abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63063674
Zo. Weer een dag verder, en nog geen baby te bekennen hier!

Gisteravond weer naar yoga geweest, allemaal nieuwen waren er. We beginnen elke week met een rondje waarin je je naam noemt, wanneer je uitgerekend bent en of het je 1e/2e/etc. is. Een van die nieuwen is pas 15 februari uitgerekend! Dat is echt nog lang! Ik ben blij dat ik niet zo lang meer hoef. Ik en A. zijn nu als eerste aan de beurt, en toen we weg gingen, ging iedereen ons succes wensen .
Dat maakt het toch weer wat echter dat het nu echt de laatste loodjes zijn. Mag ook wel, lichamelijk wordt het toch wel erg zwaar ook nu.

Marie, even een extra voor jou.
pi_63063677
haha iamredleader/tinuviel, mooi zo achter 't fornuis. (kon zo uit de 50-er/60-er jaren stammen, die foto )

[ Bericht 0% gewijzigd door bixister op 08-11-2008 23:05:38 ]
pi_63064240
Ingrid; sterkte met je voet! Ik hoop dat je toch iets kan vinden zodat het gewoon voor vergoeding in aanmerking komt.

Fuente; fijn dat alles goed was

Marie79;

iamredleader; mooie buik(foto's)
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 22:09 schreef Raissa het volgende:
Alleen ben ik wel erg bang voor weer een terugval
Dat kan ik me heel erg goed voorstellen Raissa, ik duim voor je dat er nu gewoon een stabiele en rustige periode aanbreekt, zonder de pijn!
Heb je nog meer informatie gekregen over de Prednison?
pi_63064564
A-E mijn buik begint al te groeien. ik heb zelfs mijn zw.broeken al aan. zal van de week eens kijken of ik een foto kan maken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 8 november 2008 @ 23:23:53 #180
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_63064763
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:15 schreef Vicky het volgende:
A-E mijn buik begint al te groeien. ik heb zelfs mijn zw.broeken al aan. zal van de week eens kijken of ik een foto kan maken.
ow leuk zeg... ben nu al benieuwd naar de foto's

en Reinhilde... voor jou....het zijn inderdaad de laatste loodjes
No more games, no more drama...
pi_63065010
Da's lief A-E!

(Het is trouwens wel handig dat mijn mini-laptopje op mijn buik blijft staan nu ik in bed zit/lig )
pi_63065329
ik heb nog steeds geen zwangerschapskleding aan hoeven schaffen. Ga dat dus ook niet doen voor die laatste maand+
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  zondag 9 november 2008 @ 00:48:07 #183
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_63066290
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:02 schreef DJMO het volgende:
in één ding zal ik overigens nooit vrouw worden.. soapseries.. ik kijk nog liever voetbal dan gtst
Haha... nou, volgens mij ben ik getrouwd met de enige man in Nederland die liever naar GTST kijkt dan naar voetbal!

Reinhilde, ja ja... het schiet nu echt op voor je...!! Spannend!

Dakota, wel leuk op zich, opmerkingen van anderen... als ze maar niet aan de gang blijven...

Hier zijn de opmerkingen ook niet zo divers... wat ik al eerder zei is de meest gehoorde opmerking tot nu toe 'zijn het er geen twee?', maar er is een nieuwe 'openingszin' in aantocht 'je bent bijna zover, of niet?'... Als ik dan zeg 'nog 7 weken', krijg ik blikken die me bijna letterlijk zeggen 'tjonge... zo lang nog? Nou, sterkte ermee!'...

Ach, nog 3 weken werken (3x3 dagen) en dan...VERLOF!!!!!!! Het is echt aftellen nu, al is het wel een drukke tijd op m'n werk... de kids krijgen hun rapport bijna mee, dus dat betekende afgelopen week elke dag druk met rapporten schrijven, alles op de pc invoeren, enz. Ik ben nu klaar, mijn duo is nu aan de beurt.. en dan in mijn laatste week heb ik op maandag de rapportavond. Beetje jammer, om dat in de laatste week te hebben, maar ja... 't is niet anders.

Op woensdag (mijn laatste dag), wordt er een babyshower voor me georganiseerd... leuk!!!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_63069010
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:48 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Haha... nou, volgens mij ben ik getrouwd met de enige man in Nederland die liever naar GTST kijkt dan naar voetbal!

zucht
pi_63069026
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:48 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Ik zei dus en nu onder mijn eigen naam: Ik heb er ook zo een. " Onze zoon zal toch niet later bij het voetbal willen he?"
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 9 november 2008 @ 09:22:21 #186
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63069262
hehe, mijn mannetje kijkt wel elke dag atwt en gtst, maar als er voetbal is, kijkt hij de volgende dag de herhalingen. voetbal gaat dus nog wel voor bij hem. hij speelt overigens zelf ook, en kan niet wachten tot hij junior mee kan nemen naar het veld

goeiemorgen .. bagger hier, althans met mij.. hoest me de vinket*ring .. doet ook goed pijn als ik moet hoesten en afgelopen nacht vijf keer wakker geweest om te piesen, maar junior gedraagt zich voorbeeldig, schopt precies wanneer ik mijn hand op mijn buik heb enzo. straks verder bijlezen, nu eerst koffie en twee eitjes die mannetje voor me gemaakt heeft oppeuzelen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63069502
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:50 schreef Dakota het volgende:
op die 2e foto lijkt ze iets minder bol ? Of is dat omdat ze wat verder weg staat
klopt, grotere afstand

Vanochtend tijdens de ochtendkoffie heeft Nemo gewoon zo hard getrapt dat heel Tinuviel d'r buik meebewoog

en daarna heeft de baby tegen mijn handen en hoofd geschopt
pi_63069509
quote:
Op zondag 9 november 2008 09:22 schreef DJMO het volgende:
goeiemorgen .. bagger hier, althans met mij.. hoest me de vinket*ring .. doet ook goed pijn als ik moet hoesten en afgelopen nacht vijf keer wakker geweest om te piesen, maar junior gedraagt zich voorbeeldig, schopt precies wanneer ik mijn hand op mijn buik heb enzo. straks verder bijlezen, nu eerst koffie en twee eitjes die mannetje voor me gemaakt heeft oppeuzelen.
beterschap, DJMO, maar wel leuk dat je ook geschopt wordt
pi_63069585
Vicky, ik ben benieuwd naar je buikje! Zal zelf vandaag ook eens een foto maken.

Reinhilde, kan me indenken dat het lichamelijk nu zwaar wordt hoor!

Dakota, dat is ergens ook wel handig, scheelt toch geld Ik heb ook nog gewone shirtjes die ik aantrek, maar broeken wil echt niet meer. De shirtjes eigenlijk ook niet, maar dan zit het maar wat strakker

Jose, heerlijk, bijna verlof. Dan komt het ook allemaal wat dichterbij

DJMO, je hoest al langer toch? Wat rot! Heb je er al iets voor gekregen? Beterschap

Over grote buiken. Het schijnt dat mijn buik enorm is. Ik vind het zelf wel meevallen. Maar goed, 2 weken terug schatte de gyn de baby op zo'n 6/7 pond. Bij de bevalling zou de beep dan rond de 8,5 pond uitkomen. Eergisteren tijdens het CTG zei de verpleegkundige dat ze dacht dat de baby nu wel op 8.5 pond zit. De verloskundige die me later onderzocht dacht ook dat de baby nu echt al enorm is. En ze wist ook niet zeker of het hoofdje nog wel onderin lag.
Het lijkt me van wel, aangezien de baby 2 weken terug ingedaald zat! Maar we zullen aanstaande dinsdag wel zien.
Ik heb overigens voor de verandering heerlijk geslapen vannacht
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 9 november 2008 @ 10:20:24 #190
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63069597
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:07 schreef iamredleader het volgende:

[..]

beterschap, DJMO, maar wel leuk dat je ook geschopt wordt
dank je enne dat mag ook wel he, als je nog maar 6 weken en 1 dag hoeft
trouwens mooi buikje van je meisje

reinhilde sterkte met de laatste loodjes,
dakota, ik had die kleding echt wel nodig, maar opmerkingen zijn wel leuk als ze niet _elke_ keer hetzelfde zijn
jose leuk zo'n babyshower!! wat moet ik me er eigenlijk bij voorstellen???
Marie (op afstand, ik wil je niet aansteken )
carmella hoe gaat het met jou nu??
fuente alles rustig? niet meer gebloed??
ingrid, sterkte met je voet

als ik iemand vergeten ben sorry...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 9 november 2008 @ 10:24:12 #191
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63069628
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:19 schreef Fuente het volgende:
Vicky, ik ben benieuwd naar je buikje! Zal zelf vandaag ook eens een foto maken.

Reinhilde, kan me indenken dat het lichamelijk nu zwaar wordt hoor!

Dakota, dat is ergens ook wel handig, scheelt toch geld Ik heb ook nog gewone shirtjes die ik aantrek, maar broeken wil echt niet meer. De shirtjes eigenlijk ook niet, maar dan zit het maar wat strakker

Jose, heerlijk, bijna verlof. Dan komt het ook allemaal wat dichterbij

DJMO, je hoest al langer toch? Wat rot! Heb je er al iets voor gekregen? Beterschap

Over grote buiken. Het schijnt dat mijn buik enorm is. Ik vind het zelf wel meevallen. Maar goed, 2 weken terug schatte de gyn de baby op zo'n 6/7 pond. Bij de bevalling zou de beep dan rond de 8,5 pond uitkomen. Eergisteren tijdens het CTG zei de verpleegkundige dat ze dacht dat de baby nu wel op 8.5 pond zit. De verloskundige die me later onderzocht dacht ook dat de baby nu echt al enorm is. En ze wist ook niet zeker of het hoofdje nog wel onderin lag.
Het lijkt me van wel, aangezien de baby 2 weken terug ingedaald zat! Maar we zullen aanstaande dinsdag wel zien.
Ik heb overigens voor de verandering heerlijk geslapen vannacht
ik ben wel al langer verkouden, daar had ik neusspray voor, en tegen het benauwde had ik een inhalattor (in overleg met de longarts) maar dit hoesten.. nee dat heb ik nog maar een dag of twee, en ik heb dus nog geen contact met de HA gehad, daar ga ik morgen direct heen.

ik hoop voor je dat de baby straks geen 10 of 12 pond weegt bij de bevalling fijn dat je goed geslapen hebt, ik wilde dat ik een nachtje met je kon ruilen

pi_63070105
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:00 schreef Carmella het volgende:
Dat kan ik me heel erg goed voorstellen Raissa, ik duim voor je dat er nu gewoon een stabiele en rustige periode aanbreekt, zonder de pijn!
Heb je nog meer informatie gekregen over de Prednison?
Nee. In zoverre, er is me gezegd dat we er nu niet mee beginnen omdat ze hopen dat ik het ergste weer gehad heb. Mocht ik een terugval krijgen dan kunnen we altijd nog beginnen en dan heeft de baby nu nog even lekker de tijd om "gewoon" door te groeien. Mocht de prednison nog nodig gaan zijn dan neem ik aan dat ik gedegen voorlichting ga krijgen..

Het is wel aannemelijk dat ik na de bevalling een fikse terugval ga krijgen werd er gezegd, ook niet echt een leuk vooruitzicht. Maar goed, zoals de artsen zeggen: één stap per keer, leven per dag en we hopen er het beste van.

Dan weer even wat leuke dingen! Milanese is héél hard aan het klussen, volgende week kunnen we waarschijnlijk de meubeltjes ophalen! Oh wat zou dat fijn zijn zeg, eindelijk een beetje uit het stof!

Carmella hoe is het met jou?
pi_63071076
Owlet! Waar ben je?

hier niks. Voel de baby ook niet zo heel goed, gister ook niet super. Dus nog even afwachten, anders ga ik de VK maar weer bellen.
  zondag 9 november 2008 @ 13:28:57 #194
108648 cattie
lieve moeder
pi_63072454
Ik kom even 2 nieuwe zwangeren aanmelden! Ze lopen al overtijd, de kindjes liggen in stuit (de benen hangen er al uit) en ze weten al wat de baby's worden, namelijk SMURFEN!

pi_63072552
!

Wat leuk!! Gefeliciteerd .

*voorpiepers!*
  zondag 9 november 2008 @ 13:37:52 #196
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63072611
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:28 schreef cattie het volgende:
Ik kom even 2 nieuwe zwangeren aanmelden! Ze lopen al overtijd, de kindjes liggen in stuit (de benen hangen er al uit) en ze weten al wat de baby's worden, namelijk SMURFEN!

[ afbeelding ]

Marie heel veel sterkte met die laatste loodjes. Het einde is nu echt voor jou in zicht hoor.

Voor alle dames met kwaaltjes ook een dikke

Ow Fuente, dat is inderdaad een flink kind dan zeg.... wel apart dat ze nu denken dat de baby misschien weer anders ligt

Ik moet zeggen dat het hier redelijk goed gaat. Vrijdag nog bekkentherapie gehad, maar omdat het zo goed gaat, hoef ik niet meer terug te komen Zodra ik echter weer (meer) last krijg, moet ik meteen bellen.
Ik hoef nog maar 2 weken van 3 dagen tot half 3 en dan nog 2 dagen te werken, dan heb ik een weekje " vakantie" en dan gaat mn verlof in. Aangezien we zeer drukke weekenden/weken hebben, vliegt de tijd snel voorbij. Ik heb wel ontzettend zin in mn verloftijd, nog even lekker rustig genieten. A.s. vrijdag weer naar de VK, mn moeder en Twan gaan dan ook mee, hopelijk is de baby dan goed gaan liggen. Ik heb in ieder geval "mijn" acupuncturiste gevraagd wanneer de beste periode is om te beginnen met evt. "moxatherapie" om de baby te laten draaien.
Make love, not war ☮
pi_63072634
Hahahaa, dat doet Sara altijd met Nijn Hoe vaak ze al niet 'bevallen' is en dan mij aankijkt en zegt: nu jij mama Echt, te grappig
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 9 november 2008 @ 13:41:16 #198
108648 cattie
lieve moeder
pi_63072670
Fuente, kijken ze nog met een echo de ligging na? Met alleen voelen worden wel eens fouten gemaakt. En die gewichtsinschattingen vind ik persoonlijk nogal vaag, die kloppen lang niet altijd.

Diaan, fijn dat het goed gaat met je bekken! Jouw verlof schiet ook al op! Volgens mij gaan we ongeveer tegelijkertijd stoppen met werken (mijn laatste werkdag is 28 november).
pi_63072675
Diaan ook alweer bijna met verlof!
Hoe gaat het nu met Peaceman?
  zondag 9 november 2008 @ 13:42:11 #200
108648 cattie
lieve moeder
pi_63072689
Nou Fuente, als jij net zo makkelijk bevalt als Nijn onder de trui vandaan komt, mag je je handjes dichtknijpen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')