http://amerikakiest.nos.nl/uitslagen/uitslagen2.swfquote:Op woensdag 5 november 2008 04:30 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Waar kan je de tussenstand up-to-date volgen? De staatstelex (teletekst) is een beetje traag.
Alsof california naar mccain gaatquote:Op woensdag 5 november 2008 04:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
196 - 135 = 61. California (55) en Hawaii (4) zijn al 59..
Of op http://www.realclearpolitics.com/quote:Op woensdag 5 november 2008 04:30 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Waar kan je de tussenstand up-to-date volgen? De staatstelex (teletekst) is een beetje traag.
"We'll smoke him out of his hole"quote:Op woensdag 5 november 2008 04:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ze zijn nog in staat hem aan te kondigen als :
"Ladies & Gentlemen , weeee've got him ! ... the next president of the united states "
NOS loopt achterquote:Op woensdag 5 november 2008 04:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
http://amerikakiest.nos.nl/uitslagen/uitslagen2.swf
Check ook eens http://election.cbsnews.com/election2008/ , is meestal sneller.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:33 schreef neilpad het volgende:
Welke site is nu het snelst up-to-date? Kzit nu al tijdje bij CNN.com te kijken.
Checkquote:Op woensdag 5 november 2008 04:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Hier verder?
Ben in ieder geval present (al vanaf 23.00 uur en 10 topics terug).
Klopt, maar dat ligt aan de bronquote:Op woensdag 5 november 2008 04:34 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
NOS loopt achter
CNN:
207-135
NOS:
202-114
Heb je zo'n CNN scherm? Anders tel je niet ècht mee hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 04:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb fox op een stream, cnn op tv, de nos op mijn mobiel en ik klets hier mee.
Zou ik interactief genoeg zijn?
Vanaf 02:00, 6 topics terugquote:Op woensdag 5 november 2008 04:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Hier verder?
Ben in ieder geval present (al vanaf 23.00 uur en 10 topics terug).
Neem het op johquote:Op woensdag 5 november 2008 04:35 schreef Bananenman het volgende:
Hup speechen nou, ik wil nu wel slapen.
"Banana man, it's now safe to go to sleep. I'm Barack Obama and I approve this message."quote:Op woensdag 5 november 2008 04:35 schreef Bananenman het volgende:
Hup speechen nou, ik wil nu wel slapen.
Het is niet eens een tft scherm.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je zo'n CNN scherm? Anders tel je niet ècht mee hoor
Lees je alle blogs en volg je de Twitter wel dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 04:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb fox op een stream, cnn op tv, de nos op mijn mobiel en ik klets hier mee.
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Banana man, it's now safe to go to sleep. I'm Barack Obama and I approve this message."
Hij gaat er met tenminste 300 overheen... Maak je maar niet druk.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:36 schreef Caesu het volgende:
als het alleen van Ohio gaat afhangen gaat McCain wel proberen om met een onzinverhaal over ACORN er nog wat aan te doen.
dus Florida of North Carolina of Virginia erbij zou wel aardig zijn.
Wie is dat?quote:Op woensdag 5 november 2008 04:38 schreef Jasza het volgende:
Iedereen moet Jasza ze doorzettingsvermogen hebben, dan kom je er wel hoor
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:38 schreef Silenus het volgende:
Hahaha, iedereen begint het hier zwaar te krijgen.
(Ik ook, schiet gvd nou eens op man)
Jeuhjjquote:Op woensdag 5 november 2008 04:38 schreef Jasza het volgende:
Iedereen moet Jasza ze doorzettingsvermogen hebben, dan kom je er wel hoor
Over die vage shit is een heel topic volgeluldquote:Op woensdag 5 november 2008 04:39 schreef Zwansen het volgende:
Vage shit daar op CNN. Kun je zo'n hologram ook van de achterkant zien dan?
Lol. I know. Ben hier ook al vanaf 10 uur ofzo. Maar hoe werkt het dan? En kun je dus zo;n ding uit verschillende hoeken bekijken?quote:Op woensdag 5 november 2008 04:40 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Over die vage shit is een heel topic volgeluld
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Fox meldt zojuist dat Obama Virginia heeft en ze zijn erg geschokt.
Die anchorman bij FOX kijkt steeds triester uit z'n ogen.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Fox meldt zojuist dat Obama Virginia heeft en ze zijn erg geschokt.
Ik zou voor CNN gaan, alleen al vanwege de gadgets de moeite waardquote:Op woensdag 5 november 2008 04:43 schreef KaaKaa2 het volgende:
Wat is de beste zender? Ik kijk nu BCC..
En waarom zeggen alle kanalen andere dingen? Wat is dat voor lame iets..
Voor snelle feiten: CNNquote:Op woensdag 5 november 2008 04:43 schreef KaaKaa2 het volgende:
Wat is de beste zender? Ik kijk nu BCC..
En waarom zeggen alle kanalen andere dingen? Wat is dat voor lame iets..
Mooi, laten ze opschieten ik wil nog wat slaap kunnen pakken.quote:
Cali is in the pocket, dus waar wacht je nog opquote:Op woensdag 5 november 2008 04:45 schreef Noax het volgende:
[..]
Mooi, laten ze opschieten ik wil nog wat slaap kunnen pakken.
Ik betwijfel het. Als dat kon dan had CNN het heus niet nagelaten om even een mooi shot te nemen met een camera die om het hologram draaide.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lol. I know. Ben hier ook al vanaf 10 uur ofzo. Maar hoe werkt het dan? En kun je dus zo;n ding uit verschillende hoeken bekijken?
Is Philip Freriks nog een beetje te pruimen??quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Klein kind.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Het...lukt....me....niet....MOET....wakker blijven
Maar goed dat het weinig meer uitmaaktquote:Op woensdag 5 november 2008 04:46 schreef Shreyas het volgende:
McCain loopt een beetje in op Obama in Florida.
Leuke tv hè?quote:Op woensdag 5 november 2008 04:43 schreef VeX- het volgende:
Hah, hoe kansloos kan Fox news zijn. De manier waarop ze feiten verdraaien en naar hun hand zetten is gewoon pure komedie.
Eigenlijk best wel ja, beetje jammer van de paarse glow.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:46 schreef Arn0 het volgende:
En weer een knap staaltje techniek bij CNN
Op de bevestiging.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Cali is in the pocket, dus waar wacht je nog op
Voor en achter kan in ieder geval wel zoals je ziet.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Als dat kon dan had CNN het heus niet nagelaten om even een mooi shot te nemen met een camera die om het hologram draaide.
komen pas vanaf 6 uur eerste exit polls over.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:39 schreef mcyodogg het volgende:
Heeft iemand een update hoe het er momenteel voorstaat met Proposition 8 in Californie?
Dat laat vermoedelijk even op zich wachtten. Geen enkel TV-station wil dezelfde fout maken als 4 jaar geledenquote:
Malaysia truly Asia!quote:Op woensdag 5 november 2008 04:43 schreef Mellow_ het volgende:
Als ik nou nog één keer die reclame over Maleisië zie..
Ja zeker, ik denk dat het nu ook wel veilig is om te zeggen dat Obama gewoon wint in Virginia.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:46 schreef neilpad het volgende:
Virginia is duidelijk voor Obama vergeleken met Indiana en North Carolina.
Een hologram is normaal gesproken plat (2d). Hoewel er ook wel 3d-projecties zijn, maar of het dan nog een 'gewoon' hologram is weet ik nietquote:Op woensdag 5 november 2008 04:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Als dat kon dan had CNN het heus niet nagelaten om even een mooi shot te nemen met een camera die om het hologram draaide.
Hij ziet dit ook.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:48 schreef Zwansen het volgende:
Maar ziet die presentator dit ook of kijkt dit nu gewoon steeds op zn scherm en ziet ie eigenlijk helemaal niemand?
Ach daar kunnen we over 20 jaar over lachen.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel ja, beetje jammer van de paarse glow.
Waarschijnlijk dat laatste.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:48 schreef Zwansen het volgende:
Maar ziet die presentator dit ook of kijkt dit nu gewoon steeds op zn scherm en ziet ie eigenlijk helemaal niemand?
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:49 schreef wizarddragon het volgende:
Straks wordt Patty Brard opgebeamd als eern error.
Hij ziet het hologram.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:48 schreef Zwansen het volgende:
Het is denk ik een kwestie van tijd dat Florida ook gecalled wordt. 81% geteld en bijna 200.000 stemmen (3%) voorsprong voor Obama.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja zeker, ik denk dat het nu ook wel veilig is om te zeggen dat Obama gewoon wint in Virginia.
Terwijl ze een klysma krijgt?quote:Op woensdag 5 november 2008 04:49 schreef wizarddragon het volgende:
http://nl.justin.tv/cnnlivequote:Op woensdag 5 november 2008 04:49 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Zijn die hologrammen ook op de CNN stream te zien? Heb ff geen tv hier.
Ik ben ooit gaan slapen met het idee dat Gore had gewonnenquote:
Zeker weten? Dan is het namelijk ook echt nog wel cool. Dat model van het Capitol kunnen ze in ieder geval niet zelf zien.quote:
Als de technologie zover zou zijn dat hij die hologram daadwerkelijk kan zien, hoe groot zou dan de kans zijn dat CNN de primeur heeft?quote:Op woensdag 5 november 2008 04:48 schreef Zwansen het volgende:
Dunno, hier is de stream:quote:Op woensdag 5 november 2008 04:49 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Zijn die hologrammen ook op de CNN stream te zien? Heb ff geen tv hier.
Via TVU player is Fox News Channel te zienquote:Op woensdag 5 november 2008 04:50 schreef medman het volgende:
Is Fox News ook ergens op een stream te zien? Ik zie alleen maar die "The Strategy Room" via foxnews.com
Die gasten ben ik nu wel zat...
HAHAHAHAquote:Op woensdag 5 november 2008 04:49 schreef wizarddragon het volgende:
Thanks.quote:
Ze gingen net toch met een shot bijna rond dus blijkbaar kan het wel.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een hologram is normaal gesproken plat (2d). Hoewel er ook wel 3d-projecties zijn, maar of het dan nog een 'gewoon' hologram is weet ik niet.
Als het een echt hologram is wel, ja. Overigens zijn hologrammen niks nieuws hoor, bestaan al meer dan 10 jaar geloof ik. Misschien een primeur dat het in een tv-uitzending gebruikt wordt ofzo...quote:Op woensdag 5 november 2008 04:50 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Zeker weten? Dan is het namelijk ook echt nog wel cool. Dat model van het Capitol kunnen ze in ieder geval niet zelf zien.
Ja dit dus!quote:Op woensdag 5 november 2008 04:50 schreef medman het volgende:
Is Fox News ook ergens op een stream te zien? Ik zie alleen maar die "The Strategy Room" via foxnews.com
Dan krijgen we wel de bevestigingquote:Op woensdag 5 november 2008 04:51 schreef Eliminator20 het volgende:
over 10 minuten sluiten alle stemburo's (behalve in Hawaii en Alaska)
Het is wel een monsterscorequote:Op woensdag 5 november 2008 04:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
HAHAHAHAthnx, dat had ik even nodig.
WOLFIEquote:Op woensdag 5 november 2008 04:53 schreef Jasza het volgende:
Van die reclames val je gewoon in slaap
Objectief?quote:Op woensdag 5 november 2008 04:52 schreef Huskybe het volgende:
Is er een Fox News live stream? Kan iemand die even linken zo ja.. graaaag wil ik 't volgen op Fox omdat Fox de natuurlijk meest objectieve is.
Handig ding inderdaad, kende het nog niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Via TVU player is Fox News Channel te zien
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:52 schreef Huskybe het volgende:
Is er een Fox News live stream? Kan iemand die even linken zo ja.. graaaag wil ik 't volgen op Fox omdat Fox de natuurlijk meest objectieve is.
http://amerikakiest.nos.nl/live/quote:Op woensdag 5 november 2008 04:50 schreef medman het volgende:
Een medefanquote:Op woensdag 5 november 2008 04:52 schreef Huskybe het volgende:
http://pages.tvunetworks.com/downloads/player.htmlquote:Op woensdag 5 november 2008 04:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja dit dus!
Dat gezever van de Strategy Room heb ik ook gehad.
Heeft iemand een goede live stream van de FOX election center?
Dat zou ik niet erg vinden.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:55 schreef TheArt het volgende:
Nog 6 minuten en het is beslist.
Met een verschil van 6000 stemmen wil niemand het callen voor obamaquote:Op woensdag 5 november 2008 04:54 schreef twentemeisje het volgende:
Hoe lang gaan ze in hemelsnaam nog doen over het tellen in Indiana
They report. You decide!quote:Op woensdag 5 november 2008 04:54 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Objectief?
mms://livemedia2.omroep.nl/nos_amerikakiest-fox-bb-wm-public
N.Carolina staat McCain voor, dus die wint Obama zeer waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:55 schreef Caesu het volgende:
Virginia 51/49 Obama (FOX al aan Obama gegeven)
Florida 51/49 Obama
N-Carolina 50/49 Obama
Indiana 50/49 Obama
Nevada 54/43 Obama
Colorado 56/43 Obama
Montana 53/44 Obama
senaat 59/41 Democraten
landslide
klopt ja. had ik verwisseld.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
N.Carolina staat McCain voor, dus die wint Obama zeer waarschijnlijk niet.
http://amerikakiest.nos.nl/roadtrip/index.html?uitslagenquote:Op woensdag 5 november 2008 04:58 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Volgens de nederlandsche staatstelex staat obama met 220 tegen 120 voor...
En Paris Hilton. En borsthaar..quote:Op woensdag 5 november 2008 04:58 schreef Toad het volgende:
[..]
De Nederlandse aanbidder van Sarah Palin.
Sterker nog: HET IS OFFICIEEL!quote:Op woensdag 5 november 2008 05:00 schreef Bananenman het volgende:
Nog heel even en het is officieel!
Maar bij CNN staat iets anders?quote:Op woensdag 5 november 2008 04:59 schreef Boe-man het volgende:
[..]
http://amerikakiest.nos.nl/roadtrip/index.html?uitslagen
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:58 schreef Toad het volgende:
[..]
De Nederlandse aanbidder van Sarah Palin.
quote:Op woensdag 5 november 2008 05:00 schreef Peterselieman het volgende:
Florida binnen
En Obama is president
Obama ligt inmiddels zelfs voor.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:02 schreef Peterselieman het volgende:
North Carolina wordt ook weer spannend. Nog geen 1000 stemmen verschil nu
quote:Op woensdag 5 november 2008 05:01 schreef VeX- het volgende:
Yup, CNN heeft het gecalled. Barack Obama is the next president of the United States.
Ik ook!quote:Op woensdag 5 november 2008 05:02 schreef BwennieBren het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej![]()
![]()
Jongens het was me een waar genoegen ik ga wachten op de toespraak
Is er een live stream van FOX ?quote:Op woensdag 5 november 2008 05:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En Fox brengt het héél héél droog maar roept Obama nu ook uit tot winnaar ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |