Jeuhjjquote:Op woensdag 5 november 2008 04:38 schreef Jasza het volgende:
Iedereen moet Jasza ze doorzettingsvermogen hebben, dan kom je er wel hoor
Over die vage shit is een heel topic volgeluldquote:Op woensdag 5 november 2008 04:39 schreef Zwansen het volgende:
Vage shit daar op CNN. Kun je zo'n hologram ook van de achterkant zien dan?
Lol. I know. Ben hier ook al vanaf 10 uur ofzo. Maar hoe werkt het dan? En kun je dus zo;n ding uit verschillende hoeken bekijken?quote:Op woensdag 5 november 2008 04:40 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Over die vage shit is een heel topic volgeluld
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Fox meldt zojuist dat Obama Virginia heeft en ze zijn erg geschokt.
Die anchorman bij FOX kijkt steeds triester uit z'n ogen.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Fox meldt zojuist dat Obama Virginia heeft en ze zijn erg geschokt.
Ik zou voor CNN gaan, alleen al vanwege de gadgets de moeite waardquote:Op woensdag 5 november 2008 04:43 schreef KaaKaa2 het volgende:
Wat is de beste zender? Ik kijk nu BCC..
En waarom zeggen alle kanalen andere dingen? Wat is dat voor lame iets..
Voor snelle feiten: CNNquote:Op woensdag 5 november 2008 04:43 schreef KaaKaa2 het volgende:
Wat is de beste zender? Ik kijk nu BCC..
En waarom zeggen alle kanalen andere dingen? Wat is dat voor lame iets..
Mooi, laten ze opschieten ik wil nog wat slaap kunnen pakken.quote:
Cali is in the pocket, dus waar wacht je nog opquote:Op woensdag 5 november 2008 04:45 schreef Noax het volgende:
[..]
Mooi, laten ze opschieten ik wil nog wat slaap kunnen pakken.
Ik betwijfel het. Als dat kon dan had CNN het heus niet nagelaten om even een mooi shot te nemen met een camera die om het hologram draaide.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lol. I know. Ben hier ook al vanaf 10 uur ofzo. Maar hoe werkt het dan? En kun je dus zo;n ding uit verschillende hoeken bekijken?
Is Philip Freriks nog een beetje te pruimen??quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb fox op een stream, cnn op tv, de nos op mijn mobiel en ik klets hier mee.
Zou ik interactief genoeg zijn?
Klein kind.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Het...lukt....me....niet....MOET....wakker blijven
Maar goed dat het weinig meer uitmaaktquote:Op woensdag 5 november 2008 04:46 schreef Shreyas het volgende:
McCain loopt een beetje in op Obama in Florida.
Leuke tv hè?quote:Op woensdag 5 november 2008 04:43 schreef VeX- het volgende:
Hah, hoe kansloos kan Fox news zijn. De manier waarop ze feiten verdraaien en naar hun hand zetten is gewoon pure komedie.
Eigenlijk best wel ja, beetje jammer van de paarse glow.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:46 schreef Arn0 het volgende:
En weer een knap staaltje techniek bij CNN
Op de bevestiging.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Cali is in the pocket, dus waar wacht je nog op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |