Graag!quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:31 schreef Noli. het volgende:
Ingrid moet ik anders m'n vader zo 's bellen naar welke hij heen gaat/ging?
Aan de foto's in het "grote buiken foto topic" te zien zal dat inderdaad aan de voorliggende placenta liggenquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:18 schreef Carmella het volgende:
Jepali; wat een prachtige foto's en zeker die met de trotse zus!
[..]
Denk dat je nog een beetje geduld moet hebben, 20 weken is heel normaal
(zeker bij een eerste).
Ik voelde het pas bij de 21e week, baarmoeder ligt ver naar achter gekanteld en placenta ligt helemaal voor
[..]
Ik ben aardig aan de slanke/dunne kant, dus het zal m'n placenta wel zijn die in de weg ligt
Raissa, wat heerlijk dat je weer thuis bent!Hoe voel je je nu?
Maar je bent er wel bijnaquote:Op zaterdag 8 november 2008 09:54 schreef Marie79 het volgende:
*meld zich*
Ik voel me een beetje duf, net geen hoofdpijn enzo en ga dat straks ook maar even aan de verpleegkundige melden... gewoon een wollig gevoel en zwaar hoofd... Blch... en ik ben het ook een beetje zat allemaal!
weer genoeg geklaagd voor vandaag
ik ben net naar het zwembad geweest en voelde me echt een walvisquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:34 schreef Marie79 het volgende:
Dank jullie wel voor de lieve woorden![]()
Voel me nu wat lekkerder allemaal, ben even met W. meegeweest boodschappen doen (heb alleen rondgelopen in de winkel, verder niets) en heb net naar de film "de Tweeling" gekeken.
Zeg dat is niet Reinhilde die zich meldt, maar Nixxx![]()
Lol Dakota, dat ken ik wel, dan kijk ik naar beneden en denk: is dat míjn buik???
ik moest van Reinhildequote:Op zaterdag 8 november 2008 15:34 schreef Marie79 het volgende:
Dank jullie wel voor de lieve woorden![]()
Voel me nu wat lekkerder allemaal, ben even met W. meegeweest boodschappen doen (heb alleen rondgelopen in de winkel, verder niets) en heb net naar de film "de Tweeling" gekeken.
Zeg dat is niet Reinhilde die zich meldt, maar Nixxx![]()
Lol Dakota, dat ken ik wel, dan kijk ik naar beneden en denk: is dat míjn buik???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |