quote:Op woensdag 5 november 2008 04:49 schreef wizarddragon het volgende:
Straks wordt Patty Brard opgebeamd als eern error.
Hij ziet het hologram.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:48 schreef Zwansen het volgende:
Maar ziet die presentator dit ook of kijkt dit nu gewoon steeds op zn scherm en ziet ie eigenlijk helemaal niemand?
Het is denk ik een kwestie van tijd dat Florida ook gecalled wordt. 81% geteld en bijna 200.000 stemmen (3%) voorsprong voor Obama.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja zeker, ik denk dat het nu ook wel veilig is om te zeggen dat Obama gewoon wint in Virginia.
Terwijl ze een klysma krijgt?quote:Op woensdag 5 november 2008 04:49 schreef wizarddragon het volgende:
http://nl.justin.tv/cnnlivequote:Op woensdag 5 november 2008 04:49 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Zijn die hologrammen ook op de CNN stream te zien? Heb ff geen tv hier.
Ik ben ooit gaan slapen met het idee dat Gore had gewonnenquote:
Zeker weten? Dan is het namelijk ook echt nog wel cool. Dat model van het Capitol kunnen ze in ieder geval niet zelf zien.quote:
Als de technologie zover zou zijn dat hij die hologram daadwerkelijk kan zien, hoe groot zou dan de kans zijn dat CNN de primeur heeft?quote:Op woensdag 5 november 2008 04:48 schreef Zwansen het volgende:
Maar ziet die presentator dit ook of kijkt dit nu gewoon steeds op zn scherm en ziet ie eigenlijk helemaal niemand?
Dunno, hier is de stream:quote:Op woensdag 5 november 2008 04:49 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Zijn die hologrammen ook op de CNN stream te zien? Heb ff geen tv hier.
Via TVU player is Fox News Channel te zienquote:Op woensdag 5 november 2008 04:50 schreef medman het volgende:
Is Fox News ook ergens op een stream te zien? Ik zie alleen maar die "The Strategy Room" via foxnews.com
Die gasten ben ik nu wel zat...
HAHAHAHAquote:Op woensdag 5 november 2008 04:49 schreef wizarddragon het volgende:
Thanks.quote:
Ze gingen net toch met een shot bijna rond dus blijkbaar kan het wel.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een hologram is normaal gesproken plat (2d). Hoewel er ook wel 3d-projecties zijn, maar of het dan nog een 'gewoon' hologram is weet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |