Ik bedoel alleen maar te zeggen dat je nooit goed in kan schatten hoe erg een aandoening isquote:Op donderdag 6 november 2008 19:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja hoor, net zo erg voor "god" spelen als een bloedtransfusie toedienen, euthanasie plegen, en het slikken van antibiotica. Please zeg, wat een dom gewauwel.
[..]
Kom eens onder je steen vandaan alsjeblieft, met je aanmatigende opmerkingen.
En idd, downies zijn echt niet altijd alleen maarleuk
en
blij
. Dat zijn degenen die "goed" genoeg zijn om op straat te lopen. De ergere varianten kom je vaak niet tegen bij de kinderboerderij hoor. Daarbij gaat Down vaak gepaard met ernstige hartafwijkingen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Taaislijmziektequote:Op donderdag 6 november 2008 21:44 schreef Dakota het volgende:
[..]
--knip, daar meng ik me niet in--
net als de vraag over de ziekte waarbij je langzaam stikt. Ik ken het niet dus ik vraag het.
het is dus wel mogelijk op te sporen door prenatale diagnostiek ..quote:Al maken pasgeborenen met CF tegenwoordig een redelijke kans oud te worden, Cystic Fibrosis blijft een ernstige ziekte met een sterk verschillend beloop. Er kan prenatale diagnostiek worden gedaan, met de mogelijkheid in het geval van een aangedane vrucht tot abortus te besluiten
Marlieske, wat mij betreft hoef jij je totaal niet te verdedigen hoor! Niet iedereen zal dezelfde keuzes maken, maar ik neem aan dat jullie de keuze ook niet van het ene op het andere moment nemen en er heel gemakkelijk over denken. Ik denk dat ieder die in een situatie komt waarbij een kindje een aangeboren afwijking zou kunnen hebben, alle voors en tegens op een rijtje probeert te zetten en op basis daarvan een keuze zal nemen. Dat lijkt me al moeilijk genoeg ZONDER jezelf aan alle kanten te moeten verdedigen.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:17 schreef marlieske het volgende:
Oke dan zal ik maar ff de 3 zaken noemen waar vooral op getest word aangezien we willen weten waarop getest gaat worden en of je al dan niet voor God speelt.
Nee, ik kijk ook bijna dagelijks hier even hoe het met je gaatquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:27 schreef Reinhilde het volgende:
Mijn mama heeft gister mijn baby toegesproken, over wanneer hij/zij geboren moet worden.![]()
Nixxx en ik zijn duidelijk niet de enigen die vol ongeduld wachten!
Dat is wel heel erg lief van je Burdie!quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:11 schreef Burdie het volgende:
Nee, ik kijk ook bijna dagelijks hier even hoe het met je gaat.
Taaislijmziekte is er in zoveel verschillende vormen! Ik heb mijn kinderen vrij snel na hun geboorte hierop laten testen omdat het bij ons in de familie voorkomt. Simpel zweetproefje en klaarquote:Op donderdag 6 november 2008 21:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Taaislijmziekte
Ik ook.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:22 schreef Marie79 het volgende:
Ik zal me ook even melden, verder niets bijzonders hier...
Ik voelde de baby pas na iets van 20 weken, maar achteraf bleek ook wel dat ik een voorliggende placenta heb...
Ik voelde de beeb met 16/17 weken ongeveer. Maar het schijnt nogal uit te maken waar je placenta ligt en of je zelf veel spekkies (zo noemde de echoscopist hetquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wanneer voelden jullie voor het eerst 'leven' in je buik?
Ben nu 15 weken, bijna 16, en begin een beetje ongeduldig te worden nu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |