Het is denk ik een kwestie van tijd dat Florida ook gecalled wordt. 81% geteld en bijna 200.000 stemmen (3%) voorsprong voor Obama.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja zeker, ik denk dat het nu ook wel veilig is om te zeggen dat Obama gewoon wint in Virginia.
Terwijl ze een klysma krijgt?quote:Op woensdag 5 november 2008 04:49 schreef wizarddragon het volgende:
Straks wordt Patty Brard opgebeamd als eern error.
http://nl.justin.tv/cnnlivequote:Op woensdag 5 november 2008 04:49 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Zijn die hologrammen ook op de CNN stream te zien? Heb ff geen tv hier.
Ik ben ooit gaan slapen met het idee dat Gore had gewonnenquote:
Zeker weten? Dan is het namelijk ook echt nog wel cool. Dat model van het Capitol kunnen ze in ieder geval niet zelf zien.quote:
Als de technologie zover zou zijn dat hij die hologram daadwerkelijk kan zien, hoe groot zou dan de kans zijn dat CNN de primeur heeft?quote:Op woensdag 5 november 2008 04:48 schreef Zwansen het volgende:
Maar ziet die presentator dit ook of kijkt dit nu gewoon steeds op zn scherm en ziet ie eigenlijk helemaal niemand?
Dunno, hier is de stream:quote:Op woensdag 5 november 2008 04:49 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Zijn die hologrammen ook op de CNN stream te zien? Heb ff geen tv hier.
Via TVU player is Fox News Channel te zienquote:Op woensdag 5 november 2008 04:50 schreef medman het volgende:
Is Fox News ook ergens op een stream te zien? Ik zie alleen maar die "The Strategy Room" via foxnews.com
Die gasten ben ik nu wel zat...
HAHAHAHAquote:Op woensdag 5 november 2008 04:49 schreef wizarddragon het volgende:
Straks wordt Patty Brard opgebeamd als eern error.
Thanks.quote:
Ze gingen net toch met een shot bijna rond dus blijkbaar kan het wel.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een hologram is normaal gesproken plat (2d). Hoewel er ook wel 3d-projecties zijn, maar of het dan nog een 'gewoon' hologram is weet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |