aan te doen lijkt me.
  zondag 9 november 2008 @ 22:36:11 #215
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_63088640
Bij vocht kan je wel wat doen, of het helpt tja ik geef geen garantie bij mij hielp toen namelijk niets.
Ja kan brandnetel thee drinken, bleekselderij eten werkt beide vochtafdrijvend en kan geen kwaad!
Geen zout althans zo min mogelijk, geen chips en geen kruiden dus op je vlees e.d.
Af en toe je handen wat hoger leggen als je armen zodat het vocht kan zakken naar andere plaatsen.

Bij carpal tunnel kan je je handen laten zwachtelen of een polsbeschermer dragen zoals die je kan kopen voor het skeeleren dat wil nog wel eens helpen. Maar laat je wel even adviseren door een fysio of huisarts, niet zomaar zelf aanrommelen!

Hier al vanaf 2 weken terug een doods gevoel in 1 duim, gelukkig mijn linkerhand dus ik doe er nog niets mee
Mama van Isa en Ties
pi_63092897
Wij zijn net weer thuis na een bezoekje aan de VK en het ziekenhuis. Had de baby wel erg weinig gevoeld de afgelopen 2 dagen, zelfs tijdens de film vanavond maar 1 half draaitje. Dus toch maar de VK gebeld, moesten even langs komen in de praktijk. Hartje was goed, maar toch naar het ziekenhuis voor ctg. Baby heeft wat uitschieters naar boven, en mijn harde buiken kon je goed zien. Na even gekeken te hebben naar de CTG heeft de arts-assistent een andere assistent erbij gehaald, en zij heeft nog een echo gemaakt. Nadat we de baby hadden zien bewegen op de echo, voelde ik me echt opgelucht. Nu maar proberen te slapen zo.
pi_63094562
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:53 schreef Reinhilde het volgende:
Wij zijn net weer thuis na een bezoekje aan de VK en het ziekenhuis. Had de baby wel erg weinig gevoeld de afgelopen 2 dagen, zelfs tijdens de film vanavond maar 1 half draaitje. Dus toch maar de VK gebeld, moesten even langs komen in de praktijk. Hartje was goed, maar toch naar het ziekenhuis voor ctg. Baby heeft wat uitschieters naar boven, en mijn harde buiken kon je goed zien. Na even gekeken te hebben naar de CTG heeft de arts-assistent een andere assistent erbij gehaald, en zij heeft nog een echo gemaakt. Nadat we de baby hadden zien bewegen op de echo, voelde ik me echt opgelucht. Nu maar proberen te slapen zo.
Fijn dat je de baby even gehoord en gezien hebt Reinhilde! En fijn dat alles goed was

Oh en:
* Fuente meldt zich
ik ben al weer 37 weken zwanger, WHIEKS
Sara
Merel
Ukje
pi_63094585
Gelukkig ging het goed met je baby Reinhilde, lijtk me echt wel eng als je dan ineens zo weinig voelt.

Ik ben vannacht de hele nacht super misseiljk geweest, nu nog steeds. Geen idee of dat nu ineens door de zwangerschap komt of dat ik gewoon griep krijg ofzo... Komt wel slecht uit, heb vandaag een toets op mijn werk
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_63094623
Fuente! nu al...

Ik kan mij nu niet voorstellen dat onsje zich een lange tijd niet beweegt. DIt kindje is beduidend drukker dan Emma maar misschien komt dat ook doordat de placenta dit keer niet voor zit.
Fijn dat alles goed is Reinhilde.

vervelend Tessie, kleine beetjes licht verteerbaar eten wilnog wel eens helpen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_63094702

Tessie, de eerste maanden (4,5) moest ik echt 5stuks fruit per dag,vooral veel appels. Ik was anders zoooo misselijk! En wat Jelief schrijft, kleine beetjes. dat werkte bij mij ook!

Ik ben zo moe, na gisteraavond, en rare/vervelende/moeilijke dromen vannacht, ga ik nu weer lekker verder slapen.

Fuente ook 37 weken!
pi_63094755
Het wordt langzaamaan weer spannend hier
Nieuwe week, nieuwe kansen!
  maandag 10 november 2008 @ 08:42:20 #222
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_63094911
Reinhilde, fijn dat het bij de VK en met ctg en echo enzo allemaal goed was en dat je gerust bent nu!
Ik zit hier kant-en-klaar (nu ja, alleen nog even haren kammen en tanden poetsen) op mijn moeder te wachten, het is weer tijd voor een ritje ziekenhuis...
Verder is het akelig stil in mijn buik (niet schrikken, in zin van de baby voelen gewoon goed hoor, ik bedoel qua weeën oid)...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_63096657
Marie, succes in het ziekenhuis. Weet je al wanneer je ingeleid wordt enzo?
Sara
Merel
Ukje
  maandag 10 november 2008 @ 11:59:13 #224
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63098403
Reinhilde slaap lekker
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_63099032
Reinhilde fijn dat alles goed is!

Marie, succes!

Ik slaap steeds slechter, best irritant. Misschien alvast ter voorbereiding voor als Frummel er is. Maar dat is niet nodig! Ik weet het nog wel van Kim.
En ik ben misselijk en heb buikkramp. Gelukkig kunnen we lekker thuis rondhangen. Kim kruipt nu lekker te me aan, Dora kijken.
pi_63100489
Owlet, hoe gaat het daar?

Ingrid, rot dat je zo slecht slaapt
Sara
Merel
Ukje
pi_63100549
hmmpff ik heb al een paar dagen buikpijn, indalingsweeen oid? Voel je die ook nog zo erg als het kindje al vast ligt? Mijn ingewanden doen iig allemaal raar.
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_63101207
Sterkte ermee Dakota.

ik heb mn dag niet. Nu doet mn tandvlees ook nog pijn en is gedeeltelijk gezwollen. Grrr!
pi_63101390
Marie, succes in het ziekenhuis, hoop dat alles nog steeds ok is.
Dakota, zou kunnen, ik weet het ook niet? Sterkte ermee iig.
Ingrid, kruip maar lekker op die bank, lekker hangdagje houden. Hoop dat je beter slaapt vannacht!

Ik lig nog in bed, baby is heel druk nu. Gelukkig! Maar aan de andere kant voelde ik me gisteravond al zo'n aansteller, zo erg zelfs dat ik er heel erg onrustig door heb geslapen, steeds wakker schrok, dingen zei tegen Nixxx over dat ik zo'n aansteller was, ik nooit meer naar het ziekenhuis mocht enzo.

Nixxx en ik hebben in samenspraak de vk gebeld, en ik moet het gewoon uit mijn hoofd zetten en blij zijn dat mijn baby het goed maakt.
pi_63101609
Hier gaat ook alles nog goed. Vanmorgen met m'n dochter lekker op pad geweest, naar Zoetermeer. Daar lekker wat gegeten en gedronken en toen weer naar huis.
Terwijl ik daar zat, dacht ik "misschien moet ik dit soort dingen niet meer doen, voor het geval dat". Aan de andere kant, ik voel me goed.

Woensdag avond moet ik nog steeds naar school, dat ik ongeveer 45 min rijden van mijn huis vandaan. Nu rij ik wel met iemand mee, maar ik vind dat wel steeds spannender worden.

Straks weer naar de verloskundige, kijken of ze nog iets zinnigs kan zeggen erover.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 10 november 2008 @ 14:33:19 #231
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_63101863
Balen dat je zo slecht slaapt Ingrid

Igraine, fijn dat je je zo goed voelt!

Hier ook weer goedgekeurd in het ziekenhuis. Mijn vader was onverwacht ook mee, mijn moeder zag best wel op tegen het heen en weer rijden met de storm (klein autootje en het is een uur heen en een uur terug) dus mijn vader was mee en had vrij genomen vandaag! Bloed en urine uitslagen waren goed, ctg was ook netjes en de gyn heeft inwendig even gevoelt en het was al aardig aan het verweken, maar we wachten gewoon nog een week af! Dus lig nu weer gewoon in mijn bed in de woonkamer...
pi_63102352
Oe Marie! Al aan het verweken, wow!
Fijn dat alles helemaal goed is!
  maandag 10 november 2008 @ 14:56:16 #233
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_63102544
'k Heb nu alleen wat bloedverlies, ik denk van het voelen
Maar dat is volgens mij wel normaal, toch?
  maandag 10 november 2008 @ 15:07:23 #234
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63102842
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:13 schreef Reinhilde het volgende:
Marie, succes in het ziekenhuis, hoop dat alles nog steeds ok is.
Dakota, zou kunnen, ik weet het ook niet? Sterkte ermee iig.
Ingrid, kruip maar lekker op die bank, lekker hangdagje houden. Hoop dat je beter slaapt vannacht!

Ik lig nog in bed, baby is heel druk nu. Gelukkig! Maar aan de andere kant voelde ik me gisteravond al zo'n aansteller, zo erg zelfs dat ik er heel erg onrustig door heb geslapen, steeds wakker schrok, dingen zei tegen Nixxx over dat ik zo'n aansteller was, ik nooit meer naar het ziekenhuis mocht enzo.

Nixxx en ik hebben in samenspraak de vk gebeld, en ik moet het gewoon uit mijn hoofd zetten en blij zijn dat mijn baby het goed maakt.
Lieve Reinhilde, je bent geen aanstelster, je maakte je zorgen om dat kleintje in je buik, en dat is vrij normaal als het even anders gaat dan anders.
Ook ik zou dan aan de bel trekken, omdat ik het niet zou vertrouwen.
Sterkte meid met die aller aller laatste loodjes
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_63102870
Vandaag kan ik eindelijk mijn nieuwe zetpillen ophalen En nu maar hopen dat ze weer werken. Ik heb de hele dag zo honger heb bijna een halve pan spaghettiesaus opgegeten en ben de hele dag zo misselijk. Maar toch, ben zo blij en gelukkig
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_63103178
Marie79, dat ligt eraan hoeveel bloedverlies het is. Als je het niet vertrouwt moet je even naar het ziekenhuis bellen! Tegen mij hebben ze afgelopen week gezegd: bij helderrood bloedverlies altijd even bellen.
Sara
Merel
Ukje
  maandag 10 november 2008 @ 16:05:15 #237
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_63104759
*check*
Het is gelukkig geen helderrood bloedverlies, maar bruinig... dus op zich vertrouw ik het wel, maar zal het morgenochtend wel tegen de verpleegkundige zeggen die komt!
pi_63105111
Dank voor je lieve woorden Bar!
Net ook mijn mama aan de telefoon gehad, ik moet gewoon relativeren. Ben ik normaal (als in: niet-zwanger) heel goed in.

Oh, mijn hoofd heeft geaccepteerd dat ik me heb ingesteld op dat het nog 4 wk 2 dg gaat duren. Dus nu ga ik er gewoon vanuit dat ik lekker 2 weken over tijd ga lopen, en dat voelt best wel rustig! Bij een volgende zwangerschap ga ik dat meteen doen. Scheelt ook weer een hoop gezeur voor jullie .

Marie, ik heb net nog zitten nalezen in papieren van de VK, en bruin kan volgens mij niet zoveel kwaad. Je kan na een inwendig onderzoek wel wat bloedverlies hebben. Anders bel je even, om te checken?

MeNicole, fijn dat je nieuwe pillen hebt! Kan je nog meer genieten van het kleine kindje in je buik!
  maandag 10 november 2008 @ 16:24:17 #239
233721 Vero-Mama
*~Proud mommy to be~*
pi_63105265
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:38 schreef tessie het volgende:
Zijn er eigenlijk ook leuke tijdschriften voor als je zwanger bent? Ik ken er alleen een paar van naam, maar ik weet eigenlijk niet of dat alleen interessant is als je al kinderen hebt... of dat ze uberhaupt wel leuk zijn...
Ik heb zelf een abonnoment op VIVA Mamma.
Ik vindt dit persoonlijk een heel leuk jong en vlot blad.
Van zwangerschap tot jonge kinderen staat er vanalles in.
En de leuke spulletjes in het blad zijn teminste betaalbaar, dit in vergelijking met kek mamma.
Dat is een vreselijk blad in mijn optiek.
Echt voor de kijk mij een hippe trendy moeder zijn! Veel duur spul staat erin

(sorry voor diegene die het blad geweldig vinden, is maar mijn persoonlijke kijk op het blad)
My declaration of independence, l'm not dumb and I'm not blind
  maandag 10 november 2008 @ 16:39:18 #240
233721 Vero-Mama
*~Proud mommy to be~*
pi_63105543
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:27 schreef nummer_zoveel het volgende:

Zijn er hier meer mensen, die zoals ik, gekozen hebben geen verdere onderzoeken te doen?
Wij hebben ook bewust gekozen om helemaal geen testen te laten doen.
We hadden vanaf het begin zoiets van wat het ook mankeert om het zo grof te zeggen, het is van ons en we zullen er van houden.
Ookal is je kindje tijdens de zwangerschap helemaal gezond bij de bevalling kan alles nog anders lopen.
Wie weet loopt het dan wel zuurstof gebrek op en wat kun je dan verwachten?

Misschien ook wel dat mijn mening hier tegenover zo makkelijk is omdat ik zelf ook geen "normaal" persoon ben (voor zover mogelijk)
Omdat ikzelf verbrand ben, wordt ik ook als gehandicapt beschouwd.
Altijd maar nagestaard met medelijden, mensen die denken dat ik minder kan en me daardoor laag inschatten.
Ik ben ook niet representatief genoeg zogenaamd, hierdoor veel problemen met school en werk gehad.
Dus misschien omdat ik mezelf altijd moet bewijzen en 3x zo hard moet werken om maar te bewijzen dat ik normaal ben, zie ik geen belemmeringen meer die onoverwinnelijk zijn.

Hoop alleen dat later mijn dochter zich daarin kan vinden, en zich niet zal schamen voor haar moeder
De jeugd is soms zo hard
  maandag 10 november 2008 @ 16:55:52 #241
233721 Vero-Mama
*~Proud mommy to be~*
pi_63105924
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wanneer voelden jullie voor het eerst 'leven' in je buik?

Ben nu 15 weken, bijna 16, en begin een beetje ongeduldig te worden nu!
Met 16 kon ik het voelen en met 17 weken kon ik het zelf heel goed voelen.
(maar omdat je het ook van binnenvoelt kun je je hand beter plaatsen, en ik durf wat harder te drukken dan Erwin)
En met 18 weken kon Erwin het ook goed aan de buitenkant voelen, toen begon je het ook aan de buitenkant te zien.
Her en der een bewegende bobbel hihi zo grappig blijft dat
  maandag 10 november 2008 @ 16:58:46 #242
233721 Vero-Mama
*~Proud mommy to be~*
pi_63106008
Marlieske :

Super veel sterkte de komende tijd!
Het afwachten is zo erg, maar gelukkig heb je een goede partner die je steunt.
Ook ik hoop net als de rest dat jij geen moeilijke beslissingen hoeft te nemen.

Raissa :

Zo fijn dat je weer thuis bent!!
Het afwachten in het ziekenhuis lijkt me zo erg.
Nu kun je weer lekker thuis rommelen, en je eigen gangetje weer gaan.
  maandag 10 november 2008 @ 17:00:39 #243
233721 Vero-Mama
*~Proud mommy to be~*
pi_63106052
Jepali :

Wat een dotje die Manouk!!!
Je mag super trot wezen op zulke mooie dochters
  maandag 10 november 2008 @ 17:11:25 #244
233721 Vero-Mama
*~Proud mommy to be~*
pi_63106302
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:45 schreef Dakota het volgende:
Ik heb wel veel steken onderin en volgens mij heeft ze een handje naast r hoofd want ik voel steeds gekrabbel en geplop bij mijn schaambeen
Heb ik ook heel erg, het voelt soms ook zo raar dat geklop bij de schaambeen.
Ik heb het idee dat ze soms met haar handje aan het zwaaien is

Hopelijk zakt het handje nog, anders wordt ze in een vliegende superwoman pose geboren
pi_63106371
Ik werd net wakker met het idee dat mijn vliezen gebroken waren Maar nader onderzoek wees uit dat ik Ronja vergeten was een luier aan te doen voor ons middagslaapje
Over zwangerschapsdemetie gesproken
  maandag 10 november 2008 @ 17:14:51 #246
233721 Vero-Mama
*~Proud mommy to be~*
pi_63106389
Tinuvil :

Mooie buik foto's !
Viel mij ook op met 26 weken leek je buik iets kleiner dan met 24.
Zal wel aan de kleding liggen denk ik.
  maandag 10 november 2008 @ 17:18:42 #247
233721 Vero-Mama
*~Proud mommy to be~*
pi_63106464
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:48 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Haha... nou, volgens mij ben ik getrouwd met de enige man in Nederland die liever naar GTST kijkt dan naar voetbal!

Haha hier net zo!
Erwin haat voetbal echt, hij kijkt meestal ook met me mee naar die echte vrouwen series.
  maandag 10 november 2008 @ 17:24:21 #248
233721 Vero-Mama
*~Proud mommy to be~*
pi_63106606
Cattie : wat een super lieve foto van de smurfzwangere !
pi_63106803
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:58 schreef Vero-Mama het volgende:
Raissa :

Zo fijn dat je weer thuis bent!!
Het afwachten in het ziekenhuis lijkt me zo erg.
Nu kun je weer lekker thuis rommelen, en je eigen gangetje weer gaan.
Het afwachten in het ziekenhuis is inderdaad vreselijk als je weet dat ze toch niets doen.. Ik ben zoveel liever thuis! Thuis rommelen zit er helaas niet in, de hele heftige pijn is weer terug Gelukkig hebben we een electrisch verstelbaar bed, alleen als ik mijn hoofdeinde helemaal omhoog doe kan ik uit bed komen om te plassen ofzo... Hoop dat dit niet tot het einde van de zwangerschap blijft, dan lig ik nog wel erg lang in bed

Morgen moet ik naar de vk om mijn dossier op te halen zodat ik dat aan de gyn in amsterdam kan geven..
quote:
Op maandag 10 november 2008 08:11 schreef Reinhilde het volgende:
Tessie, de eerste maanden (4,5) moest ik echt 5stuks fruit per dag,vooral veel appels. Ik was anders zoooo misselijk! En wat Jelief schrijft, kleine beetjes. dat werkte bij mij ook!
Hielp fruit eten tegen de misselijkheid?? Dat ga ik proberen
pi_63106879
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:14 schreef owlet het volgende:
Ik werd net wakker met het idee dat mijn vliezen gebroken waren Maar nader onderzoek wees uit dat ik Ronja vergeten was een luier aan te doen voor ons middagslaapje
Over zwangerschapsdemetie gesproken

Het mag he
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')