Leuke tv hè?quote:Op woensdag 5 november 2008 04:43 schreef VeX- het volgende:
Hah, hoe kansloos kan Fox news zijn. De manier waarop ze feiten verdraaien en naar hun hand zetten is gewoon pure komedie.
Eigenlijk best wel ja, beetje jammer van de paarse glow.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:46 schreef Arn0 het volgende:
En weer een knap staaltje techniek bij CNN
Op de bevestiging.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Cali is in the pocket, dus waar wacht je nog op
Voor en achter kan in ieder geval wel zoals je ziet.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Als dat kon dan had CNN het heus niet nagelaten om even een mooi shot te nemen met een camera die om het hologram draaide.
komen pas vanaf 6 uur eerste exit polls over.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:39 schreef mcyodogg het volgende:
Heeft iemand een update hoe het er momenteel voorstaat met Proposition 8 in Californie?
Dat laat vermoedelijk even op zich wachtten. Geen enkel TV-station wil dezelfde fout maken als 4 jaar geledenquote:
Malaysia truly Asia!quote:Op woensdag 5 november 2008 04:43 schreef Mellow_ het volgende:
Als ik nou nog één keer die reclame over Maleisië zie..
Ja zeker, ik denk dat het nu ook wel veilig is om te zeggen dat Obama gewoon wint in Virginia.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:46 schreef neilpad het volgende:
Virginia is duidelijk voor Obama vergeleken met Indiana en North Carolina.
Een hologram is normaal gesproken plat (2d). Hoewel er ook wel 3d-projecties zijn, maar of het dan nog een 'gewoon' hologram is weet ik nietquote:Op woensdag 5 november 2008 04:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Als dat kon dan had CNN het heus niet nagelaten om even een mooi shot te nemen met een camera die om het hologram draaide.
Hij ziet dit ook.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:48 schreef Zwansen het volgende:
Maar ziet die presentator dit ook of kijkt dit nu gewoon steeds op zn scherm en ziet ie eigenlijk helemaal niemand?
Ach daar kunnen we over 20 jaar over lachen.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel ja, beetje jammer van de paarse glow.
Waarschijnlijk dat laatste.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:48 schreef Zwansen het volgende:
Maar ziet die presentator dit ook of kijkt dit nu gewoon steeds op zn scherm en ziet ie eigenlijk helemaal niemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |