Als het een echt hologram is wel, ja. Overigens zijn hologrammen niks nieuws hoor, bestaan al meer dan 10 jaar geloof ik. Misschien een primeur dat het in een tv-uitzending gebruikt wordt ofzo...quote:Op woensdag 5 november 2008 04:50 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Zeker weten? Dan is het namelijk ook echt nog wel cool. Dat model van het Capitol kunnen ze in ieder geval niet zelf zien.
Ja dit dus!quote:Op woensdag 5 november 2008 04:50 schreef medman het volgende:
Is Fox News ook ergens op een stream te zien? Ik zie alleen maar die "The Strategy Room" via foxnews.com
Die gasten ben ik nu wel zat...
Dan krijgen we wel de bevestigingquote:Op woensdag 5 november 2008 04:51 schreef Eliminator20 het volgende:
over 10 minuten sluiten alle stemburo's (behalve in Hawaii en Alaska)
Het is wel een monsterscorequote:Op woensdag 5 november 2008 04:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
HAHAHAHAthnx, dat had ik even nodig.
WOLFIEquote:Op woensdag 5 november 2008 04:53 schreef Jasza het volgende:
Van die reclames val je gewoon in slaap
Objectief?quote:Op woensdag 5 november 2008 04:52 schreef Huskybe het volgende:
Is er een Fox News live stream? Kan iemand die even linken zo ja.. graaaag wil ik 't volgen op Fox omdat Fox de natuurlijk meest objectieve is.
Handig ding inderdaad, kende het nog niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Via TVU player is Fox News Channel te zien
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:52 schreef Huskybe het volgende:
Is er een Fox News live stream? Kan iemand die even linken zo ja.. graaaag wil ik 't volgen op Fox omdat Fox de natuurlijk meest objectieve is.
http://amerikakiest.nos.nl/live/quote:Op woensdag 5 november 2008 04:50 schreef medman het volgende:
Is Fox News ook ergens op een stream te zien? Ik zie alleen maar die "The Strategy Room" via foxnews.com
Die gasten ben ik nu wel zat...
Een medefanquote:Op woensdag 5 november 2008 04:52 schreef Huskybe het volgende:
http://pages.tvunetworks.com/downloads/player.htmlquote:Op woensdag 5 november 2008 04:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja dit dus!
Dat gezever van de Strategy Room heb ik ook gehad.
Heeft iemand een goede live stream van de FOX election center?
Dat zou ik niet erg vinden.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:55 schreef TheArt het volgende:
Nog 6 minuten en het is beslist.
Met een verschil van 6000 stemmen wil niemand het callen voor obamaquote:Op woensdag 5 november 2008 04:54 schreef twentemeisje het volgende:
Hoe lang gaan ze in hemelsnaam nog doen over het tellen in Indiana
They report. You decide!quote:Op woensdag 5 november 2008 04:54 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Objectief?
mms://livemedia2.omroep.nl/nos_amerikakiest-fox-bb-wm-public
N.Carolina staat McCain voor, dus die wint Obama zeer waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:55 schreef Caesu het volgende:
Virginia 51/49 Obama (FOX al aan Obama gegeven)
Florida 51/49 Obama
N-Carolina 50/49 Obama
Indiana 50/49 Obama
Nevada 54/43 Obama
Colorado 56/43 Obama
Montana 53/44 Obama
senaat 59/41 Democraten
landslide
klopt ja. had ik verwisseld.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
N.Carolina staat McCain voor, dus die wint Obama zeer waarschijnlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |